Voor de heeeeele goede tuurders 😂 hij id met extra contrast en negatief miss btje te zien. Int echt zag ik m wel maar zoontje had m te pakken en vies gemaakt (stipje stof int venster) en toen ik dat eraf wilde vegen kraste ik zo n laagje eraf 😂 morgenochtend wss weer testen en dan met ochtendurine, had nu al melk gedronken..
Thanks fatou ja ik heb tot nu toe sinds ik gestopt ben met de pil een erg regelmatige cyclus van 33 dagen. Dus ik weet wel ongeveer wanneer mn temp omhoog moet schieten. Heb nu 2 maanden ovulatie testen gedaan maar ben er zo obsessief mee bezig geweest met al die testjes dat ik nu even om 615 mn temp op neem en dat is dat. Hopelijk vind ik zo mijn eisprong.
Waar je wel aan moet denken Voila is dat op het moment dat je temp omhoog schiet dat je dan eigenlijk al te laat bent, want dan is je eisprong al geweest. Dus wel ovi testen erbij gebruiken als je op tijd wilt zijn ik zie je weer in de lijst van mei...
Ja ik zorg dat we veel knuffelen deze maand... Dan moet het wel goed komen haha.. Gewoon sowieso om de dag deze maand. En even de testjes de deur uit. Hopelijk lukt het zo wel. Als dat niet lukt de maand erop dubbel op tempen en ovulatietesten Ik heb al een mei nodlijst gemaakt.. Haha wie weet zie ik je daar
Paar dagen afwezig geweest en ik een paar mooie nieuwe roze streepjes gefeliciteerd dames! Hier helaas op rood.. precies op de klok af gister :x Dus vol goede moed beginnen we aan ronde 27 en IUI 2 volgend weekend..
Super mama van thiemo, ik hou een beetje hoop Picasso ik zie heel licht ergens wel wat, hopelijk heb je morgen wat meer duidelijkheid, maar jij zit op 10dpo toch?
Ik kwam nog eens piepen hier.. Wat een verandering.. zoveel op rood voila ik zag je eerst op tuur nu rood? Jammer mamavanthimo zag ik eerst op rood nu tuur? Haha gekke lijst Succes iedereen verder..!! En knuffel voor de dames op rood Hier komen de laatste dagen rood in zicht joepie! Haha
Zit idd 10dpo en heb lf van 14 dus ben erg vroeg en had al gedronken. Hoop zo dat t morgen beter te zien is. Heb echt geen geduld om dag over te slaan helaas 😂
3 dagen er na. Dacht serieus ongi te zijn was helder bloed zonder dingetjes erin hoor. Daarna weg en ging het over op bruin. 2 dagen wat bruinverlies gehad en toen dat ook over was dacht ik dit kan nooit ongi zijn geweest. Bij mijn 1e ging het exact het zelfde dus had er wel herkenning in. Gisteren met middagurine duidelijk kv test en paar uur later met clear blue duidelijke bevestiging.
Gisteren bij de gynaecoloog geweest. Helaas heb ik toch aangegeven om toch geen operatie aan te gaan. Ik heb 20 ste weer een afspraak om te kijken welke mogelijkheden zijn er nog en hoe lang moet ik nog wachten voor iui.. Wordt vervolgd
Balen osrouti durf je het toch niet aan? Hopelijk snel duidelijkheid in wat ze voor je kunnen betekenen. Succes meis