Hier 2 spierwitte testen vanochtend, hoop gewoon te vroeg getest, maar ben er bang voor, want nu ineens kramp
Gefeliciteerd anouk! Hier weer zo'n megamega tuurstreepje. Miss nog wel slechter dan gisteren. Maar na dat ene druppeltje geen bloed meer. Heb nu ultragevoelige sensitest besteld. Hopelijk morgen in huis en dan wel streepje. Heb zondagavond zo'n rugpijn gehad dat ik pcm nodig had. Miss toen innesteling? Of zou ik dan nu al positief moeten testen?
Hierbij mijn test van vanmorgen op 15 dpo. Whaaa zo blij! Op 10 dpo dus ook al een test gedaan en deze was echt omo wit.
Mooi! En dat biedt perspectief. Ik haf gisteren op 10dpo megamega tuurstreepje. Vandaag weer. Op actiontest weet ik zeker dat ik m zie. Nu supergevoelige test proberen morgen..
hey meiden ik probeer straks terug te lezen.. hier nog geen menstruatie.. was vandaag vanwege schildklier problemen bij de huisarts en vertelde dat ik sinds gister enorm vermoeid ben.. hij vind het een goed idee dat ik morgen nog een keer test.. wanneer deze negatief is gaan we uitgebreider de schildklier onderzoeken (heb daar 2 gezwelletjes zitten en daar word dan een echo van gemaakt) als ik zwanger ben is dat de oorzaak of iig mede de oorzaak van mn klachten..
Mooi hoor Anouk! Gefeliciteerd! Hier vandaag NOD. Vanochtend nog een kvtest gedaan, maar nogmaals overduidelijk negatief. Tegelijkertijd nog geen teken van een nadere menstruatie. Wel al een aantal dagen snel wagenziek wanneer ik in de bus zit en regelmatig wat draaierig. Ben benieuwd....