ik heb een cyclus van 41 dagen gehad , ik zou gisteren ongesteld moeten worden , maar een week geleden heb ik een soort bloeding gehad ( heel weinig geen stolsels alleen beetje slijm en geen krampen) leek dus niet op een menstruatie , ik heb dit opgezocht bloeding week voor menstruatie en ik las iets van een instellingsbloeding ? dus ja dat zou wel kloppen dacht ik , nu was mijn vraag wanneer het beste dus testen ik heb vandaag getest 1 dag overtijd dan test negatief ? zou ik toch zwanger zijn vanwege die instelling ? of maak ik me iets wijs . verder ben ik alleen vaak moe , vaak plassen , last van rommelende darmen , en een lichte streep van navel tot schaambeen echt nog heel licht maar je zie hem wel , en heel lichte striemen . zou ik zwanger zijn en te vroeg getest hebben?
ja , ik had al getest voor ik me menstruatie zou krijgen en was negatief natuurlijk en vandaag 1 dag overtijd zegmaar , en toch negatief
Heb je onbeschermde seks gehad? Ben je aan de pil? Of gebruik je andere voorbehoedsmiddelen? En zo ja wanneer? Hoe zeker ben je van je eisprong? Daarnaast kan je niet nu al striae hebben van een zwangerschap. (Dat komt pas als je buik groeit) en een lichte streep op je buik heeft niks te maken met een zwangerschap. Ik denk dat jij linea nigra bedoelt. Dat is een donkere streep vanaf je navel en dat heeft te maken met meer pigment aanmaak door zwangershapshormomen. De lichte streep zit er altijd, deze is alleen niet altijd even goed zichtbaar. Nu ben je in ieder geval niet zwanger (aangezien je testen negatief zijn)
Wat een lef dat je zo een foto durft te plaatsen Maar ik zou het niet weten.. Alleen een test zou je uitsluitsel kunnen geven. Succes.
Je kunt over een paar dagen nog een testje doen. Je kunt ook naar de huisarts gaan en om een bloedtest vragen. Heb je een regelmatige cyclus? En/of weet je wanneer je eisprong is geweest?
Omdat losse NOD topics niet zijn toegestaan doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl