Het lange wachten is begonnen... bah wat spannend! Voor het eerst vorige week vruchtbaar slijm ontdekt. Had ik nooit op gelet.. maar gelijk gebruik van gemaakt! Ik heb een goed voorgevoel deze ronde.... maar zegt natuurlijk vrij weinig! Succes allemaal met afwachten tot we weer mogen testen!
Wachten duurt zo laaaaanngg 😑 Ik heb trouwens enorm gevoelige borsten sinds gister, weet niet of dit een positief teken is. Vorige rondes ook wel eens gehad maar dan had ik het eigenlijk direct na eisprong of 2 dagen voor NOD pas. Nu 7dpo
Feline Hè meis, wat vervelend dat je je even niet zo top voelt. Jij kent je eigen lichaam natuurlijk het beste en jij voelt alles wat daar gebeurt, maar mijn ervaring is wel dat niet iedere zwangerschap hetzelfde voelt. Ik heb zwangerschappen gehad waarbij ik trekkende liezen had en steekjes en prikjes onderin en ik heb ook een zwangerschap gehad waarbij ik alleen maar last van mijn borsten had, of één waarbij ik niets voelde... Het is iedere keer anders. Jouw lichaam nu is ook niet meer hetzelfde lichaam als tijdens jouw eerste zwangerschap. Het hoeft niet hetzelfde te reageren, dus geef de moed niet op Whauw wat een lief berichtje toch weer! Dankje ! We kunnen alleen maar afwachten... Het wordt een heel spannende week voor ons allemaal!! Ik zit nog te twijfelen wanneer ik ga testen. Zondag of maandag. Zondag is het 11 of 12 dpo. Maandag 12 of 13.
Hier 5DPO (Of 6 of 7) maar ik ga van het kortste uit Heb krampjes, maar dat had ik vorige ronde ook.. Ik ga in 't weekend testen denk ik.. Dan ben ik 10-12 DPO Maar donderdag & vrijdag heb ik vrijaf en dan vind ik het moeilijk om niet te testen.. Als ik moet werken heb ik genoeg afleiding om er niet aan te moeten denken.
Nod-lijst 8 t/m 14 april 8 april (1) Collin (BAM) - 31 jaar, 1e kindje, 1e ronde 9 april (1) Roos198 - 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 10 april (4) cynmark29 - 29 jaar 1ste kindje, ronde 15 mmm Kimm17 - 24 jaar, 1e kindje mmm Brondy - 3e kindje Lindavvv - 29 jaar- 1e kindje, ronde 3 11 april (4) Jildouu - 23 jaar, 1e kindje, 11e ronde Duimpje86 - 30 jaar, 1e kindje, ronde 25 mmm liefwolkje - 1e kindje, ronde 6 plusje - 35 jaar - 1e kindje, ronde 1 12 april (6) saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde mama1boy - 36 jaar, 2e kindje, 2de ronde wiskagirl - 23 jaar, 4de kindje, 7e ronde meliflua - 25 jaar, 1ste kindje, 5de ronde marleen1 - 2e kindje, 2e ronde Brinsa - 24 jaar, 1e kindje 13 april (3) noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Rainbow88 - 28 jaar, 2e kindje, 3e ronde 14 april (3) melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 LVtje - 32 jaar, 2e kindje, ronde 7/IUI5 mmm datumloos (1) feline31 totaal: (23) wachtbankje (15), zwanger, ongesteld, mmm, negatieve test, twijfel-/tuurtest wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Hallo, Ik lees al een tijdje mee, heb mezelf nu op de lijst gezet om gezellig mee te kletsen. Hoop dat ik het zo goed gedaan heb
Welkom roos! Ook eerste kindje, spannend he? Melian, denk dat je wel gelijk kan hebben. Merkte al de afgelopen jaren dat ik steeds wat meer last kreeg, ookal was ik aan de pil. Hoofdpijnen ed. Al moet ik zeggen dat ik niet mocht klagen met menstruatieklachten, was altijd erg licht, weinig kramp, minimale moodswings. Daarom vallen denk ik alle dingen nu ik van de pil af ben nog meer op. Enige wat ik hoop dat niet erger wordt of gerelateerd is: ik had nu op dag 14-16 last van soort van oogmigraine. Niet handig zo'n stroboscoop in je oog de hele tijd. Gelukkig tastte het niet mijn hele gezichtsveld aan dus ik kon nog autorijden ed. De mogelijke volgende rondes zullen uitwijzen of het toeval was, of toch cyclus gerelateerd. Ik hoop op toeval... Krampen trekken niet weg, dus denk dat het snel naar de volgende ronde wordt. Hoop dat ik dan maar snel ongesteld word, dan is er tenminste zekerheid. Nu is er nog een stemmetje dat zegt, ja maar het kan nog. En jeetje wat geeft dat veel onrust. Spannend hoor dames!
Nod-lijst 8 t/m 14 april[/size][/color] 8 april (1) Collin (BAM) - 31 jaar, 1e kindje, 1e ronde 9 april (1) Roos198 - 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 10 april (4) cynmark29 - 29 jaar 1ste kindje, ronde 15 mmm Kimm17 - 24 jaar, 1e kindje mmm Brondy - 3e kindje Lindavvv - 29 jaar- 1e kindje, ronde 3 11 april (4) Jildouu - 23 jaar, 1e kindje, 11e ronde Duimpje86 - 30 jaar, 1e kindje, ronde 25 mmm liefwolkje - 1e kindje, ronde 6 plusje - 35 jaar - 1e kindje, ronde 1 Esmee29 - 29 jaar - 1e kindje, ronde 8 12 april (6) saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde mama1boy - 36 jaar, 2e kindje, 2de ronde wiskagirl - 23 jaar, 4de kindje, 7e ronde meliflua - 25 jaar, 1ste kindje, 5de ronde marleen1 - 2e kindje, 2e ronde Brinsa - 24 jaar, 1e kindje 13 april (3) noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Rainbow88 - 28 jaar, 2e kindje, 3e ronde 14 april (3) melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 LVtje - 32 jaar, 2e kindje, ronde 7/IUI5 mmm datumloos (1) feline31 totaal: (24) wachtbankje (15), zwanger, ongesteld, mmm, negatieve test, twijfel-/tuurtest wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Hallo allemaal, Ik zit vandaag op 6dpo en ik heb vandaag echt last van zeurderige buikkrampen. Hier heb ik de vorige rondes geen last van gehad. Ook heb ik een beetje zeurderige lage rugpijn. Zou het dan eindelijk zo zijn deze ronde? Hebben jullie ook wel eens last gehad van dergelijke krampen? Groetjes, esmee
Oh ik heb ze ook maar associeerde ze met een aankomende ongi (net gestopt met pil dus zeer korte cyclus zou kunnen). Ook onderrugpijn.. zou het ook iets anders kunnen zijn? *Hoop gloort in de verte*
@plusje: bij mij zijn mijn cyclussen heel onregelmatig. Ik ging vorige maand van 31 dagen naar 26. Maar minder dan 26 dagen heb ik nog niet gehad. Dus ongesteldheidskrampen zouden nu wel heel vroeg zijn! Ik voel wel elke maand duidelijk mijn eisprong. Ik word alleen niet altijd netjes 14 dagen na die eisprong ongi.. Wat een abracadabra is het soms he. Nooit gedacht dat het bijna een wetenschappelijke studie zou zijn om zwanger te raken haha .. nog iets langer dan een week wacht. Zucht, ik haaaat dat wachten!
Zeker spannend Pluisje Ik heb mijn eerste "echte" ongesteldheid na het stoppen met de pil gehad, maar was niet zoals met de pil. De week ervoor zeurende buikpijn gehad en veel bloed was het (nog) niet echt. Ik voel mijn eisprong nog niet hoor. Werk ook nog niet met ovulatietesten, de eerste rondes nog maar even zonder(denk ik ).
Esmee hier ook vorige ronde 33 naar 28/29 dagen echt een verschrikking Ga vrijdag testje wagen omdat we fam avond hebben
Welkom nieuwe dames! Marleen Mooi hè? Hoe je lichaam allemaal signalen geeft om aan te geven dat de vruchtbare periode is aangebroken. Ik lette daar eerder ook nooit op, maar vruchtbaar cervixslijm inderdaad en ovulatiekrampen... er gaat een wereld open Wat zou het geweldig zijn als het tot een mooi resultaat leidt. Jildouu Gevoelige borsten krijg ik hier de laatste cycli een dag of drie na de (vermoedelijke) eisprong en dat duurt dan tot twee dagen voor mijn menstruatie. Voorheen nooit gehad, maar tegenwoordig moet ik ze 's avonds echt voorzichtig laten zakken Jammer genoeg kan ik er niet meer op bouwen als zwangerschapssymptoom, maar dat was tijdens mijn eerste zwangerschap zeker wel zo. Gevoelige borsten (en met name tepels) en hoppa, raak! Ik duim voor je! Rainbow Lastig om je in te houden hè? Ik snap dat heel erg goed. Donderdag 8/9 DPO is nog wel heel vroeg, toch? Je leest wel eens dat er dan een streep staat, maar vaak is er pas later voldoende HCG. Hoe ging dat bij jouw eerste kindje? Testte je toen vroeg positief? Pusje en Esmee Ik hoop echt heel hard voor jullie dat de krampen wijzen op iets moois. Balen dat het zowel een teken kan zijn dat je menstruatie eraan komt, als een teken dat je zwanger bent. Ik vond het vooral steken en prikken heel laag, bijna meer vaginaal dan echt in mijn buik en ik had voor mijn gevoel een hele zware onderbuik. Cynmark Vrijdag wordt de dag? Weet je familie in welk traject jullie zitten? Je temperatuurstaatje ziet er mooi uit! Hier zit ik vandaag pas op 4 DPO en ik ben belachelijk ongeduldig. Het is nog een beetje te vroeg voor symptomen, maar ik voel natuurlijk vanalles. Raar hoe je jezelf, tegen beter weten in, steeds weer helemaal gek kunt praten. Wachten is a bitch
Goedemorgen dames wil vanaf nu echt me best gaan doen om wat gezelliger te zijn. Zal dan ook vanaf vandaag proberen alles bij te houden. Voor sommige dames komt het spannende moment alweer dicht bij. Ben benieuwd wanneer we het eerste roze gaan zien
Dames wat denken jullie loopt het laatste testje weer op? Nummer 3 test is van vandaag 12 dagen na pregnyl wachtdag 7 😊
Gezellig om je weer even te zien Brinsa. Niet verplicht voelen hoor, we moeten al genoeg Hoe gaat het? Kimm Ik had ook al even gereageerd in het andere topic. Zou je nog een foto kunnen sturen als de laatste test wat verder is opgedroogd? Het kleurverschil maakt het lastig vergelijken. Hoewel test 3 ten opzichte van test 2 wel donkerder lijkt te zijn... Spannend!!!!! Cynmark Dat is het ook!!
@Melian ik zag het hier de foto met de Kruidvat test er ook nog bij die had ik gelijk met de action test gedaan!
Spannend Kimm!! Ziet er wel heel goed uit! Wachten duurt lang! Nog een weekje en dan mag ik ook testen...