NOD-lijst 8 t/m 14 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door Melian, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    ... het ziet er hoopvol uit Kimm :)

2. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Ziet er goed uit kim :)

3. Jildouu

Jildouu Actief lid

19 aug 2016
    160
    4
    18
    Spannend kim!
    Ooh ik hoop het zo Melian, mag nu wel eens worden 😅

4. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Spannend Kim!! ziet er wel goed uit hoor.

Ik heb besloten dat ik vrijdag ga testen. Ik waag het gewoon, voel niets! maar je weet het nooit natuurlijk ;)

5. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Lindavvv spannend ik ga vrijdag ook testen . Kom je uit venlo trouwrns omdat je vvv hebt in je naam :p

6. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    haha nee hoor :)
    de achternamen van mij en mijn vriend zorgen voor de vvv ;)

7. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Haha ok ik dacht al

8. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Spannend kimm!
    Ik duim voor jou en de vrijdagtesters! (En de rest eigenlijk ook :p)

Krampen lijken af te nemen, verder nog niets gezien. Zit er ook aan te denken om as zaterdag of zondag een 2v5KV te gaan proberen, mocht er nogsteeds niets zijn dan. Dat zou wel kunnen toch?

9. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Hangt een beetje van het moment van innestelen af Plusje en ook van hoeveel HCG je aanmaakt. Sommige meiden testen met vier dagen voor NOD al positief, maar er zijn er ook die pas na NOD een tweede streep op hun test zien. Als je bij de eerste groep hoort, dan is het leuk om al op zondag te testen ;)

10. Roos198

Roos198 Actief lid

3 mrt 2017
    159
    56
    28
    Spannend hoor Kimm!

Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag ga testen, maar als er al zoveel hier vrijdag al gaat testen weet ik ook niet of ik nog tot zaterdag kan wachten. :p

11. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Dank je melian voor de duidelijke uitleg! Dan denk ik dat ik zondag ga proberen met in achterhoofd als het negatief is dat dat nog niets hoeft te betekenen. Sta te springen om mn eerste testje ooit te doen, voordat een evt ongi dat moment verzet naar een volgende maand. :) Dacht altijd dat ik best wel geduld had, maar nu puntje bij paaltje komt is het verschrikkelijk lastig haha :)

12. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Nou, volgens mij heb ik het eerste oude bloed gespot... :'(
    Even wachten totdat t doorzet dan maar. Wordt dan een korte eerste cyclus..

13. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Jammer Plusje. Heb je anders ook altijd spotting voor je menstruatie?

14. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Tja, op naar de volgende waarschijnlijk.. met mycrogynon50 had ik geen spotting, maar de pillen die ik daarvoor uitprobeerde had ik het soms de hele cyclus door. Met mn echte menstruatie zonder pil kwam het ook langzaam op gang wat ik me nog herinneren dan.. gelukkig uiteindelijk bij mg50 uitgekomen waarbij het wel goed onderdrukt werd. Al kon ik zelden een keertje doorslikken, want dan had ik gewoon spotting tijdens het doorslikken...

15. Esmee29

Esmee29 Nieuw lid

3 apr 2017
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Plusje kan het niet zijn dat je een late innesteling hebt? Hoeveel dagen na je eisprong zit je?

16. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Esmee: ik heb niet getemperatuurd of ovulatiemetingen gedaan. Het zal waarschijnlijk tussen de 7 en 10 dpo zijn. Maar ik voel me wel ongesteld, van die drukkers. Als het niet doorzet zal ik toch een testje wagen zondag, maar het voelt iig al te bekend helaas..

17. Roos198

Roos198 Actief lid

3 mrt 2017
    159
    56
    28
    :( Balen plusje! Hoop dat het niet doorzet en dat het wat anders is.

18. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.653
    2.557
    113
    Spannend kimm hoop dat ze mooi oplopen!

melian ja gaat redelijk ik zie verwacht voor mij geen roze deze maand want we weten nog niet of het zaad van me vriend vooruit is gegaan. En hen gisteren helaas te horen gekregen dat ik me baan ga verliezen dus het zit allemaal niet echt mee maar we blijven positief! Wanneer is jou nod?

plusje het is de eerste ronde na het stoppen met de pil begrijp Ik? En aangezien je niks gebruikt hebt om je eispri g op te sporen kan het verschillende dingen betekenen. Wie weet is het wel wat bloed van een innesteling of je lichaam is aan het ontpillen en je hebt wat bloed tussendoor of je menstruatie breekt door. Maar hoop natuurlijk het eerste!

Sorry als ik niet op iedereen reageer maar probeer me best te doen 😝

19. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Melian, idd 8/9DPO is vroeg, maar ik kan mij gewoon nooit inhouden :) Zeker niet als ik een hele dag thuis ben
    Vorige zs testte ik met 8DPO licht positief, 11/12DPO was het een duidelijke streep

20. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Whauw wat druk ineens, leuk!

Sorry als ik niet op iedereen reageer.

Kimm wat spannend zeg !

Plusje, omdat je niet precies weet waar je zit in je cyclus, kan iets bloed van alles betekenen..

Oké, ik durf het hier wel te zeggen: ik denk dat het raak is. Sinds gisterenmiddag een mega zeurende gevoelige buik met veel steekjes en prikjes. Kan het niet goed uitleggen..

Ik durf het nog niet tegen mn vriend te zeggen want wil hem geen valse hoop geven.

Deel Deze Pagina