Nog 6 dagen voor mijn NOD (ongeveer).. en ik heb last van krampen in onderbuik/baarmoeder..... vanmiddag veel te vroeg een test gedaan; negatief natuurlijk! Bah wat spannend!
NOD-lijst 8 t/m 14 april 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (1) Saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde 13 april (0) 14 april (1) Melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde Daphne- 29 jaar, 1e kindje, 7e ronde (1e ronde na miskraam) Datumloos (0) Totaal: (1) Wachtbankje, Zwanger, Ongesteld, MMM, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Dames ik moet eerlijk bekennen ik zit er een beetje doorheen. Pfff het ging zo goed de afgelopen 4 maanden ik kon me er een beetje overheen zetten dat het nog even zou duren voordat het ging lukken. Helaas is dat sinds gisteren veranderd. Het voelt echt als een mega mooi droom/wens die toch niet gaat uitkomen. Ik hoop ook gewoon erg dat het zaad van vriendlief nu goed is. Want eigenlijk willen we wel graag op de natuurlijke weg zwanger worden maar ook me vriend vind het te lang duren allemaal en wil gewoon dat ik nu zwanger ben! Nou dames sorry hoor voor mijn negativiteit op de vroege ochtend maar moest het echt even van me afschrijven.
Ik zie ' m ook Liefwolkje! Met Sensitest testte ik ook al vroeg positief vorige zs. Ik kon mij vanmorgen ook niet inhouden, heb nog Action zs-testen liggen. Maar wit natuurlijk. Ben nu 8 (Of 9 of 10) DPO
Nod-lijst 8 t/m 14 april 8 april (1) Collin (BAM) - 31 jaar, 1e kindje, 1e ronde 9 april (1) Roos198 - 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 10 april (6) cynmark29 - 29 jaar 1ste kindje, ronde 15 mmm Kimm17 - 24 jaar, 1e kindje mmm Brondy - 3e kindje Lindavvv - 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Strechfield - 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Feline31 11 april (5) Jildouu - 23 jaar, 1e kindje, 11e ronde Duimpje86 - 30 jaar, 1e kindje, ronde 25 mmm liefwolkje - 1e kindje, ronde 6 plusje - 35 jaar - 1e kindje, ronde 1 Esmee29 - 29 jaar - 1e kindje, ronde 8 12 april (5) saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde mama1boy - 36 jaar, 2e kindje, 2de ronde wiskagirl - 23 jaar, 4de kindje, 7e ronde meliflua - 25 jaar, 1ste kindje, 5de ronde marleen1 - 2e kindje, 2e ronde Brinsa - 24 jaar, 1e kindje 13 april (3) noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Rainbow88 - 28 jaar, 2e kindje, 3e ronde 14 april (5) melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 LVtje - 32 jaar, 2e kindje, ronde 7/IUI5 mmm Daphne- 29 jaar, 1e kindje, 7e ronde (1e ronde na miskraam) datumloos (0) totaal: (26) wachtbankje (15), zwanger, ongesteld, mmm, negatieve test, twijfel-/tuurtest wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Moest een clearblue test van mn vriend doen haha. Hij wilde het perse, denk voor hem nog een betere bevestiging dat het goed gaat 😊 *handig die foto op de kop haha 😂
Welkom daphne! Ik heb je maar even op de meest recente lijst gezet, anders lijkt het zo stil Oh! Ben alleen het roze vergeten, zal ik dat nog doen kimm?
@Brinsa ja het is ook zeer frustrerend als je hoopt op natuurlijk zwanger te worden en het maar niet lukt. Want dat is ook wat je eigenlijk wil en niet het medische traject in. En een baal dag is normaal heb je ook af en toe nodig ! @Rainbow ik heb er vertrouwen in dat het goed komt wanneer ga je weer testen? 😊
Wat een mooie testen zie ik al voorbij komen! Gefeliciteerd! Even een advies voor de meiden die nog gaan testen: test in de middag (even een paar uur van tevoren niets drinken). De meesten testen namelijk duidelijker in de middag dan in de ochtend! Ik heb gistermiddag getest (ik weet het, super stom op 8 dpo) maar ik zie wel iets.. Ik hoop jullie ook..
Whauw Duimpje ! Wat mooi! Ik een teleurstelling. 9 of 10 dpo en negatief. Lijk wel iets van indroog Te zien.
Een mooie test Duimpje. Dat ziet er goed uit! En Daphne. Ook jij zit in de laatste zenuwenweek voor je NOD zie ik. Spannend. Wat super Kimm dat de digitale CB ook zwanger aangeeft... zelfs op de kop kan je er niet meer omheen Alle twijfel overboord! Wanneer ga je bellen? Ik denk wel iets te zien evelien, maar het is nog erg vaag. Met het risico dat het een belerend overkomt: Ik begrijp je nieuwsgierigheid echt ontzettend goed en het liefst zou ik er vandaag een (7dpo) ook al een test tegenaan gooien. Het jammere is alleen dat zelfs een positieve test uiteindelijk niet op een zwangerschap hoeft te duiden. Een biochemische zwangerschap gaat vaak nog voor NOD mis en dan is de teleurstelling zo groot! Wacht nog een paar dagen en probeer het over een dag of vier nog een keer. Dan mag je al zoveel meer waarde hechten aan de uitkomst. Feline Ik snap dat je teleurgesteld bent en dat je liever iets duidelijkers had gezien op de test. Ik hoop dat je gewoon nog wat te vroeg bent. De duimen blijven draaien voor je. Brinsa Juist goed dat je het even van je afschrijft. Daar zijn we toch ook voor... luisterende ogen Je frustratie en je wanhoop mogen er zijn hoor. De meeste mensen worden na ronde 1 al gillend gek, terwijl jullie al een tijd zo aan het doorzetten zijn. Het laatste wat je kunt gebruiken is ook nog je eigen keiharde oordeel over je enorm logische gevoel. Laat je koppie niet hangen, de kans is heel groot dat het gewoon goedkomt, maar een baaldag mag best. Buit 'm uit en wees extra lief voor jezelf. O ja... nog even hoe het hier gaat. De kwaaltjes zijn wat minder geworden. Er is nog een week te gaan en ik heb echt GEEN idee wat er op of rond NOD gaat gebeuren. Kon ik die seintjes van mijn lijf maar wat beter interpreteren, zodat ik alvast wist of ik blij mag zijn of me moet voorbereiden op een teleurstelling. Maar ja, dat is dus niet zo... Fijne dag vandaag allemaal! Laatste dagje voor het weekend en ze zeggen dat het heerlijk zonnig wordt!!!
Je hebt helemaal gelijk hoor! Een stemmetje in mijn hoofd zei "nu testen!" en achteraf weet ik dat ik naar mijn verstand moest luisteren, maar ja ff een zwak moment... Ik ga inderdaad vandaag niet meer testen, even afwachten!
Mooien testen allemaal!! Super gaaf. Mijn temperatuur is gedaald dus ik ga nog niet testen. ik wacht maar even rustig op mijn ongesteldheid...
Ik ben blij dat je het goed opvat evelien. Misschien had ik het ook wel een beetje tegen mezelf. Wachten is zo stom en moeilijk :x Balen Linda. Daling van de temperatuur is altijd wel een goede mentale voorbereiding