Spannend dames! Ik zie al een aantal lichte streepjes! Ik ga morgenavond weer testen. Ben een avondtester en wil ook niet elke dag testen anders maak ik mezelf gek.
Bedankt dames dat ik even van me af mocht schrijven. Wat zie ik nu! Nog meer mooie testen! Spannend hoor dames. De dames die positief hebben getest hadden jullie het ook verwacht doordat je iets voelde of juist weer niks?
Oeh misschien gewoon wat te vroeg inderdaad. Nog even afwachten, ik duim voor je! Hier zijn de steken weer helemaal over.. voel niks raars of ongewoons meer. De Kruidvat testen zijn die beter/duidelijker dan die van de Action? Ik heb die van Action in huis maar lees toch best wat negatieve reacties over deze testen.. Wachten wachten wachten succes ladiess! En natuurlijk gefeliciteerd voor degene die al een positieve test in handen hebben gehad, echt super
@Duimpje mooie test al zeg dat die maar mooi gaat oplopen 🍀 @Cynmark Ik zie t streepje ook spannend zeg! Dat die van jou ook maar mooi gaat oplopen 🍀 @Melian ik heb ook niet echt symptomen dus alles kan nog 😜 @Linda balen dat je temp gedaald is zeg !
@Meliflua bij mij waren de Kruidvat testen en action testen steeds hetzelfde. Zelfde uitslag dus een action test zou ik gewoon proberen 😌
Omg! Lijk een heeeeel vaag streepje te zien 😱 Ga straks even kijken als hij opgedroogd is. Zit ook nog 3 dagen voor mijn NOD, dus kan alle kanten op! Omowit is hij in ieder geval niet!
Spannend, wat een hoop mooie streepjes al! Hopen dat ze allemaal net zo mooi op gaan lopen! Ik ben helaas vanmiddag ongesteld geworden, al had ik ook niet veel van deze ronde verwacht. Ben al blij dat mijn menstuatie nu wat meer is dan vorige keer. Dan heb je toch meer het gevoel dat mijn natuurlijke cyclus wat beter op gang aan het komen is.
De test is nog steeds heel vaag, alleen als ik hem schuin in bepaald licht houdt dan zie ik iets. Te onduidelijk om op de foto te krijgen dus.. Ga morgenochtend nog eens testen, misschien werkt met ochtendurine beter! Durf m nog zeker niet als positief te beschouwen helaas. Komt het bij Kv 2v5 voor dat je de lijn voorgedrukt ziet staan?
Ik vermoed 10DPO, maar dat weet ik niet zeker 🙈 Ik heb alleen best wel veel last van vanalles en nog wat, dus had/heb goede hoop. T kan nog! ma/di NOD..
Hallo meiden, ik heb een hele tijd jullie nod lijst mee gelezen. Omdat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn toch maar niet mee geschreven... En nu heb ik op 11 dpo een hele mooie positieve test!!!! Ik heb een baby in mijn buik 😊 Mag ik dan toch op de lijst? Hihi lijkt mij zo leuk om er een keer in plaats van in het rood in het roze op te staan! Mijn leeftijd is 30 jaar, was 4e ronde, nod 10 april en we krijgen ons tweede kindje. Hopen op een plakker!
Cynmark ik zie een streep! Proficiat aan alle nieuwe zwangeren!! Ben ook benieuwd of de positieve testers symptomen hebben of juist niet
Ik heb dat bij de Kruidvat testen nog nooit gehad en heb al heel wat spierwitte testen in handen gehad. Had deze ronde met 9 dpo ook zo'n streepje. Dacht ook aan een indroger. Mijn man zag hem zelfs niet en ik alleen als ik de test uit elkaar haalde. Vandaag met 11 dpo al een hele duidelijke streep! Het kan dus wel.... Spannend hè!
Pffff. Ik dacht echt echt dat ik zwanger was! Vandaag 10 of 11 dpo en hartstikke negatief getest. Dat wordt een lange werkdag vandaag !