Balen Feline! Snap je gevoel van teleurstelling helemaal! Ik ga straks nog een test doen met ochtendurine. Durf eigenlijk niet, ben heel bang voor teleurstelling..
Dit is de test van net.. Denk niet dat het na uploaden nog zichtbaar is. Het streepje is namelijk nog exact hetzelfde als gisteren. Denk dat ik m maar als negatief moet beschouwen helaas.. Ga nu wachten tot mijn NOD, als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik nog een test!
Niq Gefeliciteerd super! @Feline ah dat is echt wel balen zeg @Jildou meestal lopen de testen om de dag op dus als je echt verschil wilt zien zou je morgen moeten testen. Maar tot de testdatum wachten kan ook 😊
Nod-lijst 8 t/m 14 april 8 april (1) Collin (BAM) - 31 jaar, 1e kindje, 1e ronde 9 april (1) Roos198 - 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 10 april (6) cynmark29 - 29 jaar 1ste kindje, ronde 15 mmm Kimm17 - 24 jaar, 1e kindje mmm Brondy - 3e kindje Lindavvv - 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Strechfield - 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Feline31 Niqi86 - 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 11 april (5) Jildouu - 23 jaar, 1e kindje, 11e ronde Duimpje86 - 30 jaar, 1e kindje, ronde 25 mmm liefwolkje - 1e kindje, ronde 6 plusje - 35 jaar - 1e kindje, ronde 1 Esmee29 - 29 jaar - 1e kindje, ronde 8 12 april (5) saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde mama1boy - 36 jaar, 2e kindje, 2de ronde wiskagirl - 23 jaar, 4de kindje, 7e ronde meliflua - 25 jaar, 1ste kindje, 5de ronde marleen1 - 2e kindje, 2e ronde Brinsa - 24 jaar, 1e kindje 13 april (3) noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Rainbow88 - 28 jaar, 2e kindje, 3e ronde 14 april (5) melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 LVtje - 32 jaar, 2e kindje, ronde 7/IUI5 mmm Daphne- 29 jaar, 1e kindje, 7e ronde (1e ronde na miskraam) datumloos (0) totaal: (26) wachtbankje (15), zwanger, ongesteld, mmm, negatieve test, twijfel-/tuurtest wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Goedemorgen dames, Wat een spanning voor een aantal van jullie! Ik heb hierboven het lijstje nog even geupdate, maar wellicht ben ik hier en daar vergeten een kleurtje aan te passen. Laat het dan vooral weten! Gefeliciteerd met je zwangerschap Niqi. Ik kan me voorstellen dat het leuk is om roze te stralen op het lijstje, dus je staat erop Ik leef mee met de dames die nog heel erg in spanning zitten, de moed een beetje verloren zijn, of die ongesteld zijn geworden. Ik hoop dat jullie gauw alsnog een superpositieve test in handen hebben. Zelf moet ik nog zes dagen wachten voor mijn NOD is. Nog altijd geen idee wat daar uit gaat komen. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat mijn lichaam vooral enorm reageert op de stijging van progesteron en daarmee is meteen de voorspellende waarde van alle kwaaltjes gereduceerd tot nul, want progesteron is er iedere ronde na de ovulatie weer Ik houd het forum in de gaten en houd mijn vingers gekruisd voor jullie! Probeer intussen ook een beetje van het weekend te genieten
Hey dames, Ik hoop dat ik op roze kan blijven. Verlies sinds gister middag wat bruin bloed. Maak me onwijs zorgen.
Gisteren en vandaag, ik vind m een stuk duidelijker geworden! Hopelijk zie ik bij de andere dames die licht positief hebben ook een duidelijker streepje!
Jaa duidelijk verschil liefwolkje! Hopelijk is dat bij mij morgen ook zo! Zie nu wel echt een streepje op de test, maar moet m nog wel schuin in het licht houden! Wat zenuwslopend is dit zeg! Ga vanaf nu gewoon elke ochtend testen haha! (Die kv 2v5 kosten toch bijna niks) Spannend!!
Nod-lijst 8 t/m 14 april 8 april (1) Collin (BAM) - 31 jaar, 1e kindje, 1e ronde 9 april (1) Roos198 - 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 10 april (6) cynmark29 - 29 jaar 1ste kindje, ronde 15 mmm Kimm17 - 24 jaar, 1e kindje mmm Brondy - 3e kindje Lindavvv - 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Strechfield - 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Feline31 Niqi86 - 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 11 april (5) Jildouu - 23 jaar, 1e kindje, 11e ronde Duimpje86 - 30 jaar, 1e kindje, ronde 25 mmm liefwolkje - 1e kindje, ronde 6 plusje - 35 jaar - 1e kindje, ronde 1 Esmee29 - 29 jaar - 1e kindje, ronde 8 12 april (5) saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde mama1boy - 36 jaar, 2e kindje, 2de ronde wiskagirl - 23 jaar, 4de kindje, 7e ronde meliflua - 25 jaar, 1ste kindje, 5de ronde marleen1 - 2e kindje, 2e ronde Brinsa - 24 jaar, 1e kindje 13 april (3) noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Rainbow88 - 28 jaar, 2e kindje, 3e ronde 14 april (5) melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 LVtje - 32 jaar, 2e kindje, ronde 7/IUI5 mmm Daphne- 29 jaar, 1e kindje, 7e ronde (1e ronde na miskraam) datumloos (0) totaal: (26) wachtbankje (15), zwanger, ongesteld, mmm, negatieve test, twijfel-/tuurtest wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Wat spannend meiden.... Tuurtesten, oud bloed, wachtbankje.... Pfff ik leef met jullie mee!!! Hier was mijn test weer mooi opgelopen vanmorgen. Alleen nog geen enkel kwaaltje kunnen ontdekken. Bij mijn zoontje had ik nu al last van pijnlijke borsten. Maar het is nog zoooooo pril dat de kwaaltjes vast nog wel gaan komen.
Wat spannend allemaal zeg.. Ik duim voor jullie allemaal! Hier nog weinig kwaaltjes.. behalve zere borsten en allemaal witte puntjes op tepels.. Zal weer wel een vals symptoon zijn vrees ik.. durf echt nog niet te testen
Hoi iedereen, Al maanden zit ik op dit forum te lezen maar om een of andere reden mij niet geregistreerd. Tot nu dus Wij zijn sinds vorig jaar mei gestopt met de pil en meteen een regelmatige cyclus gehad. Mijn NOD is vandaag maar nog niets gemerkt... Tijdens de week dat alles moest gebeuren waren we op reis en waren we wel heel actief We zijn dus heel miniem, voorzichtig positief... Groetjes en ik duim mee voor jullie allemaal!!!
Dankje Meliflua!! Jammer, Cynmark! Ik duim alvast mee bij je volgende ronde. Deze morgen dan toch getest maar was negatief... Kan ik alsnog zwanger zijn? Ik loop niet te zweven maar het gevoel onderin mijn buik was deze week totaal anders dan in de vorige ronden, de week voor mijn NOD. Zoals iedereen zijn mijn borsten niet gelijk maar mijn linkerkant is toch opmerkelijk kleiner als ik normaal in de spiegel kijk. Nu is die precies wat groter maar vooral de grootte van mijn linkertepel is opmerkelijk! Die is nu even groot als van mijn rechterborst wat tot eind vorige week toch aanzienlijk kleiner was. Ook zijn mijn borsten een gevoeliger dan anders voor mijn NOD. Of maak ik mezelf gek en moet ik toch het resultaat van de test geloven? Geniet van deze mooie zomerdag iedereen
Balen zeg feline & cynmark! Bedankt voor het aanpassen Jildou!! Gisteren en vandaag (12&13 dpo). Ik begin het een beetje te geloven!