Wauw! Super liefwolkje! Gefeliciteerd!! Ik heb vanochtend weer een test gedaan en krijg een beetje het idee dat ik de voorgedrukte streepjes zie staan.. beschouw ze dus dan ook maar als negatief helaas 😔 Morgen/dinsdag mijn NOD dan zou je dat toch wel al op een test moeten kunnen zien lijkt mij?
Denk dat ik op roze mag.geloof het zelf alleen nog niet. Eerste foto is van eer gister middag en tweede van vanmorgen.
Gefeliciteerd meiden met een positieve test! Oh jildou wat een onzekerheid... Hoop dat je snel wat weet want dit is ook niks hè! Ik heb nog steeds geen symptomen. Voel me juist super fit en blij, alsof ik op een roze wolk zweef. Heb ook levendig en vreemd gedroomd vannacht. Dat wel!
Ha meiden, nou hier nog niets duidelijk. Al hoop ik nergens meer op. Maar vandaag is het al 15 dpo, terwijl ik altijd op 14dpo ongesteld wordt. Vanochtend vroeg een beetje roze afscheiding, maar de rest van de dag helemaal niets! Ook temp is nog niet zo laag als ik m verwacht bij ongesteldheid. Nee.....hoop dus nergens op, maar eigenlijk grijp ik alles aan om te denken dat...... stom he
Hoi Lindavvv, Hiet wat hetzelfde... op de vorige pagina mijn info Gisteren mijn NOD maar nog steeds geen menstruatie op dit moment. Test was deze morgen negatief maar ik heb bepaalde symptomen die ik nog nooit heb gehad... Ambetant dat wachten!! Succes verder
Stretchfield & wolkje, proficiat! Voor de afwachtenden, hopelijk ook een positieve test! Mijn NOD is donderdag. Heb vrijdag & zaterdag negatief getest, was ook wel erg vroeg maarja.. Heb wat krampjes en uitslag in mijn gezicht, maar denk eerder van aankomende menstruatie.
Pff.. heb nog nooit zo in spanning gezeten als nu. Ik heb zo sterk het gevoel dat het raak is, maar ben ook super bang voor teleurstelling.. dan ook nog eens die vage testen en kwaaltjes 😭 Ga morgenochten temp opnemen, zolang die boven de 37 is dan mag ik hoop houden van mezelf! Heb me voorgenomen sowieso niet eerder weer te testen dan woensdagochtend (mocht ik dan nog niet ongesteld zijn natuurlijk)
Wat ontzettend spannend Jildouu. Duimen dat die menstruatie gewoon wegblijft. Goed van je dat je woensdag pas tempt. Hier ook iedere ochtend in de weer met de thermometer. Helaas vanochtend (10 dpo) was de temperatuur met 0.2 gezakt, dus ik ben voorbereid op een menstruatie.
Gefeliciteerd dames met een positieve testen geniet ervan! Oh nee ik zie helaas ook minder leuke berichtjes. Hoop toch dat er nog iets positiefs uitkomt! Nou ik weet ook zeker dat ik ongesteld ga worden voel het aan alles! Had stoelen toch gehoopt een beetje kans te maken maar helaas. Ik zet me hoofd gewoon op volgende ronde en bereid me alvast voor
cynmark29 ovu testen kunnen soms een licht streepje hebben. Maar als je twijfelt waarom doe je niet even een zw test?