Nod-lijst 8 t/m 14 april 8 april (1) Collin (BAM) - 31 jaar, 1e kindje, 1e ronde 9 april (1) Roos198 - 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 10 april (6) cynmark29 - 29 jaar 1ste kindje, ronde 15 mmm Kimm17 - 24 jaar, 1e kindje mmm Brondy - 3e kindje Lindavvv - 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Strechfield - 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Feline31 Niqi86 - 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 11 april (5) Jildouu - 23 jaar, 1e kindje, 11e ronde Duimpje86 - 30 jaar, 1e kindje, ronde 25 mmm liefwolkje - 1e kindje, ronde 6 plusje - 35 jaar - 1e kindje, ronde 1 Esmee29 - 29 jaar - 1e kindje, ronde 8 12 april (5) saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde mama1boy - 36 jaar, 2e kindje, 2de ronde wiskagirl - 23 jaar, 4de kindje, 7e ronde meliflua - 25 jaar, 1ste kindje, 5de ronde marleen1 - 2e kindje, 2e ronde Brinsa - 24 jaar, 1e kindje 13 april (3) noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Rainbow88 - 28 jaar, 2e kindje, 3e ronde 14 april (5) melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 LVtje - 32 jaar, 2e kindje, ronde 7/IUI5 mmm Daphne- 29 jaar, 1e kindje, 7e ronde (1e ronde na miskraam) datumloos (0) totaal: (26) wachtbankje (14), zwanger, ongesteld, mmm, negatieve test, twijfel-/tuurtest wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test!! Balen voor degenen die weer door moeten naar de volgende ronde Heel veel succes en hopelijk snel zwanger. Hier druk en heb thuis geen wifi op dit moment, dus veel minder tijd om echt vaak online te zitten. (mijn databundel gaat er anders echt heeeel snel aan ) Nu dus even snel spieken hoe het hier is terwijl ik aan het werk ben. Hier gaat alles z'n gangetje, heb niet het gevoel dat het raak is, maar dat gevoel zegt toch niks dus zal nog een paar dagen in spanning moeten afwachten. Vrijdag is officieel mijn nod, maar waarschijnlijk ga ik donderdag een testje wagen. Dan moet de pregnyl er wel uit zijn. Verwacht er verder niks van, maar ben ook een beetje het vertrouwen kwijt in de IUI moet ik heel eerlijk zeggen. Sorry dus voor mijn afwezigheid, ik probeer tussendoor echt even te spieken zeker nu voor iedereen zo'n beetje de spannendste dagen eraan komen. Ik hoop en duim voor nog veel meer roze op de lijst.
Nod-lijst 8 t/m 14 april 8 april (1) Collin (BAM) - 31 jaar, 1e kindje, 1e ronde 9 april (1) Roos198 - 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 10 april (6) cynmark29 - 29 jaar 1ste kindje, ronde 15 mmm Kimm17 - 24 jaar, 1e kindje mmm Brondy - 3e kindje Lindavvv - 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Strechfield - 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Feline31 Niqi86 - 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 11 april (5) Jildouu - 23 jaar, 1e kindje, 11e ronde Duimpje86 - 30 jaar, 1e kindje, ronde 25 mmm liefwolkje - 1e kindje, ronde 6 plusje - 35 jaar - 1e kindje, ronde 1 Esmee29 - 29 jaar - 1e kindje, ronde 8 12 april (5) saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde mama1boy - 36 jaar, 2e kindje, 2de ronde wiskagirl - 23 jaar, 4de kindje, 7e ronde meliflua - 25 jaar, 1ste kindje, 5de ronde marleen1 - 2e kindje, 2e ronde Brinsa - 24 jaar, 1e kindje 13 april (3) noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Rainbow88 - 28 jaar, 2e kindje, 3e ronde 14 april (5) melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 LVtje - 32 jaar, 2e kindje, ronde 7/IUI5 mmm Daphne- 29 jaar, 1e kindje, 7e ronde (1e ronde na miskraam) datumloos (0) totaal: (26) wachtbankje (10), zwanger (4), ongesteld (5), mmm (4), negatieve test, twijfel-/tuurtest (2) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Aaah balen dames..... De lijst begon zo mooi roze te kleuren! Succes in de volgende ronde! Ik heb nog steeds geen symptomen. Beetje gek. De testen vertellen me in ieder geval dat ik zwanger ben en ik heb nog geen rood gespot 😁
Vandaag ook maar een testje gewaagd en zie heel in de verte een tuurstreepje, tja misschien wil ik het ook wel te graag zien.....afwachten maar!
Ik denk ook een heel vaag streepje te zien en dat terwijl hele vage streepjes maar lastig vast te leggen zijn. Nog twee dagen tot je NOD toch? Spannend! Ik hoop het voor je!
Halloo Ik wil ook graag op het lijstje Ik ben babylovebaby 23 jaar en zit in ronde 5 We gaan voor een 2de heb al een dochter van 4 11 april is mijn nod
Ik kan het wachten niet meer aan haha! Ik sta voor morgen op het lijstje maar mijn positieve ovu test was twee dagen later. Dus NOD zal denk ik 14 april zijn. Vorige week allerlei krampen en steken rondom de mogelijke innesteling, nu nergens meer last van en gisteren heel de dag hoofdpijn. Dit is bij mij vaak een voorteken van mijn ongesteldheid. Ik zou stiekem graag willen testen maar zo'n witte test stelt zo teleur.. Balen voor de dames die op rood staan.. heel veel succes voor de volgende rondes. hoop dat het lijstje verder lekker roze kleurt!
Jaa ik durf ook niet te testen, ik heb al een paar dagen van die lichte krampjes in mijn onderbuik en steekjes in mijn borsten Al paar dagen last van hoofdpijn en veel plassen pff
Balen dames die ongesteld zijn geworden Nog steeds positieve testen hier, morgen officiele nod dus mag mezelf denk ik dit keer echt zwanger noemen!
Jaa behoorlijk! Al en dikke week enorm last van mijn borsten, 5 april ineens steken (innesteling?) vandaag en gisteren een beetje een misselijk gevoel, maar dat kan me ook best tussen de oren zitten hoor haha 🙈 De aders op mijn borsten zijn ook beter zichtbaar als anders. Ook vanaf +- 5 april een beetje menstruatie-achtige krampen, een zwaar trekkend gevoel zeg maar.. Genoeg klachten? 😜 De afgelopen 3 dagen negatief getest dus ben daardoor de hoop wel een beetje verloren. Maar goed, geen bloed geeft moed! Vandaag NOD en nog niks gespot! Jij dan babylovebaby? (Ohja, en veeeeel plassen!)
Oohhh wat vervelend is dat he dat wachten duurt zo lang altijd pff Jaa ik heb zo drukkend gevoel in mijn borsten en soms van die steekjes Krampjes en steekjes in onderbuik en drukkend gevoel Ook moet ik vaker plassen als normaal en veel afscheiding. Die krampjes en steekjes heb ik al een tijdje laatst was het ff weg maar zaterdag begon het weer en voelde ik wat lopen dacht shitt de duivels zijn er maar nee was afscheiding. En al een tijdje last van hoofdpijn