Hey iedereen, Ik had een vraagje gesteld en mezelf kort even voorgesteld dit weekend maar toen was het wat stilletjes hier En ondertussen zijn er al heel wat extra berichtjes Sinds mei vorig jaar gestopt met de pil en sindsdien was ik meteen superregelmatig. Ik kan er bijna de klok op zetten. Nu, tijdens de week dat we actief moesten zijn, waren we net op reis. Dus moeilijk was het niet om actief te zijn. Zaterdag 8 april (ik kreeg de lijst niet aangepast met mijn naam erin via de telefoon) NOD. Zondagmorgen getest, na 3 nachtelijke plasbeurten, maar negatief. Mijn linkerborst is normaal gezien stukje kleiner dan mijn rechterborst dus valt het echt op dat die nu groter is. Vooral de tepel is opmerkelijk groter. Sinds 1,5 week ook gevoeligere borsten. Maak ik mezelf iets wijs? Of kan je toch te vroeg testen, met name dat je waarden te laag zijn de eerste dagen? Mijn collega bevestige me vandaag dat 2 dagen na haar NOD de test negatief was bij haar. Maar na 5 dagen na NOD dan wel positief. Groetjes
Je hoort wel van die verhalen maar die zijn mee uitzondering dan regel. Ik hoop voor je dat jij de uitzondering bent! Het kan best dat je traag hcg aanmaakt. Heb je nog getest?
Deze middag nog 2 testen gaan halen maar ik durf precies nog niet Vraag me niet waarom Ik loop wel om het uur naar het toilet om te checken of mijn menstruatie nog niet op gang is gekomen. Ik hoop het ook eind april naar de gynea om te bespreken wat we verder kunnen doen. Toen ik zag dat onze reis net in mijn vruchtbare week viel, was dat een beetje mijn laatste hoop Nu, we zien wel
Spannend! Even afwachten dus! Normaal gesproken cycli van 26 a 27 dagen, morgen wordt dag 28. Gezien de witte testen van voor mijn nod durf ik niet zo goed meer te testen🙈 Morgenochtend maar weer temp opnemen dan 😅 Alleen las ik ook op dit forum dat temp daling ook gewoon kan als je wel zwanger bent, dus daar word je eigenlijk nog niks wijzer van 😂
Ik snap je angst voor een teleurstellende test heel goed, maar je bent morgen inmiddels wel ruim over je nod, misschien toch overwegen? Ik duim met je mee!
Jaa inderdaad wachten word beloond zeggen ze altijd toch😂 Bij mij is het of 27 of 29 de laatste tijd dus om en om nu zou het dan weer 27 zijn, ik wacht gewoon af 😜 ik wil testen maar ook weer niet heel appart🙈
Lieve lieve dames, Sorry dat ik niet meer gereageerd heb. Zat er een beetje doorheen.. Ik heb besloten om alles iets meer los te gaan laten. Dat betekent geen ovu testen meer en geen zp. Het is tijd om weer fun te gaan hebben minder stress en meer tijd voor mn mannetje! En ook tijd voor mn eigen lijf en het herstel daarvan. Ik zal nog wel veel meelezen maar zelf minder actief reageren. Gefeliciteerd voor alle zwangeren en de rest zie ik vast in een volgend nod topic. Fijne dag iedereen! Lieve groetjes Feline
Feline heel veel succes! Mij heeft het enorm geholpen om even afstand te nemen. We zien je wel weer terug als het goed voelt voor jou. 😘
Feline volgende ronde meer succes! Kan me voorstellen dat je er even wat meer afstand van wilt nemen..
Ook ik zit nog op het wachtbankje.. Heb vrijdag of zaterdag mijn NOD maar weet ook niet meer wat ik moet denken. Heb gistermorgen getest maar was negatief. Was dit dan toch te vroeg? Heb deze maand voor het eerst ovu testen gebruikt van Sensitest en hoop zo dat het geholpen heeft! Is het wijsheid om pas vrijdag overnieuw te testen?
De duivels zijn zonet doorgekomen. Dus ik mag ook op rood Dames die zwanger zijn van harte! Dames die nog wachten succes!! En de overige dames, succes volgende ronde
Wat enorm klote dames, sterkte en succes volgende ronde! Begin wel wat testdrang te krijgen nu. Donderdag d-day ...
Oh nee wat een slechte berichtjes weer! Dames sterkte en veel succes in de volgende ronde! Hier morgen mijn nod. Weet bijna wel zeker dat ik ongie ga orden maar als ik morgen ochtend nog geen bloed heb wil ik wel testen. Waarom weet ik eigenlijk ook niet 😋 Nou hoop dat er nog roze bij komt de komende dagen
Balen dames..... Laatste testupdate, ga nu niet meer testen. Vandaag niet ongesteld geworden en een hele mooie streep dus ik ben gewoon écht zwanger!
Wat enorm balen dat een aantal van jullie toch ongesteld is geworden. Ik hoop op roze volgende rondes voor jullie. Liefwolkje, wat heerlijk die streep! Geniet ervan. Wanneer ben je uitgerekend? Ik heb zelf een tuurtest. Hij staat bij de vage zwangerschapstesten. Misschien willen jullie met me meekijken...