melian ik heb even gespiekt maar ik ben dan ook een hele slechte tuurder hoor en ik zie helaas niks . Je bent nog vroeg meid dus over een paar dagen nog een testje doen en hopelijk kan ik dan zeggen dat ik hem wel zie! Zo spannend allemaal he
Nou hier nog geen ongesteldheid te bekennen.. Ik ben heel streng en ga NIET testen morgen haha. Wacht het gewoon af aangezien mijn ei ook later was dan verwacht deze maand. @Melian; ik zie ook niks.. is ook zo lastig op de foto te krijgen die tuurtesten. Je bent nog vroeg, wie weet!
@Melian ik zag helaas ook niks op de foto maar komt door de slechte kwaliteit! Vandaag was mn officiële testdag en hij was dik positief 😁 26 april eerste echo, Om het hartje te horen kloppen !! Worden nog spannende dagen voor degene die nog moeten gaan testen hopelijk zijn ze positief 🍀 Dames die ongesteld zijn geworden echt balen heel veel geluk de volgende ronde
Ah toch veel rood op de lijst deze maand.. sterkte voor jullie allemaal en succes volgende ronde!! En natuurlijk super gefeliciteerd voor iedereen met de mooie testjes .. Ik had gedacht dat vandaag m'n NOD was, 14 dagen na positieve ovulatietest word ik normaal altijd ongesteld alle rondes tot nu toe.. maar tot nu nog niks.. wel vannacht ontzettend buikpijn gehad en hele dag al krampjes.. waarschijnlijk dan morgen alsnog ongesteld.. Anders ga ik toch morgenmiddag echt een testje doen.. al zo vaak een witte test gehad dat ik dat echt niet meer goed durf.. Succes nog voor iedereen op het Wachtbankje, ik duim voor jullie!!
Nod-lijst 8 t/m 14 april 8 april (1) Collin (BAM) - 31 jaar, 1e kindje, 1e ronde MadameJoep - ronde 12 9 april (1) Roos198 - 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 10 april (6) cynmark29 - 29 jaar 1ste kindje, ronde 15 mmm Kimm17 - 24 jaar, 1e kindje mmm Brondy - 3e kindje Lindavvv - 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Strechfield - 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Feline31 Niqi86 - 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 11 april (5) Jildouu - 23 jaar, 1e kindje, 11e ronde Duimpje86 - 30 jaar, 1e kindje, ronde 25 mmm liefwolkje - 1e kindje, ronde 6 plusje - 35 jaar - 1e kindje, ronde 1 Esmee29 - 29 jaar - 1e kindje, ronde 8 Babylovebaby - 23 jaar, 2e kindje, ronde 5 12 april (5) saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde mama1boy - 36 jaar, 2e kindje, 2de ronde wiskagirl - 23 jaar, 4de kindje, 7e ronde meliflua - 25 jaar, 1ste kindje, 5de ronde Marleen1 - 2e kindje, 2e ronde Brinsa - 24 jaar, 1e kindje 13 april (3) Noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Rainbow88 - 28 jaar, 2e kindje, 3e ronde 14 april (5) melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 LVtje - 32 jaar, 2e kindje, ronde 7/IUI5 mmm Daphne- 29 jaar, 1e kindje, 7e ronde (1e ronde na miskraam) Stac - 22 jaar, 4e ronde datumloos (0) totaal: (26) wachtbankje (10), zwanger (4), ongesteld (5), mmm (4), negatieve test, twijfel-/tuurtest (2) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Even het lijstje weer bijgewerkt. Er gebeurt veel nu... Dankjewel voor het meekijken meiden. Ik wacht maar af. Liefwolkje Mooie datum en een leuke tijd Feline Ik lees je berichtje nu pas. Ik begrijp het. Kom tot jezelf en doe de dingen die voor jou goed zijn. Ook hier draaien de duimen voor de wachtende dames.
Aan de dames met een positieve test: geniet er tenvolle van!! Ik wens jullie een vlekkeloze zwangerschap en bevalling toe Aan de dames met een negatieve test: ik hoop dat ik jullie heel snel mag toewensen wat ik de dames met een positieve test heb kunnen toewensen. En Feline, neem inderdaad je tijd. Geniet van de mooie zonnestralen en kom maar even tot rust. Hier nog steeds niet ongesteld, deze avond nog een test gedaan maar die was nog altijd negatief. Even gebeld met de huisdokter en die vroeg meteen hoeveel ik drink op een dag. Dus toch minimum 2 liter en blijkbaar zou het kunnen dat door zoveel te drinken 's avonds niet voldoende waarden zichtbaar zijn... sowieso test ik nu niet meer zaterdagmorgen bloed laten nemen voor jaarlijkse controle. Dus kunnen ze dat dan even meetesten als ik nog niet ongesteld ben. Fijne avond iedereen!
Ik had me al aangemeld voor een andere lijst.. nu heb ik net een test gedaan, en daar kwam dit uit... vandaag dacht ik dus ongesteld te zijn geworden ivm een beetje bruin bloed.. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Hi meiden, sorry dat ik zo binnen kom vallen.. ik heb in veel groepjes al meegeschreven maar had nu wat afstand genomen. Door een vroege mk was mijn cyclus wat in de war waardoor we uiteindelijk maar 1 echte kans hadden deze ronde omdat ik niet wist hoe en wat.. maar die bleek dus genoeg! Vandaag 12 dpo en kijk:
Oja, mag ik misschien nog op het lijstje? Finally in pink! Dex1989 - 27 jaar - 4e ronde - 1e kindje Gefeliciteerd aan alle andere dames op roze en sterkte voor de meiden op rood... het komt echt goed!
Vandaag mijn nod net een test gedaan helaas omo wit wat ik eigenlijk wel had verwacht. Nou ik wacht de duivels af!
Oké nou de duivels zijn er hoor ik mag op rood! Ik ga even een potje flink janken en dan maar weer op naar de volgende ronde en de gyn. Veel succes dames hoop op nog wel roze hier
Ach wat balen, sterkte, even uithuilen mag en daarna weer vol goede moed door! Bedankt ook voor je felicitatie trouwens, ik kan het bijna nog niet geloven dat het zo ver is!
Nod-lijst 8 t/m 14 april 8 april (1) Collin (BAM) - 31 jaar, 1e kindje, 1e ronde MadameJoep - ronde 12 9 april (1) Roos198 - 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 10 april (6) cynmark29 - 29 jaar 1ste kindje, ronde 15 mmm Kimm17 - 24 jaar, 1e kindje mmm Brondy - 3e kindje Lindavvv - 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Strechfield - 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Feline31 Niqi86 - 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 11 april (5) Jildouu - 23 jaar, 1e kindje, 11e ronde Duimpje86 - 30 jaar, 1e kindje, ronde 25 mmm liefwolkje - 1e kindje, ronde 6 plusje - 35 jaar - 1e kindje, ronde 1 Esmee29 - 29 jaar - 1e kindje, ronde 8 Babylovebaby - 23 jaar, 2e kindje, ronde 5 12 april (5) saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde mama1boy - 36 jaar, 2e kindje, 2de ronde wiskagirl - 23 jaar, 4de kindje, 7e ronde meliflua - 25 jaar, 1ste kindje, 5de ronde Marleen1 - 2e kindje, 2e ronde Brinsa - 24 jaar, 1e kindje 13 april (3) Noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Rainbow88 - 28 jaar, 2e kindje, 3e ronde 14 april (5) melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 LVtje - 32 jaar, 2e kindje, ronde 7/IUI5 mmm Daphne- 29 jaar, 1e kindje, 7e ronde (1e ronde na miskraam) Stac - 22 jaar, 4e ronde datumloos (0) totaal: (26) wachtbankje (10), zwanger (4), ongesteld (5), mmm (4), negatieve test, twijfel-/tuurtest (2) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.[/QUOTE]