nod-lijst 8 t/m 14 april 8 april (0) 9 april (0) 10 april (1) liefwolkje - ... Jaar, 1e kindje, ronde 6 cynmark29 - 29 jaar 1ste kindje ronde 15 mmm 11 april (0) Jildouu - 23 jaar, 1e kindje, 11e ronde 12 april (5) saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde mama1boy - 36 jaar, 2e kindje, 2de ronde wiskagirl - 23 jaar, 4de kindje, 7e ronde meliflua - 25 jaar, 1ste kindje, 5de ronde marleen1 - ... Jaar, 2e kindje, 2e ronde 13 april (2) noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje,derde ronde 14 april (3) melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 datumloos (2) feline31 totaal: (13) wachtbankje, zwanger, ongesteld, mmm, negatieve test, twijfel-/tuurtest wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Goedemorgen dames, Nieuwe week, nieuwe kansen! Hier is de vruchtbare periode (denk ik) nu ook aangebroken. Eindelijk actie in de taxi! Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad. Geniet lekker van de zon vandaag!
Pff vandaag helaas niet de gehoopte temperatuurstijging. Vraag me af of mijn eisprong nog gaat komen... Cyclus zit al op 35 dagen totaal (nu dag 20)
Cynmark Ja, ik gebruik ovutesten van Kruidvat, maar ik word er helemaal zenuwachtig van! Zit dus ook al mijn vragen erover in het testtopic te stellen en volgens mij vinden de dames daar de onwetendheid het een beetje sneu, want ik krijg maar weinig respons Ik had een hele donkere teststreep op dag vier en gisteren was de test bijna wit. Zojuist zag ik op het testtopic bij iemand anders hoe een positieve streep eruit zou moeten zien en dat heb ik nog niet gehad, dus ik test maar door. Ondertussen ga ik uit van mijn vroegere gemiddelde cyclus van 28 dagen en dan zit ik nu vier dagen voor ovulatie ongeveer. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen (Gevalletje 'breek me de bek niet open over ovutesten' en 'spraakwater op de vroege morgen') Fijn dat jouw NOD nu wat verder naar voren ligt!
Ships liefwolkje. Laat het vaker zo op zich wachten? Cynmark Ik weet niet of die vraag voor mij bedoeld was... maar ik heb helemaal nog niet getemperatuurd deze ronde. Heeft het nog zin om daarmee te starten, denk je?
Melian , heb die testen ooit 1x gebruikt toen nooit meer . Ik heb de gevoelige van 2besure goedkoop wn werken perfect zal ff foto upje doen
Melian, heb je topic even opgezocht. Ik denk dat je weinig respons krijgt omdat de foto's wat onduidelijk zijn. Het is een beetje moeilijk er iets over te kunnen zeggen..sorry... Zou je hier eens een grote kunnen plaatsen van wet volgens jou de knaller was ?
Ik gebruik overigens zwanger en kids, zo fijn!! Kan niet wachten om hier deze week mn knaller te plaatsen☺
Cynmark: nee, alleen temperaturen. Tot nu toe 3x een eisprong gevonden daarmee. Melian: tot nu toe langste cyclus van 35 dagen, dat zou betekenen dat vandaag mijn eisprong moet zijn en ik morgen een temperatuurstijging heb naar minimaal 36.8. Helaas wel ook al 2 cyclussen zonder eisprong gehad dus die optie is er ook nog. Hierbij ook mijn kaartje, zoals te zien temp wel weer gestegen t.o.v gisteren, maar nog niet boven mijn basale temperatuur.