Kennen jullie de app lady timer , ik zit daar ook op kan je alles bij houden en leuke chat groep is nl app
Nee ken ik niet Cynmark! Slecht nieuws hier..ik voel sinds de operatie altijd de laatste groeispurt. En heb mn eisprong weer links ! (zonder eileider). Weet dat rechts het kan overnemen maar niet zo snel.. Zit even in een dipje ...
Hoi dames! Ik ga me hieraan toevoegen. Ik zat eerst in de NOD-groep die hierop volgt, maar ik heb mijn positieve ovulatietest vandaag gehad (Dag 16) ipv normaal altijd op dag 23/24. Heel verrassend Heb wel geen idee wanneer mijn NOD is, moet ik dan 14 dagen bijtellen vanaf de eisprong? Voor in het lijstje : 28 jaar, 2de kindje, 3de ronde
Hoi dames, Wat leuk om jullie berichten te lezen! Ik wil me graag aan het rijtje toevoegen. 31 jaar (BAM), 1e kindje, ronde 1, NOD 8 april Het is allemaal erg spannend en haast onmenselijk hoe lang we moeten wachtend voordat je meer weet! Maar omdat het mijn eerste poging is kan ik het ook nog niet helemaal geloven dat ik nu echt bezig ben Ik ben benieuwd hoe jullie de wacht periode ervaren.
Hoi, Mag ik hier mee kletsen? Vrijdag hebben we de IUI dus mijn nod is 14 april. Indien iemand de lijst aanpast (op Mn telefoon ga ik dit echt niet proberen haha) LVtje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 7/IUI 5 (mmm)
Ja, ik spuit Gonal-F, dan de pregnyl voor eisprong en na de eisprong nog utrogestan. Het hele pakket dus Zie dat jullie net zijn begonnen met de IUI. Spannend!
nod-lijst 8 t/m 14 april 8 april (1) Collin (BAM) - 31 jaar, 1e kindje, 1e ronde 9 april (0) 10 april (2) cynmark29 - 29 jaar 1ste kindje, ronde 15 mmm Kimm17 - 24 jaar, 1e kindje mmm 11 april (3) Jildouu - 23 jaar, 1e kindje, 11e ronde Duimpje86 - 30 jaar, 1e kindje, ronde 25 mmm liefwolkje - 1e kindje, ronde 6 12 april (5) saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde mama1boy - 36 jaar, 2e kindje, 2de ronde wiskagirl - 23 jaar, 4de kindje, 7e ronde meliflua - 25 jaar, 1ste kindje, 5de ronde marleen1 - ... Jaar, 2e kindje, 2e ronde 13 april (3) noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Rainbow88 - 28 jaar, 2e kindje, 3e ronde 14 april (3) melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 LVtje - 32 jaar, 2e kindje, ronde 7/IUI5 mmm datumloos (1) feline31 totaal: (18) wachtbankje, zwanger, ongesteld, mmm, negatieve test, twijfel-/tuurtest wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Hai nieuwe dames! Welkom! Als het goed is staan jullie zo goed op het lijstje. Het wordt al gezellig druk hier. De spannende weken zijn duidelijk aangebroken. Feline Wat balen meis. Voel je dat echt zo duidelijk altijd? Is de eileider verwijderd na de BBZ? En is dit zo? Dat de andere eileider het dan kan overnemen? Wat zit een lichaam toch wonderlijk in elkaar. Rainbow (Haha! Autocorrect wil er Rainbowwarrior van maken... kent u die nog ) Maar goed dat je getest hebt dan!! Er is af en toe geen pijl op te trekken hè? Je hebt normaal wel een lange cyclus zeg. Hopelijk is het raak deze ronde. Collin Voor jou ook heel spannend zo in de eerste ronde. Ik ben er vanuit gegaan dat je nu op het wachtbankje zit? Ben je al aan het dromen over hoe het zal zijn straks? LVtje We gaan voor je duimen vrijdag (en de dagen erna natuurlijk). Ben je van je eerste kindje ook via IUI zwanger geraakt? En hoe voel je je? Heb je veel last van de hormonen, of is het te doen? Ik zit nu op de tablet al die kleurcodering handmatig in te tikken. Best een klus, dus ik snap goed dat hè dat niet op een telefoon gaat doen. Zie nu dat ik Collin verkeerd heb geschreven in de lijst.. Aaarrgghh :x Hier nog altijd negatieve ovutest. Ik verwacht vandaag of morgen toch groen licht. Fijne dag!!
Dank je wel voor het aanpassen van de lijst! Ja, bij onze dochter hebben we ook IUI gehad. Toen alleen heel veel geluk gehad dat de eerste IUI raak was, en nu gaan we alweer de eennalaatste poging tegemoet. Beetje dubbel dus, van de ene kant weet je dat het dus ooit gelukt is, maar dit keer wil het nog niet zo en dan komt IVF steeds dichterbij. Maar goed, we blijven hopen dat deze of de laatste poging gewoon de lucky one is Op zich is het wel te doen met de hormonen, heb er niet heel veel last van. Ik vind het vooral gewoon veel gedoe. Eerst vanaf dag 3 t/m ? iedere avond vaste tijd de Gonal. Dan de dag erna de Pregnyl, en na de IUI voor 2 weken lang iedere dag 3x daags op vaste tijden de utro. Je wordt er dus continu aan herinnert. Je wordt zo enorm geleefd, ook qua seksleven. Dan moet je, dan mag je weer niet. Dat irriteert dan soms omdat je continu moet nadenken over zwanger worden zeg maar. Hopelijk heb je snel een positieve ovu test! En dan weer de slopende wachtweken.... Was je bij de andere twee zwangerschappen snel zwanger? Ik duim!
Ik kan me voorstellen dat je weerstand voelt bij het hele technische ervan. De romantiek is dan even ver te zoeken. Hopelijk vind je dat na dit hele traject weer terug. Je hebt het dan mooi weer doorstaan met z'n tweeen en we gaan ervan uit dat er een mooi resultaat uit voortkomt. Zelf ben ik een geluksvogel op conceptiegebied. De eerste keer was het in ronde vijf raak en de tweede keer in ronde 'weet ik niet', na anderhalf jaar. Ik had toen in de tussentijd wel een missed abortion met tien weken en een vroege miskraam met een week of vijf. Op dat moment leek het allemaal een eeuwigheid te duren en ik was er loeisjaggo van, maar achteraf.. achteraf viel het allemaal wel mee. Vorig jaar een miskraam rond zeven weken (zwanger in ronde een), toen stopte het hartje er weer mee. Nu voel ik me redelijk ontspannen, maar ben wel erg enthousiast over nog een zwangerschap. Ik hoop dat het lukt. En zo niet? Dan is mijn gezin met twee mooie meiden compleet. Ik gun het vooral jullie ook allemaal zo! Het is zo gaaf! (En zenuwslopend en frustrerend en vermoeiend ) Dankjewel voor het duimen.
Hoi Dames, Mag ik meekletsen? Ik weet niet zo goed waar ik mij aan moet/mag sluiten. Als ik uitga van mijn kortste/laatste cyclus dan is mijn NOD 7 April. Maar als ik uitga van de meest voorkomende (29) dan is mijn NOD 10 april Wij zijn bezig voor ons derde kindje. Heb nu alleen een beetje buikpijn, geen kramp ofzo. Zou dit een eventuele innesteling kunnen zijn??
Bedankt om me op de lijst te zetten Melian! Hopelijk heb jij snel een positieve ovu-test Ja, normaal zit ik dus rond de 36 dagen, dit keer waarschijnlijk rond de 30 dagen dan.. Zalig eigenlijk zo een ei op een normale cyclusdag, ik heb het gevoel dat mijn menstruatie nog maar pas gedaan is en nu zit ik al op de wachtbank
Goedemiddag dames, Zou ik ook op de lijst mogen? Ik weet niet precies wanneer me nod is maar ik gok 12 april. Ik zou niet heel actief zijn omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn maar ik zal af en toe gezellig mee lezen en kletsen. Ik ben 24 en dit is ons eerste kindje.
Spannende dagen dames! Bij mij was mijn ovulatietest wel het donkerste tot nu toe.. maar twijfel heel erg of dit DE dag is of niet.. en heb nog maar een testje over voor morgen . Succes deze ronde
Hoiii dames! Ik ben niet zo actief geweest, de miskraam van afgelopen ronde heeft er toch wel ingehakt en heb even nodig gehad Om deze te verwerken. Omdat ik deze maand natuurlijk niet wist hoe mijn cyclus zou lopen ben ik uitgegaan van 28 dagen. Afgelopen maandag begonnen met cb ovutesten en deze gaf mij vanmorgen een mooie smiley 😁 Ben blij dat alles zo snel weer 'in orde' is.. gisteren al geklust voor de leuk en vandaag na de test nog maar een keer voor de zekerheid 😁 Ik mag dus op t wachtbankje en zal vanaf nu wat vaker hier te vinden zijn! Oh na mijn posi test van vanmorgen kon ik mijn geluk natuurlijk niet op, maar sinds een uurtje ook twee ook steken aan een kant dus ik ben er zeker van dat t goed zit met mijn eitje! Gr en aan iedereen op t wachtbankje! Succes!! 💐