@Melian: een geluksvogel op conceptiegebied zou ik je ook niet willen noemen. Je hebt ook aardig wat meegemaakt zeg. Knap hoe je er in staat, ik hoop dat het jullie nog een derde keer gegund is! En jeej een positieve ovu test, nu maar weer wachten en wachten @Brondy: jammer genoeg kan buikpijn/krampen vanalles betekenen. Weet niet hoeveel DPO je nu zit? Maar als je er vanuit gaat 10 april en je je eisprong dus ongeveer begin van de week hebt gehad lijkt het me wel vrij vroeg voor een eventuele innesteling. @Rainbow88: lekker is dat he, zo'n korte cyclus dan ineens! Succes op het wachtbankje @2worden3: kan me voorstellen dat je miskraam behoorlijke impact heeft. Fijn dat je lijf de cyclus wel weer netjes oppakt. Spannend nu weer, ik hoop dat het deze keer raak is met een mooie plakbeeb. @Kimm: spannend, met de pregnyl is het idd lastig om wat eerder te testen. Maar met die dagen speling moet het vast goedkomen. Dan weet je tenminste zeker dat het niet van de pregnyl is. @Lindavvv: Dat is idd wel een hele lange cyclus. Maar fijn dat je ei inmiddels is geweest. Hopelijk laatste keer op het bankje. @Meliflaua: jeej, jij ook al op het wachtbankje. Duim duim duim @Cynmark: dat is duidelijk idd! Jij ook succes op het bankje. @Hier: vandaag is het D-Day. Eind van de middag hebben we de IUI, altijd weer spannend en dan met name de uitslag van het zaad. Dus na vandaag plof ik gezellig naast jullie op het bankje.
LVtje We duimen voor jullie!! Heel veel succes vandaag! Cynmark Dat ziet er echt mooi uit! Rainbow Jullie hebben duidelijk gedaan wat jullie konden Op naar een positieve test! Hier vanochtend nog steeds een smiley op de test, dus het eitje is nog niet gesprongen. Ik voel me wel een grote buik en rug. Alles is zo gevoelig... darmen, blaas, eierstokken, maag... ik heb geen idee wat ik allemaal voel. Hopelijk gauw verlichting. Ik pas de kleurtjes op de lijst later even aan.
@Cynmark dat ziet er idd goed uit spannend 😊 @Lvtje oeh spannend ben benieuwd of alles goed is gegaan! 🍀🍀
Echt? Ik heb geen testjes meer anders had ik het de dag erna ook nog wel geprobeerd.. bedoel je omdat hij niet gecomppeet roze is? Dat was vorige maand ook t geval.. nouja we gaan het zien haha!
Meliflua, mij lijkt hij wel positief. Maar zodra ik denk dat ik positief test, test ik de dag erop nog eens, om te kijken of hij afloopt. Dan ben je iets zekerder wanneer je LH-piek was.
Sorry voor het late antwoord ! Ik denk dat omdat de teststreep nog niet even donker is als de controle streep.. Maar het gezellig maken kan nooit kwaad natuurlijk !☺
Hoop het hihi.. als het deze maand niet raak is zorg ik dat ik genoeg testjes op voorraad heb om de dag erna ook te testen. Vandaag aan tarwekiemolie begonnen! Helaas wat te laat maar kon het nergens vinden
Na een tijdje te hebben meegelezen ga ik dan toch ook maar op een lijstje terecht komen Plusje - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde - NOD 11april Omdat ik net ben gestopt heb ik nog geen idee van mn cyclus, maar hou voor het gemak eerst maar even 28dgn aan. Vind het zo vreemd om te merken dat mijn lichaam al zo anders reageert zonder pil! Libido is ontzettend toegenomen. Na de laatste bloeding wax gestopt had ik nog ong week zeurderige steken ( ik hou t maar op ontpillen ofzo) en dag 12-14 heel harde gevoelige tepels (wat ik daarvoor echt nooooit had). Dag 13 met afvegen heel vreemde afscheiding, vond het het meeste lijken op doorzichtige glasachtige drilpudding. Haast onwerkelijk om al die rare veranderingen te merken. Ik doe (nog) niet aan temperaturen of ovulatietesten, wil het allemaal zn gang laten gaan en niet te geforceerd nog bezig zijn. Maar misschien verandert dat snel Vandaag had ik wel vervelende krampen, alsof ik al ongesteld moet worden.. dus misschien moet ik al snel overstappen naar de volgende nod.. ik merk het wel Ik wens in ieder geval iedereen heel veel geluk toe!
Nod-lijst 8 t/m 14 april 8 april (1) Collin (BAM) - 31 jaar, 1e kindje, 1e ronde 9 april (0) 10 april (3) cynmark29 - 29 jaar 1ste kindje, ronde 15 mmm Kimm17 - 24 jaar, 1e kindje mmm Brondy - 3e kindje Lindavvv - 29 jaar- 1e kindje, ronde 3 11 april (3) Jildouu - 23 jaar, 1e kindje, 11e ronde Duimpje86 - 30 jaar, 1e kindje, ronde 25 mmm liefwolkje - 1e kindje, ronde 6 plusje - 35 jaar - 1e kindje, ronde 1 12 april (6) saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde mama1boy - 36 jaar, 2e kindje, 2de ronde wiskagirl - 23 jaar, 4de kindje, 7e ronde meliflua - 25 jaar, 1ste kindje, 5de ronde marleen1 - 2e kindje, 2e ronde Brinsa - 24 jaar, 1e kindje 13 april (3) noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Rainbow88 - 28 jaar, 2e kindje, 3e ronde 14 april (3) melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 LVtje - 32 jaar, 2e kindje, ronde 7/IUI5 mmm datumloos (1) feline31 totaal: (21) wachtbankje (8), zwanger, ongesteld, mmm, negatieve test, twijfel-/tuurtest wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Hoi allemaal, heb al een hele poos op niks gereageerd, maar wel af en toe meegelezen. Had afgelopen weken veel leuke dingen op het programma en daardoor veel afleiding en eens een maand niet zoveel bezig geweest met zwanger worden. Geen idee of het daar door komt maar nu had ik opeens 11 dagen na NOD al vruchtbaar slijm, daarom wat vroeger begonnen met ovulatietesten en ook die was 4 dagen eerder positief dan alle afgelopen maanden. Normaal cyclus van 35 of 36 dagen, nu waarschijnlijk 31 dagen. Ben benieuwd. Ik zie al veel namen op het wachtbankje staan, spannend allemaal!! Ik hoop op heel veel roze deze lijst Liefs, sweetgirl86x
En hoe gaat het met jullie dames? Ik word langzaam gek van het wachten haha 😂 Heb al 2x getest of het pregnyl al uit mn lichaam was en zag nog maar een heel licht streepje vanmorgen. Dus dat is al top 😜 Nu hopen dat het weer gaat oplopen!! Mn duimen draaien voor iedereen!! 🍀🍀🍀
Dat is fijn Kimm! Hier gaat het niet zo.. De vorige twee zwangerschappen had ik al op 5/6 dpo krampjes en steekjes in mijn onderbuik. Ook ging mijn stoelgang ineens heel goed (heb een spastische darm). Nu voel ik nog helemaal NIETS, echt helemaal niets. Ik denk dus dat het niet raak is deze ronde.
Nod-lijst 8 t/m 14 april 8 april (1) Collin (BAM) - 31 jaar, 1e kindje, 1e ronde 9 april (0) 10 april (3) cynmark29 - 29 jaar 1ste kindje, ronde 15 mmm Kimm17 - 24 jaar, 1e kindje mmm Brondy - 3e kindje Lindavvv - 29 jaar- 1e kindje, ronde 3 11 april (3) Jildouu - 23 jaar, 1e kindje, 11e ronde Duimpje86 - 30 jaar, 1e kindje, ronde 25 mmm liefwolkje - 1e kindje, ronde 6 plusje - 35 jaar - 1e kindje, ronde 1 12 april (6) saartje - 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde mama1boy - 36 jaar, 2e kindje, 2de ronde wiskagirl - 23 jaar, 4de kindje, 7e ronde meliflua - 25 jaar, 1ste kindje, 5de ronde marleen1 - 2e kindje, 2e ronde Brinsa - 24 jaar, 1e kindje 13 april (3) noor88 - 28 jaar, 3e kindje, 2e ronde 2worden3 - 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Rainbow88 - 28 jaar, 2e kindje, 3e ronde 14 april (3) melian - 37 jaar, 3e kindje, 2e ronde sweetgirl86x - 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 LVtje - 32 jaar, 2e kindje, ronde 7/IUI5 mmm datumloos (1) feline31 totaal: (21) wachtbankje (8), zwanger, ongesteld, mmm, negatieve test, twijfel-/tuurtest wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.
Goedemorgen meiden, Iedereen een fijn weekend gehad? De dagen worden steeds spannender. Eind deze week kan er alweer getest gaan worden!!! Ik hoop zo op een paar mooie positieve testen! Plusje Welkom bij de club! Wat spannend, zo'n eerste ronde voor een eerste kindje. Van de pil is bekend dat het je libido verlaagt, dus het is helemaal niet zo gek dat dat ineens omhoog schiet als je stopt. Gekke extra klachten gedurende de cyclus herken ik zeker, al kan dat bij mij niet door het ontpillen komen (nooit pil gebruikt en spiraal al jaren geleden verwijderd). Bij mezelf wijt ik het een beetje aan de leeftijd. Na mijn 35e lijkt mijn lichaam steeds heftiger te reageren op de maandelijkse hormonenstroom. Kan natuurlijk heel goed dat het bij jou wel door het ontpillen komt, maar het is ook goed mogelijk dat dit de nieuwe normaal is, nu de pil je hormonen niet langer stabieler houdt. Zo leuk om vrouw te zijn, haha! Sweetgirl Lekker dat je het even een beetje hebt kunnen loslaten. En ook fijn dat je cyclus deze keer wat korter lijkt te zijn!! Je NOD staat nu nog op 14 april, zal ik die zo laten staan, of ga je eerder testen als je na de 10e nog niet ongesteld bent? Kimm Houd je het nog vol? Fijn dat de test zo mooi en snel afloopt. Fingers crossed dat 'ie straks weer de andere kant op ontwikkelt. Ik gun het je enorm! Feline Hè meis, wat vervelend dat je je even niet zo top voelt. Jij kent je eigen lichaam natuurlijk het beste en jij voelt alles wat daar gebeurt, maar mijn ervaring is wel dat niet iedere zwangerschap hetzelfde voelt. Ik heb zwangerschappen gehad waarbij ik trekkende liezen had en steekjes en prikjes onderin en ik heb ook een zwangerschap gehad waarbij ik alleen maar last van mijn borsten had, of één waarbij ik niets voelde... Het is iedere keer anders. Jouw lichaam nu is ook niet meer hetzelfde lichaam als tijdens jouw eerste zwangerschap. Het hoeft niet hetzelfde te reageren, dus geef de moed niet op Ook voor jou Cynmark. Koppie op!! Je NOD is pas de 10e, dus er kan nog van alles gebeuren daarbinnen. Maar ik snap het wel. Het is altijd makkelijk om voor een ander te spreken. Als het op mijn eigen lijf, zenuwen en geduld aankomt, is het ineens ook allemaal een stuk minder makkelijk.