💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (1) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 (2e na hsg) 9 augustus (0) 10 augustus (0) 11 augustus (0) 12 augustus (0) 13 augustus (0) 14 augustus (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (1) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 (2e na hsg) 9 augustus (0) 10 augustus (0) 11 augustus (0) 12 augustus (0) 13 augustus (0) 14 augustus (1) saar 24 - 31jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 2 Wachtbankje (1), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (1) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 (2e na hsg) 9 augustus (0) 10 augustus (0) 11 augustus (0) 12 augustus (0) 13 augustus (0) 14 augustus (1) Saar24 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hi Saar, gezellig alvast iemand op de lijst! Heb je alleen van het wachtbankje af gehaald als je het goed vindt. Het wachtbankje/paars betekent dat je je eisprong gehad hebt. Zie dag je voor je derde kindje gaat. WAs je vlot zwanger van de eerste twee?
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (1) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 (2e na hsg) 9 augustus (0) 10 augustus (0) 11 augustus (0) 12 augustus (0) 13 augustus (0) 14 augustus (1) Saar24 - 31jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Datumloos (1) Cindy83 - 32jaar - 1e kindje - ronde 5MMM Buiten de lijst (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi Water en Saar, ik heb mezelf ook toegevoegd. Water ik zag dat je iets veranderd had, terwijl ik de lijst ook aan het invullen was (oops)...Maar ik heb het ook weer aangepast dus hoop dat ie nu goed is.
Ohja mijn menstruatie moet nog op gang komen, utrogestan moet eerst even uitwerken, dan weet ik mijn NOD dag.
Hi Cindy, welkom! Ja gaat goed met de lijst ik ga deze ronde beginnen met Utrogestan. Dus als je ermee stopt dan duurt het nog even voordat je menstruatie op gang komt? Goed om te weten.
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (1) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 (2e na hsg) 9 augustus (0) 10 augustus (0) 11 augustus (0) 12 augustus (0) 13 augustus (0) 14 augustus (2) Saar24 - 31jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Datumloos (1) Cindy83 - 32jaar - 1e kindje - ronde 5MMM Buiten de lijst (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Net een beetje rood bloedverlies was 12 dpo, helaas weer een ronde mislukt. Nu ronde 12 hopen dat het eindelijk een keer gaat lukken 😔 Hopen op wat meer zwangere deze maand en ook normale cyclussen 😊
Helaas ben ik ongesteld geworden en gaan we voor de volgende ronde. Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4
hoi ik had me al op paars gezet omdat ik het daarna anders weer moest veranderen. ik was van de eerste 2 wel vrij vlot zwanger. maar nu met de derde precies zo niet. en dan was ik zwanger en kreeg ik een vroege miskraam. ach ja, we zien wel.
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (1) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 (2e na hsg) 9 augustus (0) 10 augustus (0) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 augustus (0) 12 augustus (0) 13 augustus (0) 14 augustus (2) Saar24 - 31jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Datumloos (1) Cindy83 - 32jaar - 1e kindje - ronde 5MMM Buiten de lijst (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb mezelf ook op de lijst gezet! Ik geef nog borstvoeding, maar m'n cyclus lijkt nu weer redelijk normaal. Laatste keren 32 en 30 dagen. Vandaag ongesteld geworden, dus we gaan ervoor deze ronde! Afgelopen ronde ook al 'geprobeerd', maar omdat ik nog niet echt wist wat m'n cyclus zou doen hebben we niet gericht eraan kunnen werken Wat zijn een aantal van jullie al lang bezig Lopen jullie al lang in het ziekenhuis?
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (1) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 (2e na hsg) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 9 augustus (0) 10 augustus (0) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 augustus (0) 12 augustus (0) 13 augustus (0) 14 augustus (2) Saar24 - 31jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Datumloos (1) Cindy83 - 32jaar - 1e kindje - ronde 5MMM Buiten de lijst (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 (2e na hsg) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 9 augustus (0) 10 augustus (1) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 augustus (0) 12 augustus (1) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 na BBZ 13 augustus (0) 14 augustus (2) Saar24 - 31jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Datumloos (1) Cindy83 - 32jaar - 1e kindje - ronde 5MMM Buiten de lijst (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Het meiden, mag ik me ook melden? En zou iemand me op de lijst bij kunnen plaatsen? Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 16 (ronde 3 na mk) (Helaas) wel wat bekende namen hier. Deze ronde alles op alles zetten maar weer. Ik heb weer obstetrie en ben met een week uit de stress, dus hopelijk helpt dat lekker mee.