DEMADE ik lees hier de laatste tijd hele goede verhalen en resultaten met de Predictor early. Spannend straks 😁. Voor nu succes met wachten.
Rots. Ik vertrouw die Action testen niet. Bij mij worden ze ook nooit een knaller. Ik zou lekker af gaan op de smiley
Teddie86 en Baby2017: bedankt voor de input! Voor de portemonnee zijn die van cb niet goed, maar ze lijken me inderdaad betrouwbaarder en zoals ik zei vind ik die smiley gewoon heel fijn, geeft me altijd een positief gevoel, hoe vreemd ook. Zag nu een 'aanbieding' van 20 stuks voor 35 euro, dus ik ga ze maar weer bestellen. Vanaf wanneer zit je eigenlijk op het wachtbankje hier?
Ik gebruik de ovulatietesten van sensitest en heb nu 2 maanden achter elkaar wel echt een knaller gevonden. Zijn toch een stuk goedkoper dan CB. Ik gebruik meestal wel 16 ovu testen per cyclus, dus duur grapje..
Demade beide zwangerschappen teste ik 9dpi savonds al licht positief dat maakt het wachten erg lastig haha! Ik ga ook probereb tott volgende ween zondag vol te houden. Dan ben ik 11dpo. Ma of ik dat redt? Haha Rots wat raar dat er dan zoveel verschil in de testen zit. Ik test altijs met zwanfer en kids. Erg prettig en niet duur. Nu was mijn ei weer vrij laat, ook nog eens op vakantie, en heb ik van de action erbij gehaald. Ik had dus wel echt een knaller gisterochtend. Helaas had ik dus die van zwanger en kids niet meer want ik had ze wel een willen vergelijken. Had hem namelijk daar de dag ervoor al zo.goed als knal.sochtends. toen ik savonds met action.teste was ie weer vrij licht en de volgende dag knal. Ma t blijft vreemd dat 2 testen zon verschil geven zoals bij jou.
Hahahaha ja dat maakt het wachten inderdaad niet makkelijker. Ik heb toen geloof ik ook elke dag nog getest omdat ik het maar niet geloofde. Ik kan volgende week zondag testen, met die predictor test. We gaan het meemaken. Vind het wel weer ontzettend spannend hoor!
@appelsap: Wanneer had je nu weer je positieve test? En neem je je temp of niet? @Eedihcro: Het is misschien nog vroeg, maar je weet maar nooit! Ik duim in ieder geval! @Rots: Als ik een dergelijke actiontest heb, is mijn piek nooit veraf, kan zomaar 2 uurtjes nadien een knaller zijn... Misschien later nog even opnieuw testen ter bevestiging? Maar ik denk wel dat hij er zit aan te komen hoor! Het moet lukken dat je net test als je piek er is hé, daardoor heb je niet altijd een knaller... Soms ben je net te laat of te vroeg met je ovulatietest natuurlijk! Kan zomaar ook 's nachts gebeuren... Ik zou ervoor gaan! Ik vind zo goed als altijd mijn piek/knaller en als de testen zoals die van jou zijn, weet ik dat het niet lang meer zal duren! En je kan idd op het wachtbankje als je eisprong geweest is! Hier begint er hoofdpijn en verstopping op te komen... Dat wil vast zeggen dat het stilaan tijd wordt voor mijn ei! Vandaag nog niet getest, maar ga ik later vandaag wel doen (eerst wat sparen ).
@dora26 Afgelopen maandag. Zoals ik al zei geen knaller. Volgens sensitest geld dat dan wel als "positief" Ben nog een aantal dagen door gegaan met testen maar ze liepen echt af. Dus dan ga ik er maar vanuit. Ik temp niet.
Dan denk ik het ook inderdaad. Al blijf ik hem wel erg licht vindenn. Ma t staat zo idd in de beschrijving
Hoi allemaal, Na lang twijfelen wil ik toch op de lijst. Zou iemand mij er op willen zetten? Duimpje86, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 14
Hier gisteravond mijn piek gehad denk ik.. hij is net niet even donker als de controle streep, maar vanmorgen was hij weer lichter en zal straks nog eens testen dan maak ik ook even een foto. Hier ook testen van 2bsure. Alleen we hebben eergisteren geklust en gisteren niet, omdat ik dacht dat dat hij vanmorgen zou knallen..begin vd avond wel weer geklust dus ik hoop dat het goed is zo. Morgen en overmorgen ook nog maar voor de zekerheid 😊
Nou hier nog steeds geen enkel streepje op de ovulatietest (action) ik denk dat ik maar ophoud met testen en de natuur z'n gang laat gaan. Ik word er toch echt niet vrolijk van... Verwacht dat 13 augustus m'n NOD is dus had nu toch wel iets verwacht eigenlijk. Of zou het nog kunnen komen? Anyway, we zien het wel gewoon lekker van elkaar genieten
Nou hierbij mijn testen.. hou het maar op gisteravond dus de piek.. dan zou mijn ei springen binnen toen en morgenavond, dus als we het morgen en overmorgen ook nog even gezellig maken, dan moet de kans er wel in zitten hoop ik