Sterelisatie.. is het afbinden van de eileider zodat je niet meer zwanger wordt... ik heb dat laten doen nadat ik de bbz had gehad en een relatie waar ik geen kinderen mee wilde . Nu met mijn huidige partner is de wens om samen een kindje te krijgen er wel. Dus via het ziekenhuis een operatie gehad waarbij het klemmetje van mijn eileider is verwijderd en de eileider weer aanelkaar gezet is...
Zo.....weer even bijgelezen Eerste keer voor mij dat ik op een dergelijk forum zit en ik twijfelde even of ik hier wel aan mee wilde doen (i.v.m. 'niet teveel er mee bezig zijn'), maar leuk om zo met dames mee te lezen die in hetzelfde NOD-schuitje zitten Ik zie dat ik intussen op paars sta, bedankt! Volgens mijn banner zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben. Vanmorgen merkte ik met zitten gaan dat dat best eens zou kunnen kloppen, heb dan altijd een wat pijnlijk/weeïg gevoel. Ook wat last van mijn onderrug. Gisterochtend en vanmorgen gezellig gemaakt en nu is het plan om morgenavond weer 'de kaarsjes aan te doen' Clueless01: 16 tests per cyclus, dat is best veel toch? Doe je het dan meerdere keren per dag of begin je al vroeg na je menstruatie? Ik gebruik er per cyclus maximaal 3 en stop zodra ik een positieve test heb. MadameV: ik blijf het ook vreemd vinden, zo'n verschil. Ik ben met die action tests begonnen ivm de prijs van die van cb, maar voor mijn gemoedsrust stop ik daar maar mee, is me ook wat waard Vinden jullie meerdere tests per dag meerwaarde hebben? Ik snap dat je dan aan de oplopende tests preciezer kunt zien wanneer je eisprong waarschijnlijk is geweest, maar als je het toch iedere dag of om de dag gezellig maakt, maakt het dan veel uit hoe laat je eisprong precies was? Goede tip van het langer doorgaan na de eisprong! Die gaan wij deze maand ook eens in de praktijk brengen
@rots: Ik vind het met forums ook nog best lastig om mee te schrijven maar ik denk dat het vanzelf wel komt. Ik lees nog best veel mee maar reageren is soms een beetje nieuw nog.
Ik herken wat je zegt ja. Schrijven op een forum is lastiger. Chatten en bloggen gaat me goed af, maar schrijven op een forum lijkt wat op een slow-chat waar je de helft van mist of waarvan ik vergeet wie wat ook alweer wanneer tegen wie waarover gezegd heeft
Rots. Ik gebruik ook best veel.ovu testen per x. Met cyclussen die varieren tussen 27 en 35 dagen zit je al. En ik doe ook meerdere keren op een dag als ze bijna positief zijn ( hooguit 2 dagen ) omdat het soms wel 3 dagen bijna positief is en ik her dan achteraf nog niet weet. Word spannend zo he. Vind het ook fijn zo met elkaar te schrijven ipv het telkeens met mijn vriend erover te hebben. En ben al een ervaren forummer haha. Schroom jullie niet!
MadameV: ahhh, ja, dan gaan er inderdaad wel een paar tests per maand doorheen! Mijn man is er zo mogelijk nog meer mee bezig dan ik tijdens de periode van de ovulatietests, misschien moet hij ook maar een account aanmaken hier, hahaha
Nou, gister en vanmorgen nog een omowitte ovulatietest en nu dit... Zou n ei dan toch niet uitblijven? Gek dan hoe snel dat kan gaan. Alhoewel ik twijfel of deze positief is al... Denk vnvnd nog even testen, wat denken jullie?
Hey dames! heb een paar rondes niet meer meegekletst in NOD forum. even afstand van alles genomen maar wil nu weer gezellig mee doen als dat mag hinti - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 nod verwacht ik 11 augustus. ben zo benieuwd! we zijn dan op vakantie dus zou leuk cadeautje zijn!
oh ja, ik mag ook meteen op het wachtbankje. had donderdag posi ovutest en denk aan mn temp te zien dat hij gisteren geweest is.
Die van mij zijn donkerder dan de controle streep. Volgens mij moet het test streepje net zo donker of donkerder zijn voor een positieve. Maar het kan zijn dat als je vanavond nog een doet dat die wel knalt! Hij is iig goed opweg.
Hoi dames, mooi paars bankje hebben we al zeg! En er komen er gezellig nog meer bij. Hier een vent die er niet extreem mee bezig is, maar wel heel graag een keer extra klust voor de zekerheid 😋. Na donderdag mijn gezellige maagzuuractie is het nu weer rustig. Zal wel gewoon toeval geweest zijn, kan ook nog niet zo vroeg. Vanmorgen wel gezellig bij de hap geweest, want heb een blaasontsteking. Kan er nog wel bij. Gelukkig nu dus allerlei symptomen die ik niet meer kan plaatsen. Dan let ik er ook wat minder op. Voel me algemeen wat bluh vandaag... Wel gister tante geworden. Wat is dat toch bijzonder met zo'n klein kindje op je arm. Dan wil ik alleen nog maar sneller.
In mijn omgeving ook alleen maar zwangeren en baby's.... het is lang stil geweest.. of ik let er nu meer op hihi.... Mijn vent ziet spoken. Mn ()() moeten opgezet zijn.. als ik hoofdpijn heb.. vraagt ie gelijk oww zou t echt de eerste keer al raak kunnen zijn? Wordt er nu al gek van hahaah heb al verteld dat het niks hoeft te betekenen en dat ik dat ook heb als ik ongesteld moet worden...
Haha weetutniet! Mannen snappen er ook echt niks van. Die van mij vraagt niet veel die wacht wel af hihi. Hij vond het toen we begonnen maar raar dat je maar een paar dagen in de maand had en dat s het eitje bevrucht was dat nog heeeel veel misgaat. Zijn conclusie ; dus eigenlijk is het bijna onmogelijk om zwanger te worden!! Nou ja goed hij besefte dus wel dat het niet ff een keer erop was en 9 maanden later komt er een kind tevoorschijn Nu 1 dpo maar zoek het wachtbankje nu al niet meer hihi. Nig weekje werken en dan vakantie. Ff afleiding!
Spannend dames! Samen wachten tot de NOD. Volgende week zondag ga ik mijn eerste testje wagen.. Wordt er al zenuwachtig van 😊☺️
Wat is er al weer veel bij geschreven en er is meer paars bij. Hoe gaat het met de ovulatie testen? Dit wachtbankje is altijd zo spannend. Soms vind ik echt van mijzelf dat ik er teveel mee bezig ben. Hebben jullie dat ook?