Teddie en loetje, mooie positieve testen!! Wachten tot nod lukt hier ook niet hoor.... Al probeer ik het wel. Dora, fijne vakantie! En madamev, is dat niet heel pijnlijk aften? Hopelijk trekken ze snel weg. En betekend het iets goeds .
Duidelijke testen Ik ben nu ook 4dpo, t is gewoon onmogelijk om dan al symptomen te hebben, je lichaam maakt namelijk nog geen hcg aan. T gaat drukke beter nu ik me dat iets beter besef 😋
Vandaag ook een positieve ovulatie test dus mag ook op het wachtbankje. Dan kan het gek maken gaan beginnen
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (3) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 16 (ronde 3 na mk) 9 augustus (3) Kimmetje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 weetutniet - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 10 augustus (5) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA/curretage Clueless01 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 madameV - 26 jaar - twee kindje - ronde 4 na mk Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 11 augustus (6) MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 1 na v.mk) DEMADE - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 (ronde 2 na mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 CSODS - 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 Hinti - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 12 augustus (4) Appelsap89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 13 augustus (5) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 4 na BBZ) Loetje85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Tammydaan - ? jaar - 2e kindje - ronde 3 na operatie Jolanda1986 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 14 augustus (7) Saar24 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Bixou - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 (ronde 8 na mk) Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zaza258 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Totaal: 34 Wachtbankje (18), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Klopt idd. Geloof in mei of zo?? Hopelijk idd snel raak voor ons en alle andere hihi Ja alle kwaaltjes en klachten.. Geloof dat alles wel een symptoom kan zijn en hoe meer je erop let hoe meer je hebt. Vorige maand bewust ff niks geen testen gedaan etc en mn cyclus was ineens 26dagen. Niks van eisprong gemerkt, geen gekke symptomen en geen klachten. Denk dat wij vrouwen ook wel van alles willen voelen hihi Aften zijn idd heel vervelend maar kan al komen als je x paar dagen minder vitamines binnen krijgt of beetje grieperig of verkouden bent. Blaasontsteking net zo. Kun je altijd krijgen. Hoop uiteraard dat het raak is maar ik zou er nog niet teveel aan vasthouden. Als het allemaal door vroege zw komt zou je ook over dag of 2-3 zeker positief moeten testen anders kan het echt niet door hcg komen
Esmy valt mee. Meer beetje gevoelig vooral. Maar goed heeft niks met kwaaltjes te maken. Dat is alleen het eerste wat je te binnenschiet ma dat kan natuurlijk 4dpo niet haha. Bij mijn dochter had ik 0.0 kwalen de eerste weken dus het zegt echt niks Hihi puk idd! Dab kan het beginnen Hinti is ma goed dat de testen etc niks geen invloed hebben op je cyclussen. Zou wat zijn zeg haha
Haha madameV dat zou idd wat zijn. Ik bedoel meer te zeggen dat er ook veel dingetjes direct gelinkt worden aan dpo en eisprong etc. Terwijl als je er niet bij stilstaat dat je er niet eens over nadenkt. Ik was heel verbaasd dat ik ineens dag 25 ongi pijn kreeg. Nu 3 dpo en nu voel ik ineens vanalles hihi. Gewoon negeren
Hihi indderdaad. Niks van denken. Soms denk ik ook wel eens dat hebben we altijd al elke maand gehad misschien alleen nu we graag zwanger willen worden zien we er ook wat in hahaha
Pff waarom duren die tussenliggende 14 dagen zo enorm lang. Ik denk niet dat ik kan wachten tot m'n NOD met testen 😅
Ja vreselijk hè. De dagen tot de eisprong zo'n nog wel te doen. Maar de dagen erna zijn echt verschrikkelijk.
Ik weet ook wel dat ik eigenlijk nog niks kan voelen hoor. Maar tis leuk om te fantaseren en ik zit momenteel even thuis, dus heb teveel tijd over om ma te denken. Wat dat betreft is de blaasontsteking wel handig. Die ab is gewoon troep (ondanks zorgvuldig gekozen ivm kinderwens en dus mogelijk zwanger). Ik ben moe, misselijk, mijn buik rommelt en alles. Maar dat zijn de bijwerkingen. Laatste keer dat ik zwanger was voelde ik echt helemaal niks. Ik had echt nul klachten, dus nu denk ik al dat het voorbij is zodra ik een pukkel krijg 😂.
Oh ik voel van alles op het moment. M'n borsten zijn veel voller m'n tepels zijn gevoeliger.... M'n buik voelt raar van binnen😂😂😂! Wat maken we onszelf gek 😂
Ik kan ook op paars. Ik denk vorige nacht mijn piek te hebben gehad en dus morgen ongeveer mijn eisprong. We maken het vast nog gezellig! Morgenvroeg vertrekken we op vakantie, we zullen er zeker van genieten! Ik lees nog wel mee, maar zal de komende week zelf misschien wat minder actief schrijven! Succes iedereen, hopelijk kunnen er over enkele weken heel wat op roze!
Nou mijn temp is 2 dagen gestegen en nu alweer 2 tiende gezakt ( zie mijn kaartje ) hoop niet dat dit wat betekent had juist verwacht dat het verder zou stijgen.. zucht irrritant dit. Nu kan ik dus ook niet meer slapen haha ( temp altijd rond kwartvoor 6 dan is sowieso mijn dochter nog niet wakker en dan slaap ik zo weer verder )
Hey madame hier precies hetzelfde. Steeg mooi en nu 2 of 3 tiendes naar onder. Nou ja hij zit nog boven basaal. Dalijk eens opstaan en lekker gaan werken!
Ik heb dat ook altijd dat die weer zakt. Heel vervelend. Dat maakt zo onzeker. En nu heb ik helemaal nog geen stijging en eergister al positief getest.
Vervelend lisa! Misschien dat die morgen stijgt? Volgens mij kan het tot 48uur duren dat je eitje springt toch? Nu ga ik echt opstaan anders ga ik mn bed nooit meer uit!