Spannend dames ik zie gewoon al testen voorbij komen! Hier op vakantie dus reageer even wat minder maar lees wel mee. Zoals al eerder gezegd is het voor mij eerste maand temperaturen... Maar eerlijk gezegd word ik er alleen maar onzeker van 🙈. Heb ook een topic geopend in het temperatuur forum (http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/628840-basale-temperatuur-na-18-dagen-temperaturen.html). Hopelijk komende tijd veel roze testen voor ons allen!
��♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡�� 8 augustus (4) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 16 (ronde 3 na mk) Suzel - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 9 augustus (5) Kimmetje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 weetutniet - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Goey - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 madameV - 26 jaar - twee kindje - ronde 4 na mk 10 augustus (5) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA/curretage Clueless01 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 11 augustus (6) DEMADE - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 (ronde 2 na mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 CSODS - 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 Hinti - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Bixou - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA 12 augustus (3) Appelsap89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 13 augustus (5) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 4 na BBZ) Loetje85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Tammydaan - ? jaar - 2e kindje - ronde 3 na operatie Jolanda1986 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 14 augustus (8) Saar24 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 1 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 (ronde 8 na mk) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zaza258 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Totaal: 35 Wachtbankje (19), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Wauw dames jullie schrijven wat af! Had een paar dagen heel druk en niet kunnen lezen, en daarna 3dagen om terug bij te lezen Hier is de eisprong ondertussen ook geweest, en enkele dagen vroeger dan verwacht. Heb me dus verzet naar 11 augustus. Eisprong kunnen checken met ovulatietesten van sensitest, dus nu zitten we ook weer op het wachtbankje Hier voorlopig nog geen probleem met wachten en testdrang. Hou me bezig met Pokemon Go, en dat lijkt echt super goed te werken! Samen met manlief steden ontdekken en wandelen/fietsen, ben denk ik nog nooit zo actief geweest! Het kan alleen maar helpen zeker! Toi toi aan alle dames deze maand. Veel op roos jah!
Whaha opvliegers! Was het niet de verwarming in de winkel?? 😂😂 Opvliegerd heb ik niet. Wel moe maar dat is voor mij wel standaard voor de vakantie. Helaas toch pas echt maandag uitslapen op de camping. Zaterdag druk dagje'
Lastig Teddie, ik kan er ook weinig van maken zo. Sommige andere zie ik de logica nog wel van, maar dit... Hier helaas een Omo-witte KV vanmorgen. Dus de zwangerschapstesten van testjezelf zijn niet zo goed als de ovulatietesten ben ik bang. Ik test nu op zijn vroegst dinsdag pas weer. Maandag is NOD.
Eedihcro, jammer zeg. Gisteren was het streepje toch aardig te zien. Hopelijk dinsdag beter!! Teddie, ik zou het echt niet weten. Van temperaturen heb ik echt 0,0 verstand. Opvliegers, haha hier geen last van... Ik heb vanmorgen ook een testje gedaan en lijk heeeeeeel vaag iets te zien. Maar misschien is het wel niks.... Nog even afwachten dus..
Ja lastig m'n temperatuur... Als ik de positieve ovulatietest in vul dan zet hij het kruis dus wel. Ik wacht nog even wat m'n temperatuur de komende dagen doet en dan zie ik het wel 😁. Balen Eedihcro 😔 Ik zag toch echt wel een streepje...
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (4) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 16 (ronde 3 na mk) Suzel - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 9 augustus (5) Kimmetje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 weetutniet - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Goey - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 madameV - 26 jaar - twee kindje - ronde 4 na mk 10 augustus (4) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA/curretage Clueless01 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 11 augustus (6) DEMADE - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 (ronde 2 na mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 CSODS - 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 Hinti - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Bixou - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA 12 augustus (3) Appelsap89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 13 augustus (5) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 4 na BBZ) Loetje85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Tammydaan - ? jaar - 2e kindje - ronde 3 na operatie Jolanda1986 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 14 augustus (8) Saar24 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 1 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 (ronde 8 na mk) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zaza258 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Totaal: 36 Wachtbankje (27), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Oh nee eedihcro wat een balen. Hoeveel dpo zit je nu? Ik heb tegen beter weten in vanochtend ook een testje gedaan. Slaat nergens op. 8dpo en misschien zelfs wel 6dpo ( volgens een mede forummer ivm temperatuur ) ma goed mijn testdrang is iig wel f over. Hoop dat ik nu tot zondag kan wachten
Eedihcro... balen dat de test nu negatief is hopelijk over paar dagen wel positieve test... Bij mij trekt ineens alles weg... behalve zenuwen... wil gewoon elke dag testen... lastig joh dat wachtbankje.. en dit is nog maar de eerste ronde zal wat worden komende maanden omdat ik juist nu het idee heb gewoon ongesteld te worden zijn is er toch stille (niks stil) hoop dat de test positief is. Ik wil als t lukt zaterdag gaan testen (of morgen) en dan dinsdag weer tenzij ik eerder ongesteld wordt...
Wat een spanning al hier Bij mij valt de testdrang mee. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik maandag een testje mag doen. We gaan dit weekend weg en dan wil ik er eigenlijk zo min mogelijk aan denken. Gelukkig merk ik ook nog niks van 'symptomen', dus dat scheelt. Alleen dinsdagavond wat kramp gehad toen ik in de bios zat. Halverwege de film maar naar huis gegaan en toen ik lag werd het minder. Meteen gaat dan 'innesteling' door je heen, maar dat zou wel vroeg zijn. We wachten het maar af Succes allemaal!!!
Teddy ik denk ook 31juli. Maar de testen gewoon invullen hoor. Hij heeft soms wat meer info nodig om zeker te zijn en gezien de rest van je kaartje kan ik me goed voorstellen dat die de weg kwijt is haha. Ik zou in elk geval van 31juli uutgaan. Eedhicro jammer zeg! Maar het is nog vroeg en kan nog! Zie hier helaas veel z&k valse testen. Ik heb nog wel testen liggen. Kv 2 stuks en denk nog stuk of 5 midstream van 2besure. Zaten in pakket erbij. Ik weet niet wat ik van mn lijf miet denken. Maagzuur blijf ik wel houden maar sowieso snel last van.
Hoi esmy Heel ver naar rechts zie ik iets maar dat is grijs.. Volgens mij is dat niet de bedoeling hihi. Hopen dat een volgende mooi roze is!