Oh Esmy ik zie het ook wat leuk! Streep is streep toch? Voorzichtig gefeliciteerd! Hier is m'n ongi al aan komen zetten Heb ik m'n ei toch eerder gehad dan ik dacht. Voelde wel onderweg van vakantie naar huis eisprong-pijn maar zaten ook al 14u in de auto dus dacht dat t ook wel daarvan kon zijn. Merk het niet zo erg te vinden, tis pas eerste poging en vind dat klussen voor het zwanger worden ook wel heel bijzonder... Volgende maand weer nieuwe kans! Hoop op meer positieve testen komende dagen bij jullie!!
Ik ben toch bezweken en heb laat in de ochtend getest (niet met ochtendurine) het was echt een mega tuurtest! Terwijl ik nog nooit ook maar n streepje heb gezien. Vind het nu nog spannender 😳. Ga vanmiddag even een early test kopen en nog eens proberen, en anders morgenochtend.
Esmy ik zie het ook! Clueless wow echt? Ben benieuwd na je test vanmiddag spannend! Dit forum helpt niet mee. Mijn testdrang is er al weer hahaa
Ik zie ook een tweede streepje esmy!! Hopen dat ie mooi oploopt en voorzichtig gefeliciteerd Hoeveel dpo nu?
Ja heel erg. Ik probeer mezelf in de praten dat ik nu toch echt pas 7dpo ben. Daar gaat de drang wel van weg haha. ( en het kan ook best zo zijn omdat na mijn positieve ovu test mijn temp.nog 2 dagen redelijk laag is gebleven, ma fertility friend heeft het kruis op woensdag gezet ) dus alles kan nog.
Zien jullie het allemaal echt?? Wowww... Vind het echt super spannend! Ook voor jullie allemaal!! Ik hoop echt op enorm veel roze. Wil iemand mij op tuurtest zetten? Csods, ik ben nu 11 dpo... Clueless, wat enorm spannend .
hier nog eentje, als het goed is 10 of 11 DPO... Testjes liggen klaar in de kast maar moet maar doen alsof ze er niet zijn, heb besloten pas zondagochtend te testen... Succes allen
Ik ga de early test morgenochtend doen en zometeen kopen. hoop dat t lukt, haha, misschien doe ik m wel vanavond...