Van KV zou ik niet doen. Die wil nog wel eens een vals resultaat geven. Die van predictor schijnt wel goed te zijn. Wel spannend ook clueless. Gezien je nog vroeg bent zou ik toch tot de ochtend wachten. Maar na vanmorgen kan ik me voorstellen hoe moeilijk dat nu is.
Owh owh owh wordt helemaal enthousiast!!! Hoop zo dat de testjes mooi oplopen bij jullie!! Hier nog even paar uurtjes gas geven. Tot snel
Predictor lees ik idd ook vaker vals.. Maar dan is het nog.. Wat is vals?? Je test dagen voor nod.. Misschien was er iets en gaat het mis. Is die dan vals?? En als die negatief aangeeft en je bent toch zwanger. Misschien was er niet genoeg hcg of late innesteling? Vind het lastig oordelen.. Wel komisch trouwens. Lijst van 8 tm 14aug en iedereen is al druk met testen hihi
Hee dames! Terug van vakantie en helemaal bijgelezen, wil ik graag weer meekletsen. Nu al spannend! Zou iemand me willen toevoegen? (Lukt niet met mobiel ) Ik zit op het wachtbankje, mijn NOD is 13 augustus; 28jr, ronde 8, eerste kindje. Ik kijk uit naar veel roze op de lijst deze maand!
Tjonge wat spannend allemaal. Als er al testers zijn wordt het wachten nog moeilijker. Hier pas 4dpo, geen symptomen, dus wachten maar. Toch heb ik nog geen goed gevoel. Vandaag gehoord dat iemand in mijn omgeving zwanger is. Was echt stikjaloers en dan voel ik me daar weer k.. over. Na twee jaar komt wel een beetje het gevoel waarom zij wel. Waarschijnlijk toch te lang gewacht en begint mijn leeftijd (40) nu tegen te werken. Gelukkig is dit de laatste ronde voordat we geholpen worden in het ziekenhuis. Sorry, was effe mijn dipmomentje
Tammydaan heel begrijpelijk hoor dat jaloerse gevoel. Ik herken het iig heel erg. Hier nog geen testdrang, maar de dagen mogen wel wat sneller gaan. Maandag hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis voor een plan van aanpak. Ben benieuwd, als ze ons maar niet weer weg sturen met "probeer nog maar een paar maanden zo".
Ik zie ook wat vaags. Ik heb ook getest met die van Action. Negatief. Maandag is m'n nod. Is deze gevoelig? Of ook nog doe van Kruidvat proberen?
Goodmorning... Ik zie ook een heeeeeeeel licht streepje... maar streepje is streepje toch? Voorzichtig gefeliciteerd!!! Hier vanmorgen een omowit resultaat ook met de actiontest.... Ik denk dat ik volgende week ook de kv 2v5 ga halen... iig nergens meer last van... ook nog steeds geen pijn aan tepels/borsten wat ik normaal wel heb als ik ongesteld moet worden... Tussen vandaag en dinsdag zou ik ongesteld moeten worden
Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik wel goed op de lijst sta? 12 juli menstruatie gehad en 25 juli vermoedelijke ei
Appelsap: Bij mij ook twijfelachtig hoor maar ik had besloten mij op deze lijst te zetten en op de vorige lijst lees ik alleen mee.
Idem hier. Volgens eisprong op 28 juli (ovu testen) is m'n ei laat geweest in vergelijking met m'n vorige cycli. Ik probeer door te bijten en niet te testen voor maandag (DPO 11) Ik voel ook niks. Vorige maanden leek ik elke maand zwanger (misselijkheid, steken, krampen, moe, duizeligheid, pijnlijke borsten,...) Deze maand zo fris als een hoentje... Doeme toch
Nou dan ben ik niet de enige. Ik dacht dat ik evt maandag m'n nod zou hebben. Maar zie hier op de lijst dat ik bij 12 sta... Dan is het misschien wel logische dat m'n test negatief is... Morgenvroeg Kruidvat proberen... Voel ook weinig... Wel geborrel en af en toe steekjes
Wat een spannende week dames!! Ik ben benieuwd hoeveel meiden er een positieve test in handen mogen houden! Hier tot nu toe geen enkel symptoom, maar ik weet ondertussen dat dat niets hoeft te betekenen. Ik wacht 'rustig' af en probeer voor donderdag niet te gaan testen.. Ik heb tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met de KV 2 voor 5 testen. Deze gaven ook al 2 dagen voor mijn NOD een lichte streep. Mijn duimen draaien voor iedereen hier!!
Spannend demade!! Hopelijk wordt die helemaal donker! Hier vanmorgeb zal ik testen of zal ik niet testen en toch maar snel geplast hihi. 9dpo dus wil eigenlijk wel echt tot morgen wachteb op zn vroegst. Wel iedere avond rare pijn in mn knieën die ik vroeger bij ongi had. Nu al lang niet meer gehad. En s avonds spierpijn in mn liezen en bovenbenen alsof ik 50km gelopen heb of zo