Mijn early test die ik gistermiddag deed was negatief (van predictor) dus ik wacht nog gewoon af of ik woensdag ongesteld wordt of niet.
Werd vanochtend misselijk en met krampen wakker, toch maar me testje een dagje eerder gebruikt ( kon niet wachten). Helaas was deze negatief..., 11 DPO vandaag... Nu maar afwachtne op menstruatie of een big suprise alsnog...
Lastig he dat wachten op een positieve test of ongesteld worden... Enne... deze test is zeker duidelijker dan de eerste test
Als je 25 juli je ei hebt gehad dan neem ik aaan dat je nod ook maandag is toch? En niet de twaalfde? Jaaaa demade! Ik zie hem! Ik heb me vanochtend ingehouden gelukkig haaha. Morgen wil ik testen. Zit dan tusssen 9 en 11dpo. Vorige zwangerschappen 9dpo positief. Dus als ie morgen negatief is heb ik ook geen hoop meer. Dan is het gewoon.afwachten op ongi.
Ohhw wauw DEMADE, ik zie een tweede streep! Wat spannend!! Clueless en Goey, wat jammer van jullie negatieve testen Hopelijk zijn ze over een paar dagen alsnog positief!
Spannend dames, hoop dat de testjes voor jullie gaan oplopen ! ik ben een beetje afwezig deze maand, 12 maanden bezig en mijn lichaam werkt voor geen meter mee. heel erg frustrerend want wij dachten het probleem te hebben gevonden waarom we niet zwanger werden, maar helaas nu lijk ik het ook te zijn. Heb nu al 7 dagen licht bloedverlies dat een tampon soms zelfs nodig is, mijn eisprong nog niet echt kunnen vinden, temperatuur nog niet echt hoog. Dus al met al het is dramatisch... 6 september hebben we een afspraak in het ziekenhuis voor verdere stappen en onderzoeken, had gehoopt dat dat niet nodig was. Zo dat was ff mijn geklaag haha, wens jullie dames heel veel geluk deze maand en blijf alles nog lezen vind het super spannend voor jullie!!
Welk probleem dachten jullie te hebben gevonden dan? Iig veel sterkte. Snap dat je er f doorheen zit. Heb je temp kaartje bekeken je hebt best heel veel open bolletjes ( dus minder betrouwbaar ) waarom is dat? Omdat je op verschillende tijden temperatuurd of? Ook is dag 19 een open bolletje. Als je die nou op discarded zet, dus dat ie niet word meegerekend, en je temp gaat morgen weer iets omhoog dan gok ik erop dat je ei dag 23 was. Maar dat is puur aan je temp kaartje en doordat er vrij veel open rondjes in zitten twijfel ik er ook over. Doe je ook ovu testen?
Ook in je vorige.kaartjes zie ik dat. Elke x wanneer je richting .4 .5 gaat, je je ei hebt gehad. Wat is het trouwens rustig hier! Was zelf ook een dag uit maar maar 2 bericchten hahaa Zijn er nog meer mensen die morgen ochtend gaan testen? Behalve ik.
Zou wel willen testen, maar zal toch echt nog moeten wachten tot volgend weekend. Vandaag pas op 6 NOD 😉 Voor de dames die al gaan testen: veel succes!
Hallo dames, Vandaag had ik echt enorme testdrang. Manlief gebeld of hij bij de etos langs kon gaan om een zwtest te halen. Was al een lange tijd niet naar wc geweest dus besloten toch maar vandaag testje te doen en al voor de 5 min afleestijd verscheen er een heeeeel licht tweede streepje. Je kan hem wel gwn zien zonder teveel gedoe ook in weinig licht gwn te zien. Rose streep. Ik heb helemaal geen symptomen behalve meer slaap dan normaal en al 3 dagen lichte hoofdpijn. Ik heb fotos erbij geplaatst wat vinden jullie dames? Ik vind dit zo spannend kan t niet geloven
Dankjewel madameV , ik ben nu ong 9/10 dpo en 10 aug zou mijn nod zijn. Zie nu ook da ik mezelf op 11 heb gezet ipv 10 aug. Ik vind het heel spannend allemaal
Kimmm, wat vervelend zeg ... Csods jaaaa, ik zie een 2e streep . Spannend hoor! Nu oplopen... Ja, ik ga morgen ook weer testen... Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zo goed durf . Want wat als het niet oploopt...
Gefeliciteerd dames met een positieve test! Ik heb ook mega testdrang maar ik zit pas 7dpo dus helft echt geen zin haha. Wij gaan morgen op vakantie maar of dat de drang wegneemt.... We zullen zien