Oh wat een mooie streepjes allemaal. Hier pas 5dpo moet nog heeeel lang wachten. Zelf denk ik de het hem niet wordt deze keer. Maar je blijft toch altijd een beetje hoop houden
Wow!! Het eerste roze is er alweer! Gefeliciteerd dames! Hier nog een week tot NOD, voorlopig dus nog geen testdrang. Ik kijk nu al uit naar jullie positieve testen morgonochtend! 😘
Net getest. Kon het niet laten. Zit nu tussen 8 en 10 dpo. Bij mijn andere zwangerschappen teste ik vroeg positief dus ik geloof er niet meer echt in. Balen zeg
Gewoon morgenvroeg weer proberen! Gisteravond testte ik ook negatief met waarschijnlijk miet geconcentreerde urine en vanmorgen wel! Gewoon testen morgenvroeg..
Tammydaan zo dacht ik ook precies deze maand. Was best overtuigd dat het niks was deze keer tot ik tot 4 dagen terug veel slaap had en hoofdpijn vandaag voor de grap getest voor nod en dat was het resultaat. Nog heel spannend allemaal ik hoop op veel rose voor iedereen deze maand.
Wauw! Gefeliciteerd dames met de positieve testen. Zelf loop ik een beetje achter (sta ook buiten de lijst), want denk dat ik gisteren mijn eisprong had. Ik moet dus écht nog even geduld hebben, maar leef ondertussen wel met jullie mee. Succes allemaal, hopelijk snel meer roze.
Hey dames!! Hier nog ff snel getest voor vertrek. 10dpo nu maar helaas nog wit hihi. We wachten het af van de week. Beetje afhankelijk van internet zal ik hier nog aanwezig zijn! Veel succes allemaal!
Hallo dames. Ik ben mij volgens mij helemaal vergeten aan te melden bij jullie in de lijst. Mijn nod zou 12 augustus zijn. 35 jaar ronde 3 voor 5de wonder.Maar denk dat ik mag hopen dat het niet komt. Ik heb vanwege mijn man woensdag al getest hij zegt nou weet niet maar jij bent gewoon zwanger. Dus hop test om wit. Althans zo dacht ik donderdag keek ik en zag een 2de paarse streep maar ja kan indroogstreep zijn toch. Dus donderdag weer test en ja hoor volgens mij wel klein streepje ☺ Willen jullie meekijken of hij op loopt iedere dag tot gisteren 1 gedaan. Denk dat ik nu even wil wachten met testen hoe moeilijk het ook is 😂 Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Weet niet hoe het kan maar als je op de tekst klikt komen ze tevoorschijn 😁
Goedemorgen... Op de bovenste test zie ik niet zoveel, heeeeel vaag iets alleen Maar de onderste zie ik overduidelijk een streepje Voorzichtig gefeliciteerd Vandaag mijn eerste optie voor overtijd maar een omowitte test... ik test gewoon elke dag tot ik ongesteld word naja denk ik dan... heb nog 1 kv early test liggen voor morgen.. en kruidvat en action is best ene stukkie fietsen dus miss sla ik ook wel een dagje over... Ik word er iig gek van dan mn borsten nog geen pijn doen... normaal ruim een week voor ik ongesteld moet worden Ik merk wel aan mijzelf dat ondanks ik afgelopen maand maar 1x seks heb gehad ik er heeel veeel mee bezig ben Komt door mn vent en ovutesten denk ik... en dit is nog maar ronde 1... Ik zit ook uren naar een omowitte test te kijken pfff ellende dit hahaha voel me gewoon een gestoord mens... Naja hoop iig snel op rood of positieve test...
Op de onderste zie ik hem. Op de bovenste niet. Demade heb ik gedaan. Witte test. Mijn temp is wel 2 tiende gestegen. Zit nu 9-11 dpo ma geloof er niet meer zo in
MadameV: ik wil je geen valse hoop geven maar bij mijn zoon testte ik pas positief bij 8-10dgn overtijd... De rest weet ik niet precies ivm ongepland maar dat was heel vroeg iig rond 4wk zwangerschap
Weet ik dat dat kan. Maar ik teste beide zwangerschappen vroeg positief. Kleine sprankje hoop dat ik heb isda dat ik idd 9dpo zit
Wauw! Gefeliciteerd ! Hier 6 dpo. Enorm trekkende buik. Temp 37.1 normaal 36.9. Zelfde als vorige maand👿