Whaaaaaa!! Hier een licht streepje vanmorgen, ik ben zo blij ❤❤❤ Ik zit nu op 8/9 dpo dacht ik. Ik zal straks even een foto uploaden 😃
Deze ronde heb ik het een beetje links laten liggen vooral omdat ik nu al 8 dagen licht bloedverlies heb. Als het deze ronde niet gelukt is ga ik weer serieus mn temperatuur meten. En ovulatietesten heb ik geen tijd voor gehad moest vaak werken van 10.30 uur tot 23.00 uur hele lange dagen dus. Maar lief dat je hebt gekeken 😊 dankjewel
Vandaag getest morgen nod, Omowit... Ik mag op rood, ga er niet vanuit.. Dames met een positieve test gefeliciteerd!
Wauw steeds meer streepjes meiden! Wat fijn 😍 hopelijk lopen ze allemaal op. Hier mega veel onduidelijkheid met m'n temperatuur 😔 (http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/628840-basale-temperatuur-na-18-dagen-temperaturen-2.html). Ik wil wachten met testen tot donderdag. Dan ben ik 11 of 8DPO. Of misschien wel ongesteld want heb meestal een LF van ongeveer 10 dgn... Nog geen testdrang maar dat komt omdat ik nog steeds op vakantie ben en geen testen bij heb 😁 haha.
Wauw, gefeliciteerd citroentje en Demade. Verder toch ook best wat negatieve testen. Wat jammer zeg. Hinti, mocht je nog lezen, fijne vakantie! MadameV, jammer van je test, maar net als jij geloofde ik er na donderdag toch niet meer zo in. Meestal bij 10 dpo al wel wat zichtbaar idd. Hier steeds meer overtuigd dat er niks is. Heb steeds buikpijn en zit onder de pukkels. Meestal geen goed teken. Dus morgen echt maar even afwachten. Mocht er niks komen, dan is de test dinsdag zo gedaan.
DPO 10 vandaag, als ik goed tel. Morgen testen. Ben wel bang voor teleurstelling. We gaan ronde 6 in dan. Met één eileider. Geeft weinig moed
Ik zie hem! Proficiat! @Demande Ook voor jou dikke proficiat, al super duidelijke strepen seg! Laten jullie bloed nemen voor HcG te meten? Hier NOD op donderdag, vandaag pas 6dpo. Ook nog geen steeds testdrang dus dat valt wel goed mee (vorige maand daarentegen... ).
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (4) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 16 (ronde 3 na mk) Suzel - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 9 augustus (5) Kimmetje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 weetutniet - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Goey - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 madameV - 26 jaar - twee kindje - ronde 4 na mk 10 augustus (4) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA/curretage Clueless01 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 11 augustus (6) DEMADE - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 (ronde 2 na mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 CSODS - 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 Hinti - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Bixou - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA 12 augustus (3) Appelsap89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 13 augustus (5) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 4 na BBZ) Loetje85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Tammydaan - ? jaar - 2e kindje - ronde 3 na operatie Jolanda1986 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 14 augustus (8) Saar24 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 1 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 (ronde 8 na mk) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zaza258 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Totaal: 36 Wachtbankje (24), ♡ ZWANGER ♡ (3), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) De lijst nog even aangepast, sorry als ik dames vergeten ben!
Ik heb mijzelf ook in de lijst gezet.. Spannend! Ik zie dat er al een aantal dames positief getest hebben, gefeliciteerd!!!
Demade, citroentje en Csods, mooie testen meiden... Ik heb er hier helaas niet zo'n goed gevoel over . Ik vind mijn testen niet mooi oplopen... Jullie wel? Onderste van vandaag en bovenste van eergisteren