Oei Esmy, dat ziet er niet zo goed uit nee. Als ik dat had ging het helaas vaak mis. Hopen dat het langzaam op loopt of zo. Spannend zeg... Csods, ook jij gefeliciteerd. Mooie test al. Ik verwacht dat het morgen los breekt. Hele dag al vreselijk buikpijn en we emo buien. Helaas...
Esmy. Toch zie ik het wel zonder te turen. Maar echt duidelijker is ie helaas niet. Hoe zit je nu in je cyclus? Zie al wat mooie testen voorbij komen vandaag! Voor de zwangeren gefeliciteerd. Ik wacht mijn temp morgen en overmorgen af, en evt als er nog geen ongi is dinsdag weer testen. T zou goed kunnen dat mijn ei vrijdags was ipv woensdag. In dat geval ben ik nu 9dpo. Wil graag een beetje hoop houden al teste ik mijn andere zwangerschappen ook vroeg positief. Maar. Toch
Dankjewel esmy. Ik zie ze wel zonder te turen zie de onderste wel beter? Ik hoop echt dat ze goed oplopen voor je. Alle andere dames bedankt voor de felicitaties, het wil nog niet doordringen maar ben erg blij en hoop dat alles goed gaat natuurlijk
Ik zie wel wat op de testen esmy... misschien loopt het nog op... ik heb het vermoeden dat deze onzekerheid erger moet zijn dan het wachtbankje.. maar helaas kan je niet anders dan wachten.... hoop op snel een knallendere test voor je..
Ik heb vandaag opeens, 5 dagen voor NOD, helderrood bloedverlies bij het plassen. Heel raar... volgens mij ga ik dus veel te vroeg ongesteld worden
Weetutniet, dank je wel. Eerlijk gezegd is deze onzekerheid echt killing .. Csods, dank je wel. Eerlijk gezegd ben ik er zelf bang voor. Heb er echt geen goed gevoel over... MadameV, ik zit nu op dag 27. Eedihcro en citroentje, zelf heb ik er ook echt geen goed gevoel over en ik heb het idee dat ik mijn ongi al aan voel komen. Vaak word ik zondagavond al iets ongesteld en zet het maandags echt door...
Oh ik zie je banner esmy sorry niet op gelet. Ik bedoelde meer hoeeveel dpo. Ma zie t al Nee hoor vikamust gemiddeld is innesteling 9dpo dus evt innestelings bloed ook rond die dagen. ( heb het bij nijn dochter ook gehad ) maar heb het ook al eens gehad dat ik 5 dagen later alsnog ongesteld werd. Zolabg het weinig is ( veegjes tot enkele inlegkruisjes, zou het dat kunnen zijn
20160807_215855-1.jpg Nou ik ga het toch echt wel geloven nu. 🤗 😱 Dames op wachtbankje heel veel succes en mede roze gefeliciteerd!!!!
Bij ons gaat het nu om spannen. De eerste NOD is aanstaande dinsdag. Vorige week hebben we een test gedaan van ClearBlue en die gaf aan, dat we niet zwanger zouden zijn. Hier gelezen, dat wanneer de innesteling er nog niet zou zijn, dat dat dus niks zegt. Nog een dag ''spanning''. Laatste dagen wel vermoeid, verder geen bijzonderheden.
Ik zie vaag op de onderste iets, maar echt heel vaag. Goh, afwachten? En volhouden aan 'Geen bloed, geeft moed?' Ik duim voor me mee dat je testen oplopen en het bloed weg blijft!
Gefeliciteerd dames !! Voor mij is deze ronde klaar al 8 dagen licht bloedverlies en gister echt veel bloed zoals normaal bij ongesteld zijn en mn temperatuur is weer gezakt. Hele korte cyclus van 25 dagen 😟
Aaah, bah, niet fijn. Nu ja, het voordeel van korte cycli is dat je weer sneller kan gaan proberen. Niet nodeloos lang wachten (zie mijn handtekening) Heel veel geluk in de volgende ronde!
Ja idd dat is wel het positieve ervan ik kan snel weer door 😊 Jij ook veel geluk nog 🍀
Goedemorgen! Gefeliciteerd Tomnaat. Ziet er zeker goed uit nu. Kimm, idd balen, maar wel fijn dat de cyclus nu kort was. 8 dagen bloedverlies lijkt me dan wel weer veel. Of heb j dat vaker zo? Ik heb 3, max 4 dagen, dus voor mij klinkt het dan al gauw veel. De eerste NOD-dag is aangebroken. Hopelijk worden we toch niet ongesteld. Ik snap echt niks van mijn lijf, want waar ik gister zoveel buikpijn had voel ik nu niets. Heb mezelf wel in kunnen houden met testen. Morgen mag ik als er niks gebeurd is.
��♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡�� 8 augustus (4) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 16 (ronde 3 na mk) Suzel - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 9 augustus (5) Kimmetje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 weetutniet - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Goey - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 madameV - 26 jaar - twee kindje - ronde 4 na mk 10 augustus (4) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA/curretage Clueless01 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 11 augustus (6) DEMADE - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 (ronde 2 na mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 CSODS - 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 Hinti - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Bixou - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Dennen - 29 jaar - 1e kindje 12 augustus (3) Appelsap89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 13 augustus (5) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 4 na BBZ) Loetje85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Tammydaan - ? jaar - 2e kindje - ronde 3 na operatie Jolanda1986 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 14 augustus (8) Saar24 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 1 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 (ronde 8 na mk) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zaza258 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Totaal: 36 Wachtbankje (25), ♡ ZWANGER ♡ (4), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) De lijst nog even aangepast, sorry als ik iemand vergeten ben.