Dag dames, ik heb hier wel alles meegelezen, maar niet zo veel gereageerd. Ben niet zo'n actieve meeschrijver, ook een beetje uit zelfbescherming dat ik er niet teveel mee bezig ga zijn Maar het eerste roze is al gespot zie ik! Gefeliciteerd allemaal!!! Ook al wat rood Niet leuk! Ikzelf moet eigenlijk een paar dagen opschuiven op de lijst. Ik had een laat ei en mijn NOD valt de 14e denk ik! Zal de lijst zo even aanpassen.
��♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡�� 8 augustus (4) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 16 (ronde 3 na mk) Suzel - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 9 augustus (5) Kimmetje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 weetutniet - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Goey - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 madameV - 26 jaar - twee kindje - ronde 4 na mk 10 augustus (3) Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA/curretage Clueless01 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 11 augustus (7) DEMADE - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 (ronde 2 na mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 CSODS - 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 Hinti - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Bixou - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Dennen - 29 jaar - 1e kindje 12 augustus (3) Appelsap89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 13 augustus (5) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 4 na BBZ) Loetje85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Tammydaan - ? jaar - 2e kindje - ronde 3 na operatie Jolanda1986 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 Kimc84 - 32 jaar - 3 kinderen - ronde 5 na bmhk 14 augustus (9) Saar24 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 1 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 (ronde 8 na mk) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zaza258 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Totaal: 36 Wachtbankje (24), ♡ ZWANGER ♡ (3), Ongesteld (1), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo allemaal!! Ik zie dat je me in de lijst hebt gezet. Bedankt. Ik had mezelf voorgenomen deze ronde niet teveel bezig te zijn. Maar helaas haha.. Voel sinds gisteren allerlei kwaaltjes. Maar me lichaam kan me prima voor de gek houden haha. Ben zo benieuwd of alles nog werkt en er voor ons nog een wondertje bestaat. Ruim 9 maanden geleden geopereerd aan baarmoederhals kanker... Zit nu op 9 dpo, morgen al een testje proberen?? Haha
hoi dames ben al een paar weken aan het meelezen, maar niet gereageerd. ik heb donderdag mijn nod. heb vandaag getest en had een positieve test. gezien 2 miskramen juich ik nog niet te vroeg en wacht ik even af of de testen oplopen voor alle dames die ook wachten succes. voor de dames op rood duim ik voor de komendr maand
Daarnet een Kruitvat Early uitgevoerd op de urine die ik van vanmorgen koel bewaard had: omo wit. NOD is wel pas donderdag (eisprong was op 28/07, vandaag DPO 11) Tegenvaller. Ronde 6 dan maar? Weer 'pech' want deze maand was het ook mijn goeie eileider. Volgende maand is het weer links
Wishfulldreaming: het kan nog! Het is nog geen donderdag! Maar ik herken je gevoel, ik heb dat ook bij mn eerste test.. ..zelfs als ik weer dat het veel te vroeg was. Toch duim ik voor je!! Chantal! Wat spannend! Heeel voorzichtig toch gefeliciteerd! De andere dames op roze natuurlijk ook! Net geprobeerd mezelf op de lijst te zetten, maar het lukt echt niet met mobiel? Wil iemand me helpen? Ik zit intussen op het wachtbankje en de testdrang is begonnen 😳 NOD 13 aug, 28 jr, ronde 8, eerste kindje. Spannend, spannend!
whisfulldreaming dit wil nog niet zeggen dat je niet zwanger bent toch? het kan nog! poolvos dankjewel ben er nog beetje beduusd van
Vandaag weer in het ziekenhuis geweest, als het deze rond niet raak is starten we met iui. Het moet allemaal even landen, ben opgelucht dat er actie gaat komen maar ben er ook verdrietig van.
Gefeliciteerd dames met een positieve test! Chantal: spannend, duimen dat het de goede kant op gaat. En dames op rood: sterkte. Hopelijk vol moed de nieuwe ronde in. Helaas kan ik nog steeds niet op het wachtbankje, volgens FF is mijn eisprong nog niet geweest, terwijl ik zelf denk dat het zaterdag was. M'n ovulatietest was niet 100% positief, wel heel donker, maar ik test maar 1x per dag ('s avonds) en volgens mij voelde ik de eisprong 's ochtends. Ik probeer mijn temperatuurkaartje bij te voegen, als jullie nog lumineuze ideeën hebben dan hoor ik het graag 😊 Succes met testen allemaal!
��♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡��[/SIZE] 8 augustus (4) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 16 (ronde 3 na mk) Suzel - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 9 augustus (5) Kimmetje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 weetutniet - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Goey - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 madameV - 26 jaar - twee kindje - ronde 4 na mk 10 augustus (3) Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA/curretage Clueless01 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 11 augustus (7) DEMADE - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 (ronde 2 na mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 CSODS - 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 Hinti - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Bixou - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Dennen - 29 jaar - 1e kindje 12 augustus (3) Appelsap89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 13 augustus (5) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 4 na BBZ) Loetje85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Tammydaan - ? jaar - 2e kindje - ronde 3 na operatie Jolanda1986 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 Kimc84 - 32 jaar - 3 kinderen - ronde 5 na bmhk 14 augustus (9) Saar24 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 1 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 (ronde 8 na mk) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zaza258 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Totaal: 36 Wachtbankje (24), ♡ ZWANGER ♡ (3), Ongesteld (1), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hier inmiddels ook op rood.... het is flink losgebroken... op naar de volgende ronde (Heb ik het zo goed aangepast?)
Jeetje Zaza, wat een lastige. Onrustig kaartje; is het wel elke dag het zelfde tijdstip gemeten? Heb je al meerdere maanden getempt? Ziet het er dan beter uit? Met wat je vertelt zou ik ook uitgaan van je -bijna- positieve eitest en je eisprong op zaterdag zetten.
Bedankt voor je antwoord Poolvos. Ik meet braaf op hetzelfde tijdstip 's ochtends en dit is al de 9e of 10e maand dat ik m'n temperatuur bijhoud. Overigens temp ik in m'n mond (weet dat dit minder betrouwbaar is, maar ik ben altijd nog zo moe 's ochtends!) Ik moet zeggen dat de temperatuur meestal langzaam stijgt na de eisprong, maar uiteindelijk geeft FF me toch een datum die (ongeveer) gelijk is aan mijn idee. Vandaar dat ik nu ook zo verbaasd ben. Eigenlijk meer over mijn eigen temperatuur dan FF. Weetutniet: wat jammer. Knuffel en hopen op meer geluk volgende maand!
Hallo meiden.. Mag ik mij hier ook aansluiten? Nu weer in de 1e ronde na een vmk vorige maand. Mijn nod is 13 of 14 augustus. Ik ga proberen pas de 14e te testen.😆 Alle dames die al zwanger zijn van harte gefeliciteerd en hopelijk volgt de rest gauw! Zou iemand mij op t lijstje willen zetten? Leeftijd 32 en 2e kindje, 6e ronde 1e ronde na vmk
Kun je geen link van je kaartje in je handtekening zetten? Welke dag was zaterdag aangezien we zo de datum niet kunnen zien maar alleen de cyclus dagen. Als je je positieve ovulatie test in de app zet komt er dan wel een kruis? Zijn je andere kaartjes minder "heuvelachtig"? Ik denk dat het ook komt doordat je via je mond je temperatuur opneemt. Dat is echt veel onbetrouwbaarder. Via de anus zien veel.mensen tegenop ma het stelt echt niks voor en kan ook gewoon met je ogen dicht
Wat is het spannend voor de meeste. Hier voel ik nog niks geks maar verwacht ook niet dat het raak is deze maand.
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (4) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 16 (ronde 3 na mk) Suzel - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 9 augustus (5) Kimmetje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 weetutniet - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Goey - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 madameV - 26 jaar - twee kindje - ronde 4 na mk 10 augustus (5) Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA/curretage Clueless01 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM dana1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 dinh - ? jaar - 3e kindje - ronde 1 11 augustus (8) DEMADE - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 (ronde 2 na mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 CSODS - 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 Hinti - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Bixou - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Dennen - 29 jaar - 1e kindje chantal02 - ? - 2e kindje - ronde 1 na v.mk 12 augustus (4) Appelsap89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 tomnaat - 35 jaar - 5e kindje - ronde 3 13 augustus (7) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 4 na BBZ) Loetje85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Tammydaan - ? jaar - 2e kindje - ronde 3 na operatie Jolanda1986 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 Kimc84 - 32 jaar - 3 kinderen - ronde 5 na bmhk Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 14 augustus (10) Saar24 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 1 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 (ronde 8 na mk) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 s1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (ronde 1 na v.mk Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zaza258 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Totaal: 44 Wachtbankje (21), ♡ ZWANGER ♡ (5), Ongesteld (5), MMM (2), Negatieve Test (6), Twijfel/Tuurtest (1) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Zo volgens mij is de lijst nu weer helemaal up to date . Iedereen die er nog bij wilde staat er ook op. Of heb ik nog iets of iemand gemist? Dinh van jou heb ik alleen geen leeftijd. chantal02 van jou weet ik eigenlijk niets . Behalve dat je een positieve test hebt (gefeliciteerd!!) maar dat je zelf nog wat terughoudend bent. Ik heb je daarom op tuur/twijfel gezet. Tenzij je al wel op roze wilt natuurlijk. Ik ben zelf waarschijnlijk 8DPO vandaag en wil woensdag een testje gaan wagen.. spannend!
Bedankt voor het antwoord MadameV. Stom genoeg weet ik niet hoe ik een FF kaartje aan mijn bericht moet plakken. Ik heb nog veel te leren op dit forum . Zie idd dat de data zijn weggevallen, maar zaterdag (vermoedelijke eisprong) was de 21e dag van m'n cyclus. Normaal ovuleer ik tussen dag 17 en 20. En mbt je vraag: de laatste paar cycli zijn wel heuvelachtig. Maar daarvoor allemaal heel geleidelijk. Heel vreemd. Vraag me soms af of het met het seizoen te maken heeft (lig niet meer braaf telkens onder m'n dekbed). En klopt, rectaal tempen is beter. Moet ik eigenlijk ook gaan doen, maar zo halverwege de cyclus lijkt me niet zo handig. Hoe dan ook, thanks voor het meekijken! Toch altijd fijn als je er zelf even niks meer van snapt Edit: zie net dat ik vrijdag bedoelde ipv zaterdag. Vrijdag 5 augustus, cyclusdag 21 was m'n vermoedelijke eisprong. Sorry voor de verwarring.