Is voor mij ook nog heel spannend hoor! deze test eigenlijk veels te vroeg gedaan, dus kan nog alle kanten op. Had ik vroeger ook nooit gedacht maar sinds april weet ik beter. Ik hoop dat het voor jou ook maar kleine druppeltjes blijven.
Ik heb donderdag mijn nod en zondag positief getest. Hopelijk loopt die van jou ook mooi op 🍀
@dora26. Tijdens de operatie hadden ze een 2de tumor gevonden aan de rand van de baarmoederhals, ze weten niet wat dat in de toekomst gaat doen. En aangezien ik nooit meer normaal kan bevallen, heb ik gevraagd om baarmoeder verwijdering na keizersnede, ik kwam daarvoor in aanmerking. Maja, eerst hopen dat me nestje nog 1 x zijn werk doet haha... Spannend spannend!!
Jammer, hopelijk de volgende keer beter, meid. Je had natuurlijk ook al een negatieve test, maar als je het zo graag wilt, is dit natuurlijk niet wat je wilt.
Roze loopt mooi op..... gefeliciteerd!!!! Helaas het rood ook...... op naar volgende ronde Madamev hopelijk blijft het bij weinig bloed en ben je toch zwanger...
Toch stiekem een test gedaan...omo-wit....ik ben natuurlijk wel 2 dgn te vroeg, maar eerder zag ik dan al wel een licht streepje...ben bang dat mn voorgevoel toch klopt en mn ongi eraan komt.
Alle nieuwe zwangere gefeliciteerd en degenen op rood sterkte en op naar de volgende ronde😙 Ik kon me niet in houden en heb net een actiontest test gedaan met middagurine op waarschijnlijk 9 of 10 dpo....veelste vroeg natuurlijk😌 Ik heb ook geen ervaring met deze testen maar binnen 5 min stond er dit 'streepje'?! Zien jullie hm ook? Of wordt ik gek😅
Ik zie hem hoor! Een voorzichtige gefeliciteerd!! Hopelijk loopt hij op, misschien nog een kv 2v5 proberen? Die kan ook vroeg positief testen en ik meende dat action testen wel eens vals positief testen. 🍀
Ik had gisteren een CB digital gedaan, stond niet zwanger maar wel twee streepjes toen ik dat ding eruit haalde. Lees hier heel wisselende verhalen over de CB digital, beter koop ik gewoon goedkope van kruidvat Als ik morgen niet ongesteld ben haal ik een kruidvat test en ga ik testen, ik hoop het toch zo!
Hier bang dat m'n menstruatie eraan zit te komen . Pijnlijke borsten en links in m'n onderbuik pijnlijk. Meestal is dat geen goed teken.
Ik had vanochtend een licht positieve test. Mijn naamm staat nog op negatief ivm zondagtest. Bloedverlies is gestoot. Waren maar een paar veegjes. Hopelijk zet het niet door. Clueless ik heb gehoord dat je die clearblue testen nooit uit elkaar moet halen omdat er dan altijd 2 streepjes staan?! Maar of dat echt zo.is weet ik niet
Hier vanmiddag een cb digital gedaan. Kon het niet helemaal geloven ook al liepen de streepjes wel mooi op en gelukkig mooi resultaat. Voor alle andere zwangere gefeliciteerd en dames op rood veel sterkte en vol met goede moed naar volgende ronde! X