Het is duidelijk een spannende week voor iedereen! Ik ga zondag testen. Duurt lang zo'n week 😉 Mijn gevoel laat me een beetje in de steek. Voel weinig, dus daarom denk ik het is niet gelukt deze maand. Maar dan opeens ben ik in de avond super misselijk en denk dan weer: zou het dan toch? Toch maar rustig afwachten en dan zien we het wel. (Makkelijker gezegd dan gedaan) 😉
@Clueless: De cb is idd niet om uit mekaar te halen, hij is niet voor niets digitaal natuurlijk... Die streepjes staan er altijd! @csods: Duidelijk! Genieten nu hoor! @Kimc84: Goh, blijft toch heftig. Ik hoop ook van harte dat je snel weer zwanger bent en dat alles goed loopt! @Tammydaan: Hij lijkt toch opgelopen hé! Ik hoop van harte dat je temp gewoon hoog blijft en dat alles goed zit! Vroeg testen is op dat vlak natuurlijk niet zo heel slim, er gaat nog heel veel mis voor nod... Maar daar gaan we nu niet vanuit! Ik duim met je mee! @Madamev: Hcg verdubbelt normaal om de 2-3 dagen, dus hopelijk zie je één van de volgende dagen wel duidelijk verschil in je testen! @Loetje85: Alles kan nog hé! Waarom zou je het trouwens loslaten? Je zit nog maar in ronde 4... Gemiddeld doe je er een half jaar tot een jaar over, dus je hebt nog zoveel tijd! Begrijp natuurlijk wel dat je liefst zo snel mogelijk zwanger bent, maar je hoeft heus nog niet te panikeren hoor
Om even snel op je vraag te reageren tammy. Eerlijk gezegd weet ik niet merr wanneer nod. Denk vrijdag maa misschien zelfs wel maandag pas aan de hand van temp. Net weer sliertje bruin. Hou mijn hart ma vast gewoon afwachten En idd dora om de 2 3 dagen verdubbeld ma niet testen lukt me toch niet haha
Je hart slaat dan tien keer over he! Het is zo bekent allemaal! Niet testen lukt mij ook nooit hoor! Neem het me elke maand (al twee jaar) voor maar heb het nog nooit tot aan mijn nod gered. Haha
Vandaag m'n nod dag en inmiddels 2 negatieve testen verder. Geen tekenen van m'n menstruatie, geen idee wat ik ervan moet denken. Misschien komt het door de hormonen van de ivf of de lucrin wat ik 10 maanden voor de ivf heb gebruikt... Mijn cyclus is altijd tussen de 27 en 29 dgn..meestal ook 28 dgn geweest. Ik wacht het nog even af tot zondag, dan zit ik op dag 35. Mocht ik dan nog geen menstruatie zien, doe ik weer een test en bel ik maandag t ziekenhuis. Voor alle dames die ongesteld zijn, veel sterkte en op naar een nieuwe ronde. Voor de negatieve testers, hopen dat jullie te vroeg getest hebben en alle zwangere dames. GEFELICITEERD🌹😉
Nog steeds niks hier, sinds gisteren elke ochtend misselijk en heel erg moe, maar ik geloof er allemaal niks van! Vindt het bizar dat m'n eigen lichaam me zo voor de gek kan houden dus ik wacht af... Helaas geen testjes in huis, dus kan ook niet testen... Complimenten voor de groep trouwens, voelt fijn om een groepje te hebben die in het zelfde schuitje zit. Een hieperdepiep voor de dames die op roze staan en een knuffel voor die wie naar de volgende ronde gaan...
Bedankt voor je antwoord dora en je hebt gelijk, pas 4 maand is nog niet zo lang. De reden dat ik het los wil laten is dat ik merk dat het er zo mee bezig zijn en de teleurstellingen mij teveel negatieve energie kosten. Ik wil eigenlijk de natuur gewoon z'n gang laten gaan en zien waar het schip strandt, maar goed. Dat zeg ik nu..... Wss zit ik hier volgende maand gewoon weer 🙊 We zien wel
Heb je utrogestan gebruikt na de tp? Want dat kan er natuurlijk voor zorgen dat je menstruatie niet helemaal doorbreekt. Heb je geen bloedonderzoek in het ziekenhuis? Om te kijken of er wat gaande is?
Begrijpelijk hoor! Het is logisch dat je liefst zo snel mogelijk zwanger bent eens je voor een kindje gaat hé Hopelijk is het snel zover!
Gooi die testen maar weg. Ik heb deze testen ook gedaan van de week en ze zijn zooooooveel lichter dan de testen van k2v5. Zou die gewoon proberen misschien dat die wat meer duidelijkheid geven.