Actiontesten hebben inderdaad dikwijls veel meer hcg nodig dan de kruidvattesten, die zijn heel gevoelig! Hopelijk verandert het alsnog Cindy!
@ Tammydaan Dank je...ik hoop natuurlijk dat ik niet voor de terugplaatsing hoef te gaan. @ Dora26 Ja ik heb van 24juni tot 8juli utrogestan gebruikt en ben 10 juli ongesteld geworden 1,5dag daarna 1 dag niet een daarna op 13juli om 17u nog een beetje...in 2009 werd ik gewoon normaal og dus weet niet of het door de jaren en natuurlijk hormoongebruik kan veranderen. Op 8juli heb ik ook een bloedtest gehad in het ziekenhuis. @ DEMADE Oh ja ik heb geen ervaring met welke testen goed zijn...zag deze bij action laatst dus dacht probeer het maar bedankt voor de tip, ga ze morgen kopen en vrijdagochtend testen mocht er niks zijn doorgekomen in de tussentijd.
Demade duidelijk hoor gefeliciteerd! Hier niet ongesteld. Het was 2 x een veegje en dan dat ene bruine sliertje ( sorry voor de details ) vandaag en gister bij elkaar stelt eigenlijk niks voor heb er eigenlijk geen inlegkruisje voor nodig. Vorige ronde had ik negatieve testen en toen begon mijn ongi met een dag bruin verlies ( ma dan wel steeds meer ) nu heb ik licht positieve testen al 2 dagen héél nihil bruinverlies. Dus ik wacht morgen maar weer af. Ik weet het ook niet meer wanneer mijn ei nou was enz
Hoi meiden, Mag ik met jullie mee kletsen? Alle zwangeren; van harte! Iedereen die net als ik nog aan het wachten is, ik duim voor jullie! Ik had vanmorgen een tuurtest maar heb het gevoel ongesteld te worden..
Hier toch weer hoop...sinds vandaag gespannen borsten en af en toe van die 'elektrische' stootjes (voelt als toeschietreflex) Mijn man is morgen onverwachts vrij dus morgenvroeg samen testen. Ben zo benieuwd...maar ook bang...De vorige keren eindigde de positieve test op een miskraam...
Spannend! Ja ook met een positieve test zijn we er niet. Hier net zo. Toch proberen beetje te genieten
Hier nog steeds niet ongesteld en test was negatief. Snap er niks van want ik heb m'n ovulatie getest met testen. Voel me wel alsof ik ongesteld ben. Waarschijnlijk zal t snel doorbreken, maarja zo lang ik geen bloed zie is niks definitief.
Oh meiden wat zouden jullie doen? Morgen m'n nod maar durf niet te testen. Aan de andere kant weer wel want wil duidelijkheid maar ben bang dat de teleurstelling weer zo groot is.
Lastig he! Ik twijfelde ook maar nu dus een hele lichte test en voelt nog onzekerder.. Ik duim voor je!
@Mel: Veel mensen die pril zwanger zijn hebben dikwijls het gevoel dat ze ongesteld zullen worden... Dus duimen maar dat je test gewoon mooi oploopt, het kan zeker een kwaaltje zijn! @Vita Rose: Ik duim! @Clueless: Alles kan zolang er geen bloed te bespeuren is! @Puk: Zonder test heb je geen zekerheid natuurlijk.. De teleurstelling zal er vast ook zijn als je ongesteld wordt. Gewoon testen, ik duim!
Hier nog steeds niet ongesteld, maar we willen nog niet testen. We hebben besloten om pas het weekend te gaan testen.
Dat geldt hier dus ook. Manlief zit maar te mopperen, dat ie niks begrijpt van het vrouwenlichaam. "Waarom dan geen gezichtjes bij de ovulatietesten? Waarom gaf ie vorige week aan "Niet zwanger" en waarom dan nu geen ongesteldheid?"