💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 (2e na hsg) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 9 augustus (1) Kimmetje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 10 augustus (3) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA/curretage Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 16 (ronde 3 na mk) 11 augustus (4) MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 1 na v.mk) DEMADE - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 (ronde 2 na mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 12 augustus (2) Appelsap89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 13 augustus (1) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 4 na BBZ) 14 augustus (5) Saar24 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Bixou - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Datumloos (2) Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Zaza258 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Buiten de lijst (0) Totaal: 21 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 (2e na hsg) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 9 augustus (1) Kimmetje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 10 augustus (3) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA/curretage Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 16 (ronde 3 na mk) 11 augustus (4) MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 1 na v.mk) DEMADE - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 (ronde 2 na mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 12 augustus (2) Appelsap89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 13 augustus (1) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 4 na BBZ) Loetje85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 14 augustus (5) Saar24 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Bixou - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Datumloos (2) Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Zaza258 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Buiten de lijst (0) Totaal: 22 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb mezelf ook weer even op de lijst gezet. Afgelopen zaterdag ongesteld geworden en mijn NOD valt waarschijnlijk 13 augustus.
Het wordt al wat drukker hier! De eerste dames beginnen al bijna aan hun klusweek Ik verwacht ergens komend weekend mijn eisprong. Het lekkere weer van komende week werkt hopelijk stimulerend, haha! Gebruiken jullie ook ovulatietesten? Ik heb ze de afgelopen 3 maanden wel gebruikt. Ik geef namelijk nog borstvoeding en ik wilde graag weten of ik ondanks het voeden wel een eisprong kreeg. Zo niet, dan was ik gaan afbouwen. Maar ik weet nu dat ik wel een eisprong heb, dus ik blijf mijn zoontje voorlopig nog voeden, hij krijgt nog 2x op een dag. Dit doe ik omdat hij erge eczeem heeft en op deze manier zo min mogelijk ziek is (bij ziekte speelt het enorm op). Ik had me voorgenomen om nu geen ovulatietesten meer te gaan gebruiken en gewoon te kijken wanneer het een keer raak is, maar ik begin al weer bijna te zwichten, haha
Zondag begint bij ons de klusweek!! Spannneeennddd... Het niet aan de pil zijn werkt bij mij al stimulerend haha. Wij gebruiken nog geen ovulatie testen. Wij zijn net gestopt met de pil, wil eerst paar maanden zo doen en daarna wel keer met ovulatietesten gaan werken.
Mooi lijstje weer zo. Hier ook bijna start van de klusweek. Ben benieuwd weer. Mooie weer zal idd wel helpen. Korte rokjes aan en succes verzekerd 😋. En ook hier veel baat bij stoppen met de pil ja. Moeder natuur doet haar best.
Het word hier idd alweer drukker. Hopelijk hebben wij deze maand meer geluk met zijn allen . Hier begint de klusweek ook al zo weer. De wachtbank weken vind ik het ergste, jullie ook? Als dat dan maar weer geweest is. Zo spannend iedere keer. Tot nu toe hebben wij nog geen ovulatietesten gebruikt, maar deze keer wil ik dat wel gaan doen, omdat ik na mijn ei tarwekiemolie wil gaan nemen. Bij onze jongste dochter heeft het geholpen, dus wie weet nu ook wel weer.
Ja die wachtweken zijn t ergste.. De dagen naar ovulatie toe zijn niet zo erg, dan weet je waar je op wacht. Maar daarna die onzekerheid of je ongesteld gaat worden of een hele mooie roze streep te zien krijgt, spannend!
spannend voor de gene die bijna mogen klussen , ik moet nog eventjes geduld hebben voor mij begint het pas volgende week woensdag of nog later. ik gebruik ook ovulatie testen en ik temp elke morgen omdat ik erg wisselende cyclussen heb. Hoop zo dat het voor iedereen gaat lukken deze maand !! wij zijn deze maand precies 1 jaar bezig dus ik hoop dat het deze maand gaat lukken zou wel speciaal zijn, want precies 3 jaar geleden hebben we elkaar leren kennen op vakantie
Goedemiddag meiden, Had hier even een paar dagen afstand genomen. Heb het sowieso erg druk dus zal niet altijd op alles kunnen reageren, maar probeer wel alles te lezen. Ik vond de MA echt heel naar. Dit was ook rot, maar het was nu nog niet echt een "kindje" zegmaar. Ben blij dat het nu mis is gegaan i.p.v over een paar weken. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel... Iedereen staat hier natuurlijk anders in en ik wil niemand voor het hoofd stoten. En er onbevangen in staan gaat hier niet meer gebeuren. Ik snap je helemaal. Ik heb sinds de v.mk ook testdrang vanaf 8DPO. Weet het vaak tot 10 te rekken. Gek genoeg zie ik liever op testen dat het aflopende zaak is (of het niet gelukt is) dan dat ik op NOD test, blij durf te zijn en het daarna alsnog mis gaat. Blij zijn is sowieso met mate, wil eerst minimaal een goede echo. En ik snap dat het vervelend is van die mensen in je omgeving. Ik snap soms niet hoe oneerlijk alles verdeeld is. Sommige mensen ongepland zwanger (en dus geen goede thuissituatie, iig de boel nog niet op orde) en mensen die er helemaal klaar voor zijn doen er soms jaren over.... Om wat voor reden dan ook. Veel succes iedereen deze ronde.
Halloo iedereen, Mag ik bij op de lijst? We hebben deze maand onze rustmaand voordat we doorgaan naar ivf, maar willen het zeker zelf nog even proberen. Dora26, 28 jaar, ronde 21, eerste kindje, mmm Nod is 14 augustus (zal een nipte zijn) Ik ga later vanavond eventjes lezen wat hier allemaal al geschreven is! Succes iedereen!
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 (2e na hsg) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 9 augustus (1) Kimmetje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 10 augustus (3) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA/curretage Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 16 (ronde 3 na mk) 11 augustus (4) MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 1 na v.mk) DEMADE - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 (ronde 2 na mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 12 augustus (2) Appelsap89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 13 augustus (1) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 4 na BBZ) Loetje85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 14 augustus (6) Saar24 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Bixou - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM Datumloos (2) Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Zaza258 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Buiten de lijst (0) Totaal: 23 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Wil iemand mij ook op de lijst zetten. Bezig voor tweede kindje, derde ronde na operatie maar al twee jaar onderweg. 13 augustus nod
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡💕 8 augustus (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 (2e na hsg) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 9 augustus (1) Kimmetje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 10 augustus (3) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA/curretage Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 16 (ronde 3 na mk) 11 augustus (4) MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 1 na v.mk) DEMADE - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 (ronde 2 na mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 12 augustus (2) Appelsap89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 13 augustus (3) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 4 na BBZ) Loetje85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Tammydaan - .. jaar - 2e kindje - ronde 3 na operatie 14 augustus (6) Saar24 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Bixou - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM Datumloos (2) Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Zaza258 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Gezien de vruchtbare dagen voorspelling zouden wij morgen kunnen beginnen. Gezien de weersvoorspelling doen we dat lekker vandaag al. Eisprong is toch vaak net wat eerder en anders, dan hebben we nog pogingen genoeg. Vandaag is ook niet zozeer klussen met doel geloof ik 😌. Ook zonder de verplichte periode is de lol erin houden wel belangrijk toch?
Haha, hoewel mijn 'klusweek' nu ongeveer begint, doen wij eigenlijk niet echt aan klusweken... We doet het gewoon wanneer we daar zelf zin in hebben en houden dus ook niet rekening met het dat het beter zou zijn om het om de dag te doen. We zien wel waar het schip strand Ik doe wel ovulatietesten en weet dus ongeveer wanneer mijn eisprong is, maar dit (wanneer de test positief is dus..) vertel ik bewust niet aan mijn vriend om het gewoon lekker spontaan te houden!