Bedankt voor alle felicitaties! Fijn dat je me op de lijst hebt gezet Cindy83! Ik wil even mijn bewondering en respect uitspreken naar de dames toe die al heel lang proberen om.zwanger te raken en die zo positief steeds op anderen reageren. Ik kan me niet indenken hoe zwaar het voor jullie moet zijn om zo lang te verlangen naar een kindje en maand na maand op rood gezet te worden en dan te zien dat er andere dames steeds op roze gaan, soms al in ronde 1. Ik gun iedereen een beebje, maar jullie het meest!
effe zeuren! Wordt gek van die onzekerheid. Vroeger had ik bij de eerste test een gat in de lucht gesprongen en nu ben ik alleen maar onzeker. Nog twee/drie dagen wachten tot nod. Ben geneigd om om het uur te testen. Is toch niet gezond? Wordt gek van mezelf
Wat is het hier druk deze dagen zeg! Tis te merken dat we op het eind lopen. Gefeliciteerd aan alle dames die de lijst roze doen kleuren En succes voor de volgende ronde voor de anderen! Hier nu al 4 dagen op rij negatieve tests en vandaag NoD. Signalen van mijn lijf lijken er op te wijzen dat het weer niet gelukt is, maar: geen bloed = hoop! Ondertussen wel contact gehad met het ZKH en de 24ste kunnen we al terecht! Ik weet nog niet wat ik daarvan vind, maar sowieso geeft het rust dat we zowel door HA als ZKH (tot nu toe) serieus worden genomen. Ik blijf duimen voor ons, dames!
Wat een lieve woorden. Bij ons komt het ook vast goed, het is alleen te hopen dat wij, de dames die ronde na ronde op rood moeten heel binnenkort op roze kunnen.
@kimc84, volgens mij zie ik meer een ophoping van urine en een scheef streepje. En ben er ook niet zeker van dat je zo'n test een dag later nog mag aflezen morgen nog even een testje doen! Hoop het enorm voor je!!
@Rots: Ik duim dat het nog wat wordt deze ronde, geen bloed geeft moed hé! En anders hoop ik dat je snel verder kan met de ha/zh! @Duimpje: Ik zie een heel licht streepje! Hopelijk loopt hij snel op! Ik heb wel vaker gelezen dat deze testen vals positieve lijntjes geven, maar we duimen voor een snelle knaller!
Ik mag op rood, gidteren negatief getest en vandaag is ongi gestart. Mooi op nod dus cyclus wel goed regelmatig. Ook terug mijn standaad LF10d ipv vorige maand slecht 8d. Toch echt wel een baaldag vandaag. Alles zat zo goed getimed deze maand en dan toch weer op rood Veel sterkte aan de andere dames die samen doorschuiven!
Bedankt voor de lieve woorden, hopelijk kleurt de lijst ook steeds meer roze!! Ik hoop ook dat ik een positieve test in handen krijg 1 deze dagen want het wachten duurt erg lang..."zucht"
Helpt het niet als de test in het licht gehouden word? En dan zonder flits de foto? Nu zie ik meer schaduw.