Wanneer mag je een test een knaltest noemen! We stijgen in ieder geval nog steeds. 12/13 dpo 37.2 temp
Gefeliciteerd zwangeren. Volgens mij mag ik ook op rose. Vandaag 13 of 14 dpo. Temperatuur ook met 0.2 gestegen.😆
Wij gaan morgen weer naar huis, nu op vakantie. Ik ben benieuwd of hij is opgelopen dan! Gister getest dus hoop van wel! Tammydaan, die is echt heel knallerdeknal! Congrats! En aan alle andere roze dames, ook gefeliciteerd! Meiden op rood, veel geluk bij de volgende ronde!
Wauw nog meer roze!! Gefeliciteerd!! Zag ook iemand met rood en bruin verlies.. Ik had 11dpo ineens bruine druppel en toen elke dag gevoel dat ik iets voelde lopen. Inlegkruisje steeds klein streepje bruin en heel heel licht bij afvegen. Vanaf dag 14 over! Dus er is zeker nog hoop! Vind het wel echt nog moeilijk te geloven hihi. Heb nergens last van alleen veel plassen en idee dat ik wat eerder moe ben maar kan ook sowieso aan vakantie liggen. Dames die nog wachten hou vol!!
@Vika: Klinkt best wel spannend hé! Voor de rest nog een aantal mooie testen zien passeren! Van harte meiden!
Wauw! Er komt voorzichtig meer roze bij: van harte dames! Zeker de mooie testen, en voor de lichte streepjes alvast een voorzichtige felicitatie. Ik hoop dat ze snel oplopen. Helaas ook veel te veel rood ondertussen. Balen! Dikke knuffel en proberen optimistisch de volgende ronde in te gaan. Zelf zit ik officieel nog op het wachtbankje, maar heb gisteren (7dpo) weer licht roze verlies gehad. Vandaag weer, dus ik vrees dat het de verkeerde kant op gaat, want ik heb dat vrijwel iedere ronde. Temperaturen zijn nog mooi hoog, maar dit houdt meestal nog een dag of 4 aan en dan begint de menstruatie. Ik baal wel, want ik kan de afspraak bij de gyn eind augustus dus niet afbellen Van de andere kant is het wel goed om professionele hulp te krijgen (no offense naar jullie allemaal, want dit steunt me ook enorm), want ik maak me toch zorgen om dit roze/bruin verlies en redelijk korte LF.
Beter om het even te laten nakijken toch? Zo vroeg in je cyclus bruinverlies is inderdaad niet altijd even goed. Wanneer moet je juist gaan?
Ik weet het... Niet normaal gedrag, maar ik kon het niet laten om een clearblue digitaal te doen. Gisteren nog 1-2 en nu net Zie onderstaand. Ik durf een beetje nu te hopen dat we na twee jaar de goede kant op gaan.
Alle roze gefeliciteerd!!!! Rood helaas en succes de volgende ronde. Hier gisteren een knaller van een test. En vraag me toch 1 dingetje af. Ik heb nu al een gigantische buik voor 4 weken vind ik zelf. Ook al is het wonder nummer 5 Denk dat ik maandag toch de verloskundige even ga bellen er over. Wat denken jullie? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Is natuurlijk lastig om te bepalen omdat we je normale postuur niet weten. Ik lijk wel 10 weken zwanger, misschien we meer😂😂😂, maar dat heeft wen andere oorzaak😂😂
Hallo dames Ik probeer even beetje afstand van t forum te nemen na mijn positieve testen en toxh uiteindelijk ongi. Best redelijk wat roze nog mooie lijst! Gefeliciteerd zwangeren. Dames op rood heel veel succes de volgende ronde