Is heel begrijpelijk hoor! Had ik in april ook! Lekker even de tijd nemen voor je zelf😘😘
Kan er inderdaad weinig van zeggen omdat ik anders niet weet of je al dan niet een buikje hebt. Maar in het begin kan het zeker zijn dat je buik opzwelt omdat je darmen plaats maken voor je baarmoeder en dan kan je ook serieus wat vocht/lucht vasthouden dacht ik... Dat gaat wel weer weg En komt nadien ook eens zo hard terug natuurlijk
Hier nog steeds niks... terwijl ik normaal echt altijd heel stipt op tijd ongesteld wordt en dat had dus gisteren moeten zijn. Was er van overtuigd dat het dan vandaag zou komen, niet dus. Ik lees veel over test drang, ik merk juist test angst bij mezelf. Ik durf morgen niet te gaan testen.. ben er zo van overtuigd dat ik gewoon ongesteld ga worden dat ik het echt niet aan durf. Raar he..
Oh nee hoor, ook dat heb ik vaker gelezen! Maakt toch ook helemaal niks uit? Je moet het doen als jij eraan toe bent en wanneer het goed voelt om te doen. Verder kun je proberen te beantwoorden voor jezelf waarom je niet durft. Ben je bang voor een negatieve uitslag? Laat het los. De test geeft alleen uitsluitsel over iets dat toch al bepaald is. Maar nogmaals: wanneer jij het een goed moment vind.
Test is negatief Snap er echt niks meer van, ik ben echt nooit overtijd en nu al 2 dagen zonder duidelijke reden..
Hoelang ben je nu zonder AC? En ben je zeker van je ei dmv temperaturen en ovulatietesten? Cyclussen verschillen wel eens van lengte, dus als je eitje iets later was dan je dacht, kan je cyclus ook wat langer duren hé!
Hey hey Heel herkenbaar!! Regelmatig getest mey in mn achterhoofd dat er toch een witte streep komt. Maar de keren dat het over nid was toch wat meer moeite om te doen. Kan je wel zeggen als die dan positief is is het de zenuwen helemaal waard!! Succes
Had heel verhaal getypt en zag daarna negatieve test.. Sorry Hopelijk ben je een late tester en wordt die alsnog positief!
Ja vet he!! Haha Had 10dpo omo wit en van de week moest ik veel plassen en ineens bloedneus. En geen bruin wat ik altijd heb. Dag na nod ff getest op de camping en ja hoor! Hoest met jou??
Ooh ik heb maar even terug gelezen en toen vond ik het wouw wat is het fantastisch zelf ben ik nu in mijn vruchtbare dagen maar doe geen testen meer gewoon plain sex en we zien wel hou je me op de hoogte via pb hoe het met je gaat echt super meis nogmaals gefeliciteerd