Welkom Clueless01! En have fun Mijn man stuurt me 'heb je nog over zo'n stok geplast' whahaha. Hij bedoelt of ik nog een ovulatietest heb gedaan... Duss
Clueless ik heb je er bij gezet, welkom! Dora en Eedihcro, ik slaap altijd vrij onrustig, draai heel veel en praat in mijn slaap en zo. Dus was zelf ook al een beetje bang dat temperaturen dan niet echt gaat werken. Als ik wat verder in mijn cyclus ben zal ik mijn kaartje eens plaatsen in het subforum met de experts . Eedihcro fijn dat het toch binnen de mogelijkheden goed nieuws is, hopelijk heb je geluk deze maand en straks een mooie test in handen! Lisa, inderdaad nog weinig paars hier! Maar zie bij een aantal meiden dat het toch bijna zo ver is. Ikzelf verwacht pas begin komende week op het wachtbankje te zitten. Tarwekiemolie ga ik dan ook maar eens proberen als het deze maand niet raak is denk ik. Slikken jullie dat dan de hele maand of vanaf de eisprong? En hoeveel nemen jullie dan in, 1 of 2 capsules per dag?
Haha Loetje mijn vriend zegt dat ook altijd zo . Ik vind het ook altijd wel lief. Toch een teken van betrokkenheid! Maar nu ben ik ook wel benieuwd, heb je nog getest en zit de eisprong er al aan te komen denk je?
Hallo dames. Mag ik met julliee mee kletsen? Als iemand mij op de lijst zou willen zetten want ik doe het altijd met de telefoon. Bedankt MadameV 2e kindje 4e ronde na mk 26 jaar Mijn ei is vrij laat. Ik zat al in een ander nod topic maar daar val ik nu buiten. Heb vandaag een knal ovu test dus ga uit van ei morgen. Met een lf van 12 kom ik op nod 10 augustus. Zo nu ga ik even teruglezen wel zo gezellig
zo alle 17 pagina's geleezen. Nu ga ik t bijhouden haha. clueless hoihoi lopen gelijk he. beide laat ei en vallen buiten het vorige groepje. Om nog even een beetje te reageren: Wat zijn er veel met een historie hier. Veel mmm en mk etc. Tis niet altijd even makkelijk dat weet ik helaas ma al te goed. Zal ook nog even snel over mezelf. Voor mijn dochter ben ik ma 3 x ongesteld geweest ma met hele lange cyclussen waarvan een zelfs 80+ dagen. Daarom ben ik na mijn dochter niet meer aan de pil gegaan. De gynaecoloog hoopte dat ik door mijn zwangerschap was "gereset" en betere cyclus zou krijgen. Gelukkig is dat ook zo. Nog niet heel regelmatig ma gelukkig altijd onder de 35 vanaf de eerste x ongesteldheid na mijn dochter. Dit jaar januari wilden we voor een 2e gaan dit werd helaas een mk. Nu alweer ronde 4 erna ( heb in febr mk gehad en eerst een ronde afgewacht ) Baby 2017 wat vervelend van je gynaecoloog verhaal. Geeft het je nu een beetje rust ivm je afspraak in oktober? Algemeen, erg herkenbaar het relaxt erinstaan lukt hier denk ik ook niet meer zo. Bij mijn dochter was ik zo relaxt kwam niet eens in me op om er "negatief" over na te denken. Na de geboorte zijn er erg veel in mijn familie ( aanhang en nichtjes zelf ) die mk ma hebben gehad. Dus toen ik in januari meteen zwanger was stond ik er al totaal niet relaxt in. En op 1 of andere manier klopte mijn gevoel want dit werd een mk bij bijna 9 weken. Desondanks zal ik stuiteren bij weer een positieve test. Maar een eerste goede echo zal nog een beter gevoel geven. Teddie ik temp ook. Bij mijn dochter ook gedaan dus als je nog vragen hebt. Wel is rectaal betrouwbaarder dan vaginaal en niet andersom. Belangrijk is idd telkens zelfde tijdstip. Als je mijn kaartje bekijkt schommelt het ook heel erg. Maar de app fertility friend zet een kruis bij je ei en dat moet weer omhoog gaan in vergelijking met de afgelopen dagen ( snap je me nog? ) als je bij mij kijkt zie je ook dat het op t begin heel erg schommelt. Maar dat geeft op.zich niet. Zolang ie maar goed hoog blijft na je ei Ook ben ik net als.jij een onrustige slaper maar het temperaturen gaat hier prima. Tarwekiemolie heb ik ook gebruikt. Bij mijn dochter alleen in de ronde dat ik zwanger werd dus gaf zeker hoop. Maar nu al 3 rondes niks. Dus heb er nu f geen zin in. Ben net sinds maandag weekje op vakantie en dacht gewoon ff niet. Loetje wat grappig van jou partner! Erg herkenbaar. Ik wilde het deze maand een beetje voor mezeld houden die ovu testen ma mijn vriend vraagt er gewoon na haha. Eedihcro fijn dat je afspraak verder goed was! Appelsap ik zou nog even doortesten. Het kan zijn dat ie is geweest maar hij kan nog knaller. Het hoeft niet altijd op te lopen en kan ook ineens knallen. Het kan dus nog kan ook zijn dat het al is geweest. Hoe regelmatig is je cyclus? Dan heb je zekerheid als je nog een paar dagen doortest. Zo hebben jullie wat te lezen haha
MadameV heel verhaal welkom! Ik heb vandaag echt een super lichte ovu test, normaal knalt hij vandaag of morgen, maar is hij vandaag sowieso altijd al veel donkerder. Afwachten maar.
Hier vandaag of morgen de eisprong. Voel het aan m'n buik, met de dag voel ik steeds meer onderin. Ben benieuwd! Vanaf morgen dus ook officieel op t wachtbankje
Haha ja, schattig vind ik het wel. Ik wist niet dat hij er zo mee bezig was. Eigenlijk meer dan ik Ik heb gister een testje gedaan maar was nog superwit dus denk dat ik zo als ik thuis ben nog even een testje doe. Ik verwacht mijn ovulatie/ei komend weekend/begin volgende week.
@MadameV welkom! Wow alle 17 pagina's gelezen, held! haha Fijn dat je cycli weer een beetje op de rit zijn. Al klinkt 35 dagen ook nog best lang is het beter dan 80! Ik hoop op veeeeeel roze deze maand!!
Water ik weet niet hoe ik privé bericht kan sturen, maar wilde vragen..jij bent ook van 27 naar +40 cd gegaan, heb je toen iets gedaan? Huisarts? Tarwekiemolie? 100testen? Sorry als t storend is hier..e
Water is een lijstje opgeschoven dus ik weet niet of ze nog mee leest! Maar als je op haar naam klikt in een berichtje van haar dan komt er als het goed is een lijstje met ook de optie om een privébericht te sturen.
Ik slik nu ook al 3 rondes na de eisprong tarwekiemolie maar nog steeds geen resultaat. Maar ga het deze ronde gewoon weer doen. Nu zit het in mn hoofd stel dat ik het niet doe dat het dan nog niet lukt haha. Heel onzeker erover op dit moment . En ik slikte 1 capsule per dag zodra ik mn eisprong zeker wist. Heb ze bij de tuinen gehaald.
��♡ NOD-lijst 8 t/m 14 AUGUSTUS 2016 ♡�� 8 augustus (3) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 16 (ronde 3 na mk) 9 augustus (3) Kimmetje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 weetutniet - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 10 augustus (3) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA/curretage Clueless01 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 11 augustus (5) MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 1 na v.mk) DEMADE - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 (ronde 2 na mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 CSODS - 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 augustus (4) Appelsap89 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 13 augustus (4) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 4 na BBZ) Loetje85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Tammydaan - ? jaar - 2e kindje - ronde 3 na operatie Jolanda1986 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 14 augustus (7) Saar24 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 na mk Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Bixou - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 (ronde 8 na mk) Datumloos (1) Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Buiten de lijst (1) Zaza258 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 Totaal: 31 Wachtbankje (4), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb mezelf ook op het wachtbankje gezet! Met tarwekiemolie heb ik geen ervaring.. Maar baat het niet dan schaadt het niet denk ik! Temperaturen is niks voor mij. Ik werk onregelmatig in de zorg, dus ik kan nooit op hetzelfde moment tempen en vergeet het bovendien de helft van de tijd..
( zou iemand mij er ook nog even op willen zetten? mag op paars meteen MadameV ronde 4 na mk 26 jaar 2e kindje )
Nog meer mensen die op paars willen? Want dan pas ik het morgen ochtend even aan en dan zet ik madameV er ook bij.