Hallo mama's en hopelijk aanstaande mama's Ik zit met een hoop vragen! Ik ben 16 november gestopt met de pil en heb gelijk de 21ste een bloeding gehad van 5 dagen.. ik neem aan dat dat de ontrekkingsbloeding was? Vandaag 36 dagen later nog steeds geen spoor van menstruatie.. is dit normaal? Het lijkt me raar dat ik al zwanger zou zijn omdat ik helemaal geen symptomen heb buiten soms wat kleine steekjes en een enorm humeurtje...heb medelijden met mijn vriend Kan het zijn dat ze langer wegblijven of ? Ik weet helaas mijn normale cyclus niet om dat ik de laatste maanden nogal slordig ben geweest met mijn pil en zw vaak gewoon doornam wat niet zo slim is natuurlijk... Hopelijk krijg ik wat reactie! Groetjes!
Het zou kunnen dat je gelijk zwanger bent, dat hoor je wel meer van vrouwen die gestopt zijn met de pil. Om het zeker te weten moet je toch even een testje doen Het kan ook langer duren omdat je lichaam aan het ontpillen is en nu ontregeld is omdat het lichaam het weer zelf moet doen. Bij sommige vrouwen duurt het een poosje voordat alles weer op gang is. Ik zou zeggen doe een test dan ben je van de onzekerheid af