Sprakeloos... Mag dat eigenlijk wel in Nederland? Abortus met 16 weken? Vreselijk dit... En voor jou mega vervelend dat je er van zo dichtbij mee moet dealen, sterkte... En ik zag het al Renske, wat een toeval haha!
idem hier Louloute ovutesten kloppen volgens mij mij niet.. m'n ovu test mag toch geen streep geven als ik niet in de buurt van m'n eisprong ben toch? Ze geven een hele week al zeer lichte streepjes en m'n temperatuur is op hol gisteren 36,9 vandaag 36,5!! gek!
Ovutesten geven bij sommige dames de hele maand door streepjes. Hij is pas positief als de teststreep minstens even donker is als de controlestreep. Negatieve testen daar kun je niks mee doen, hebben ook verder geen betekenis. Er is bij het testenforum een topic waar je rijtjes ovutesten kan zien. Daar zul je zien dat het lh-gehalte erg kan schommelen en dat een oichte streep helemaal niets hoeft te betekenen. @louloute. Misschien toch een vroeg ei dan? Ik zou iig wel aan de klus gaan voor de zekerheid
Je temperatuurt wel elke dag op hetzelfde tijdstip en voordat je uit bed gaat? Ik had laatst een nacht dat ik heel laat in bed lag 's nachts en had toen ook een alcoholisch drankje gehad. Ik lag amper 3 uur te slapen en toen moest ik alweer tempen. Toen zat er bij mij ook 0,3:graad verschil in. Stuk lagere temp dus. Maar dat is volgens mij normaal (toch dames?) Dat kun je bij bijzonderheden noteren zodat je terug kunt zien waarom er zo'n daling was ineens. Heb jij ook niet wat bijzonders gedaan die dag/nacht?
Ik wil, als het past ook graag op de lijst. Leuk. Sateschnitzel, 25jr, 1e kindje, ronde 11 Op naar een roze kerst.. Oh ja en ik verwacht mijn rond NOD 12 december, althans dat zegt ff, ik denk zelf twee dagen eerder ...laten we het maar even op de 12de houden
Mag ik jullie dames 2 vragen stellen? (Ok, met deze erbij dus 3... ) Ik heb nog ovulatietesten van de vorige keer (vond ze in de kast), maar ze zijn al een half jaar over de datum. Kan ik deze nog gebruiken of heeft dit effect op de uitslag van de testen? En ik ben afgelopen maandag pas begonnen met foliumzuur, ik heb dus geen 4 weken opgebouwd hiermee. Is dat een 'probleem'? Ik weet niet of dit veel verschil maakt voor het voorkomen van... Een roze kerst, lijkt me leuk! Vorige zwangerschap was ik vanaf 6 weken misselijk, dus dan kan ik hopelijk nog net kerst en oud&nieuw doorkomen zonder kwaaltjes...
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (9) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje nmv, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 9. (1) : Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1ste kindje 10. (5) : Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje 11. (7) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje 12. (7) : Repeltje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Sateschnitzel, 25jr, ronde 11, 1e kindje 13. (3) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje 14. (2) : TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje Datumloos (2) : Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 36 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
mijn temp schommelt ook Sabrinakenneth! ik blijf iig wel doortesten, kijk wel wat mn temp morgen weer doet! gisteren al lekker geklust iig nmv, ik denk dat het niet zo heel erg is hoor, dat je nu pas begonnen bent met foliumzuur. En over de testen..tsja je kan het wel proberen maar ik zou iig als je een knaller denkt te hebben even nog met een andere test bevestigen zeg maar!
Zo hé...Bo87...Dat zijn confronterende verhalen, van die (voormalige) vriendinnen...die ene is al uit je leven, maar kan me goed indenken dat je twijfelt of je wel met iemand die dit doet om kunt blijven gaan... En NMV het wordt inderdaad aangeraden tijdig met foliumzuur te starten, maar het zal zo'n vaart toch niet lopen..kzou gewoon geen dag meer overslaan vanaf nu... Ik heb vandaag heel goed nieuws gekregen! Bij de eerste echo vanochtend zat er in mijn linkerstok al een prachtig eitje van 15.4mm! BLIJ!!! Moet mezelf nog twee dagen hormooninjecties geven en vrijdagochtend terugkomen voor een tweede echo. Waarschijnlijk - als alles goed verloopt en het ei tot zo'n 18-20mm is gegroeid- mag ik dan vrijdagavond een injectie met Pregnyl zetten. Dat is puur HCG zwangerschapshormoon, je-weet-wel, dat wordt van de Moeders voor Moeders bijdrage gemaakt (vooral meedoen als je ooit zwanger raakt!!!). Dit medicijn heb ik nodig om de eisprong op te wekken! En dan...mag ik zondag terugkomen voor de IUI. Daarmee zou mijn nod op 7 december komen ZO BLIJ! Jippie-a-jee! Weer een kansje afgedwongen! PS er zat ook nog een vrij grote cyste, een overblijfsel van de vorige ronde...had ik nog nooit gehad...volgens verpleegkundige verdwijnt deze vanzelf, wat later werd bevestigd door mijn gynaecoloog...Ik schrok er wel een beetje van, zag er nogal indrukwekkend uit op het scherm van het echo-apparaat, maar ze hebben me verzekert dat het geen kwaad kan...ik vertrouw er maar op...
Bekijk bijlage 429655 zag laatst een foto van Facebook ( via iemand ik heb dat niet ), maar dat wijf ( dat mag zich geen vrouw noemen ) kreeg een kick van zwanger raken en dan abortus plegen.. *Edit, ik heb de afbeelding verwijderd was te klein. Ik zal hem hierna posten ( proberen )
Victoire, fijn voor je! Ik heb totaal geen kennis van dat traject, maar zoals ik het lees is dat goed nieuws, nou hopen dat het nog beter wordt!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (9) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje nmv, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 9. (1) : Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1ste kindje 10. (5) : Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje 11. (7) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje 12. (7) : Repeltje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Sateschnitzel, 25jr, ronde 11, 1e kindje 13. (3) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje 14. (2) : TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje Datumloos (1) : Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje Buiten de lijst (1): 7 december: Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje Totaal: 36 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Kennelijk is dat de normale gang van zaken, hoorde het ook van anderen hier op het forum die al wat langer bezig zijn. We hadden een hsg gehad en alle anderen onderzoeken en ze konden niets vinden. De normale gang van zaken is dat je dan nog 6 maanden zelf moet proberen, omdat je door de hsg 6 maanden extra vruchtbaar bent en omdat er veel stellen in die 6 maanden alsnog spontaan zwanger worden (zo vertelde mijn fertiliteitsarts).
Thx, meiden, fijn dat jullie zo meeleven eh, ik heb eerlijk gezegd nu net pas door dat ik met een nod op 7 december technisch gezien buiten deze nod-lijst val...hopelijk mag ik blijven?