Doen we net of we dat niet weten haha @jeszss: dat ligt aan je eigen cyclus, mijn cyclus zit rond de 29 dagen. Ik begin op dag 10. vaak vind je in de bijsluiter een tabel waarop staat op welke dag je het beste kan beginnen
Hihi victoire... lekker blijven joh goed nieuws vandaag !! Mooi zo... nu 7 dec nog mooi nieuws Ik vraag me idd weleens af in welke vriendenkring ik zit... pfff... dat word nu nog meer ingeperkt. Liever zo dan gemaakt doen toch !! Dagen gaan nu nog best snel he... nog ff wachten tot mijn ei...
Natuurlijk mag je dat! Ik denk dat je dat een beetje moet uitvinden en het ligt ook aan je cyclus. Online kun je berekenen aan de hand van de lengte je cyclus wanneer je ongeveer je LH piek zal hebben. Ik begin dan ongeveer 5 dagen daarvoor, dan weet ik zeker dat het goed komt, mocht de piek eerder zijn ben ik er nog op tijd bij. Wanneer ik rekbaar slijm krijg of de test donkerder wordt doe ik het twee keer per dag. Dit is hoe ik het doe en gewoon een mening van mijn kant, hopelijk heb je er wat aan.
Bo, ik weet niet veel, maar wat ik wel weet is dat wanneer je een deur dicht doet, er altijd een raam open gaat...do no harm, but take no shit! Inderdaad, op naar je ei...en nieuwe vrienden
Hoi iedereen, Ik wil graag op de lijst, weet nog niet of ik actief mee ga doen. Maar Smood 29 jaar, ronde 8, 1e kindje nod 11 december.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (9) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje nmv, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 9. (1) : Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1ste kindje 10. (5) : Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje 11. (7) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje Smood, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje 12. (7) : Repeltje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Sateschnitzel, 25jr, ronde 11, 1e kindje 13. (3) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje 14. (2) : TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje Datumloos (1) : Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje Buiten de lijst (1): 7 december: Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje Totaal: 37 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Victoire, tuurlijk mag je blijven gezellig toch! Jeszss, wat de andere meiden al zeiden, het ligt aan je cyclus.. ik heb het makkelijk, ik temp ook en mama apps geeft vanzelf aan wanneer ik moet beginnen Maar bij 28 dagen cyclus moet je op cd10 beginnen..dus dan bij 29 dagen cyclus op dag 11 enz enz.. En als je een onregelmatige cyclus hebt zou ik dan je kortste cyclus nemen en kijken wanneer je dan moet beginnen
Zeker al een drukke lijst, gezellig! Welkom nieuwe dames Ik begin op dag 10 met ovutesten. Cyclus zie handtekening.
Bedankt voor de reacties allemaal! Heb besloten dat ik het gewoon eens wil proberen die ovu testen gewoon om dat ook eens gedaan te hebben. Van onze 1e waren we direct na stoppen met de pil zwanger en (ja sorry dames ik weet het echt een luxeprobleem en vind het erg om het te zeggen als ik sommige onderschriften hier lees) ik zou graag nu wat meer inzicht en spanning erin willen. Vandaar dat ik in augustus gestopt ben met de pil en we nu al 2 maanden proberen dmv zingen en de kerk enzo. Nu deze ronde willen we voor het echie gaan en omdat ik sterk het vermoeden heb dat het dan ook onze laatste zal zijn wil ik het gewoon eens proberen. Uiteraard sta ik er ook wel bij stil dat het niet gezegd is dat het nu ook allemaal zo snel lukt hoor, maar dan hebben we gelukkig geen haast en moet ik mijn geduld eens op gaan brengen, zal een goede les voor me zijn. Cyclus 1 was 43 en afgelopen cyclus 31 dus ga maar van 31 dagen uit dan deze keer en begin volgende week woensdag met de ovu testen. Ik heb een beetje al bijgelezen in het topic maar 1 verhaal is toch echt wel blijven hangen @Bo ik kan werkelijk niet begrijpen dat je vriendin zo'n beslissing neemt ik sta echt perplex.... ik zou echt niet met mezelf kunnen leven en op zo'n termijn? Wauw.... dan heb je echt een heel mensje met alles erop en eraan. Ohja en vrienden.... die komen en gaan. Heb al lang geleden geleerd los te laten. Voor elke vriend die je kwijtraakt sta je weer open voor een nieuwe vriendschap die op dat moment beter aansluit bij jouw leven. Krampachtig vriendschappen in stand houden dat doe ik al heel lang niet meer, kost me veel meer energie dan dat het oplevert.
Jeszsss.. ja bizar he. Ze vertelde me dat ze al 3mnd geen eisprong meer heeft. Ergens komt de gedachten bovendrijven van: is misschien je verdiende loon... dan denk ik weer,het is niet aan mij. En die andere 'vriendin' die ik allang verbannen heb is n hele slechte moeder en dat zeg ik nooit.. ikwas echt even super verdrietig toen ik hoorde dat zij direct zwanger was. Bij mij was het zoveel beter af geweest. Hij/zij zou zooo gewenst zijn. En daar ? Dat wijf (is geen vrouw te noemen meer) zij wil het kind om de rijke vent aan haar te binden.. ik was ook 2x direct zwanger van mijn ex partner. En nu alweer ronde 6. Voelt als lang... maar weet dat er zo veel mooie stellen al langer proberen. Ik heb afgelopen mnd vroege miskraam gehad (oplopende test en weer aflopende testen). Als ik zulke verhalen dan hoor...... jullie snappen t wel En qua vrienden... ik heb maar een klein clubje echte vrienden. Prima... mn gezin gaat voor alles en iedereen 😍 Meiden...... gister ging t nog snel maar nu .... haha langgzaaammmmm. Gelukkig dit weekend lekker naar Center parcs met zn 6e (wij, 2 kids en 2 hondjes)... fijne dag ladies
heb Pre-Seed besteld mag het om 15 gaan halen in de apotheek.. ben benieuwd of het helpt want ik eb zelf ook erg weinig vruchtbaarheidsslijm op mijn vruchtbare dagen PRE~SEED - Het eerste vruchtbaarheidsvriendelijke vaginale glijmiddel
Victoire! Fijn van je eitje, ziet er allemaal goed uit dus.. En mocht het zover zijn dan zal ik zekers met allemaal vol geplaste flessen gaan zeulen! Hier dichtbij kun je ze brengen en ik liep laatst 's avonds vrij laat met de hond en toen kwam ik een vrouw tegen die dus met die flessen liep te zeulen, maar doordat het laat was had ze niet verwacht iemand tegen te komen dus die schrok wel zo hard van me, liet ze die flessen vallen.. Haha, zie het nog voor me!
Ik ga een volgende keer ook met flessen zeulen. Ben nu meer alwetend, vorige keer wist ik nog niet eens hoe het nou precies met een cyclus in elkaar zat, laat staan de rest van de details beetje naief misschien wel. En al helemaal niet dat er zo'n aparte wereld bestaat rondom zwanger zijn/ worden Leuk vooruitzicht Bo! Ik vind de tijd nu ook langzaam gaan. Zit telkens in mn app een beetje te tellen en te rekenen hihi zin in volgende week, wordt een actieve week
Ik heb tijdens de zwangerschap met die flessen gesleept, tot de misselijkheid mij teveel werd... Was namelijk van week 6 tot week 18 veel misselijk, maar heb toch 5 of 6 weken mijn plasjes ingeleverd! Voelde wel een beetje als falen dat ik het niet helemaal vol heb gehouden, maar was erg opgelucht dat ik dat misselijkmakende taakje er niet meer bij had... Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het deze keer weer wil doen, denk dat ik eerst tot 8 weken afwacht of ikniet weer last heb van die misselijkheid.
Raak zelfs beetje geëmotioneerd van jullie reacties...wat superlief van jullie...echt, het betekend zoveel voor me...en er zijn met mij zoveel vrouwen die zonder deze medicijnen überhaupt niet eens kansje hebben op een zwangerschap...jullie Moeders voor Moeders bijdrage -al is het maar een paar flessen- is van onschatbare waarde! (en ja, het is niet echt charming, ik heb toen ik zelf zwanger was ook meegedaan en ... uh, nouja, uh, leuk is anders, vond ik ...maar het is voor een fantastisch doel!)
Haha Victoire niet om het een of ander, maar er is feitelijk maar weinig charmant aan zwanger zijn en de daarbij behorende aangelegenheden. Ja voor de buitenwereld wel.... mooie buik, wondertje (en dat is voor jezelf ook heel charmant natuurlijk). Maar je hoort niemand over de obstipatie, striae, aambeien, eendeloopje, hechtingen, kraamtranen, borstontstekingen, scheetconcerten, zal ik nog even doorgaan? paar flesjes urine meer of minder zijn dan mn minste schaamte