Hoi, Ben net van het vorige forum 'gevallen' en ongesteld geworden. 2e kind, 33 jaar, ronde 7, NOD 12 december. De vorige maanden baalde ik gigantisch maar nu wat minder want heb net te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb, dus dat zou het ook wat ongemakkelijk zijn om meteen een zwangerschap te melden. Maar we gaan vrolijk verder nu! Succes allemaal deze ronde!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (9) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje nmv, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 9. (1) : Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1ste kindje 10. (5) : Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje 11. (7) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje Smood, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje 12. (8) : Repeltje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Sateschnitzel, 25jaar, ronde 11, 1e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje 13. (3) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje 14. (2) : TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje Datumloos (1) : Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje Buiten de lijst (1): 7 december: Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje Totaal: 38 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik ken pre-seed! Hadden wij gebruikt toen we probeerden zwanger te worden van de 1e... Ik vond het fijn spul.
Victoire ik heb beide zwangerschappen volop mee gedaan met moeders voor moeders. Dat zou ik zo weer doen. Sabrina ik heb vorige ronde pre seed gebruikt
Moet toch echt even mijn ei kwijt zeg. Vandaag veel collega's bij me gehad die hoorde van de miskraam. Allemaal heel lief maar er was 1 collega die zicch heel schuldig voelde. Want zij is blijkbaar wel zwanger. We zouden 2 weken schelen van elkaar. Het ergste is nog dat ik er een heel dubbel gevoel over heb, want ze heeft eigenlijk altijd gezegd dat ze eigenlijk geen kinderen wilde maar de zwangerschap was wel geplanned. Vond het dan wel lief dat ze zich zo schuldig voelde enzo, daar niet van en ik gun het haar ook echt wel. Maar ik ben jaloers...! En met m'n ovulatietesten lukt het ook nog niet echt geloof ik. Ik teste vandaag negatief emt een zwangershapstest. Gister een goede streep met een etos ovu test en vandaag negatief mt een action ovu test...
Het is een vaginaal glijmiddel, maar dan zonder zaaddodende middelen erin. Je kan het dus altijd gebruiken, maar daar is het weer iets te prijzig voor vind ik... Ik gebruikte dit dus rondom mijn vruchtbare dagen. http://preseed.nl/pdf/Pre-Seed-instructies.pdf
Het doet zeer, heh...ik herken dit ontzettend...Mijn miskraam was in augustus...en ook hier heel wat onaangename 'verrassingen' (bijna alle mama's van het kdv-klasje van kindlief beginnen nu een zichtbaar buikje te krijgen (ik was dus niet de enige afgelopen zomer met een mooi geheim), daarnaast nog een paar vriendinnen en de buurvrouw...het duurt echt wel even voor het een plekje heeft...grote knuffel!
@Tylmare Heftig, zul je nog wel vaak aan denken denk ik...Het blijft pijnlijk. En omgeving werkt niet altijd aan dat gevoel mee😉 Knuf! Ik hoop dat ik ook deze ronde mee kan helpen voor moeders voor moeders😊 heel belangrijk!!!.. Hier gisteren begonnen met de klus-sessie, en nu netjes om de dag tot woensdag (dinsdag ei?) Vanavond ook eerste glaasje granaatappelsap. .!! Bijna december, de gezelligste maand 😊😊 Ik heb nog 3 ovu testen dus moet beetje plannen wanneer ik hiermee begin haha. Geen zin om nieuwe te kopen, en als het goed is mis ik m'n ei niet als ik om de dag klus!
Gezellig hier zeg! Ik begin overmorgen weer met mn ovu-testjes!Eindelijk weer leven in de brouwerij Ik ben benieuwd of dat glijmiddel wat is @sabrinakenneth... Als jij deze maand zwanger wordt gaan we volgende maand met zn allen aan t glijmiddel..
MvM, ja ik denk wel dat ik dit keer mee ga doen. Ik ga het iig wel aankaarten als ik de eerste afspraak bij de gyn heb. De kans is nl groot dat ik zelf in een (pgd)ivf-traject kom ivm chromosoomafwijking. Maar dat hoop ik natuurlijk niet. We hopen dat het nog een keer spontaan mag lukken. Glijmiddel, nee bedankt, dat vind ik zo'n afknapper tijdens de s.eks. We proberen het nog enigzins spontaan te houden Speciale digi-knuffel voor iedereen die een miskraam heeft gehad en nu veel zwangeren om zich heen heeft Heel herkenbaar helaas. Wij hebben ook volgende week de klusweek, en we zijn dan een midweekje weg met zn drietjes. Ik neem wel mn ovulatie-kit mee hoor! (Dipsticks + cb smiley test + mijn schema )
Ja eindelijk we kunnen weer een actief iets doen, ipv alleen maar wachten tot de ongi voorbij is en je ei er bijna aankomt.
Ben ik niet met je eens. Wij gebruiken het altijd omdat het anders gewoon droog blijft ( kan ik ook niks aan doen ) , bij ons is het gewoon spontaan hoor, je went er vanzelf aan als het niet anders kan... ( wou het even zeggen )
Dat begrijp ik helemaal meid! Ik bedoel het meer op deze manier: Wij gebruiken het nooit dus ook nu niet omdat het de kans op een zwangerschap zou kunnen verhogen.
wij zijn ook al begonnen met klussen ik hoop nog steeds dat deze cyclus weer zo lekker kort wordt. Dat ging zo lekker vlot vorige maand! Anders moet ik een hele week extra wachten. Mja, een extra klusweek is ook niet al te vervelend eigenlijk mijn man vertelde mij vandaag dat ie binnenkort een week naar engeland moet (voor zn werk). Het eerste waaraan ik moest denken was 'welke periode van mn cyclus zit ik dan?'haha erg hè maar het wordt dus of de week van mn ongi als ik weer een korte cyclus heb of een week voor de nod (de spannendste tijd zeg maar) als ik mn 'gewone' 35 dagen cyclus zal hebben. Mn man komt dan precies op mn NOD terug ik heb uiteraard al een plannetje bedacht met een leuke verrassing voor hem (in het geval dat ik zwanger ben natuurlijk)...surprise-surprise ik zie het al helemaal voor me hihi maar goed. nu eerst het 'harde werk' nog
Ow zo, ja inderdaad waarom zou je ook dan... Haha dit forum is sowieso echt gek soms hoor, wat ik hier allemaal lees.. Kan hier wel de hele dag rondhangen!
Even wat anders! Namen! Hoe hebben jullie dat gedaan? Hadden/hebben jullie dat van tevoren al bedacht? En wat vonden/vinden jullie makkelijker, meisjesnamen of jongensnamen? Aangezien we hier ook bloedje fantatiek zijn ( of liever geen bloed ) en we al een meisjesnaam bedacht hebben, maar een jongens naam, pfff wat moeilijk zeg.. Ik ken ook een stel dat meerdere namen had bedacht en toen het kindje werd geboren keken en toen de naam uiteindelijk gaven.. Ben benieuwd naar jullie verhalen!