NOD-Lijst 8 t/m 14 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloute, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik gebruik ook geen glijden dan glibber ik uit bed haha! Geintje ofcourse, mooi dat het er is! Maar ik heb het niet nodig..

Ik sta na de tijd wel een kwartiertje tegen de wand op met mijn hoofd op het matras, moet even flink indalen toch?

2. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik heb een tijdje conceive plus glijmiddel gebruikt. Manlief had toen wat moeite om het op commando te doen en soms lukte het dan niet op de dagen dat het er echt toe deed. Dan hielp het glijmiddel goed daarvoor. Nu na 15 maanden heeft ie daar geen last meer van gelukkig. En gebruiken we het ook niet meer omdat ik altijd al veel vruchtbaar slijm heb.

Ik vind jongensnamen ook zo moeilijk!! Veel moeilijker dan meisjesnamen. Wij hebben al heel lang een meisjesnaam die we allebei echt perfect vinden. Ik ben sinds kort ook verliefd op een jongensnaam maar m'n man vind de naam te apart. Dat wordt dus nog even verder zoeken want ik wil wel een naam waar we allebei een wauw gevoel bij hebben. Ik vind het heerlijk om namen sites af te gaan en alvast te fantaseren over ons kleine wondertje.

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Wij hebben tijdens de zwangerschap een lijst gemaakt met namen die we zijn gaan gebruiken en zo bleef vanzelf de leukste over. Maar vind t wel heel moeilijk!

Zucht..... wij zijn meestal van t klussen in de ochtend maar als zl om 4.50 besluit wakker te worden gaat m dat niet worden. Hopelijk gunt hij het ons volgende week :)

4. Renske6

Renske6 Niet meer actief

Serieus? :$ Of is dit een grapje? 🙈

5. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Volgens mij werkt een orgasme beter dan op je hoofd gaan staan enneuh.... lijkt me ook iets leuker:D

6. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij gebruiken het omdat het voor mij na een tijdje klussen robotic wordt waardoor ik veel minder vocht aanmaak. + ik heb weinig cervixslijm en ben bang dat de zwemmers halverwege zonder voldoende water komen te zitten :p

mijn namen zijn al beslist... :) geen problemen dus

7. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha.. Grapje uiteraard!

8. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Dus dat is wat we al die tijd mis hebben gedaan ;):p

9. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Hahaha zie t al voor me:D sorry schat knuffelen zit er even niet in, moet eerst op mn hoofd staan

10. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha! Ik zag het ook al voor me.. Ik ga dat voor de gein ook eens doen haha.. Wil dat hoofd wel eens zien! Zeg ik dat ik dat van jullie heb geleerd :p

11. Louloute

Louloute Niet meer actief

We hebben nog niet echt gekeken naar namen. Soms hoor ik iets en dan zeg ik tegen m'n man van 'oh das een leuke naam' maar hij heeft een hele andere smaak dan ik dus het wordt nog wat haha :p
    Mja ik vind het sowieso nog te vroeg daarvoor :)
    Eerst maar eens zwanger worden ^^

12. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    #252 Noontje, 21 nov 2014
    Laatst bewerkt: 21 nov 2014
    Even een vraagje: bij ons bij het Kruidvat is de 2v5 negen van de tien keer uitverkocht, is dat bij jullie ook vaak zo?

En @Louloute: heel herkenbaar die verschillende smaken... Bij onze eerste was het bijna een ramp: ik vond 'zijn' namen verschrikkelijk en hij de 'mijne' ;) Uiteindelijk vonden we de naam die we ons dochtertje hebben gegeven, helemaal leuk...hoor ik een maand of twee na de geboorte dat hij 'm zo leuk vond, omdat de naam 'm deed denken aan een goede film waar die naam in voorkwam :( Zucht, haha ;)

13. Louloute

Haha ja m'n man heeft dat ook, laatst had ie het over een naam die hij op de tv heeft gehoord. Italiaanse naam, best apart :)
    Ik vind aparte namen wel oké op zich maar het moet niet té apart zijn. Maar ook niet té populair, ik heb zelf zo'n top 20 naam, is erg vervelend als je nog 2 meiden in je klas hebt met zo'n naam haha 😊😊

14. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Snif-snif...te vroeg gejuicht...bij de tweede echo-controle vanochtend bleek het toch niet in orde te zijn...ze konden het ei van woensdag niet meer vinden: dus de IUI van aanstaande zondag gaat niet door.

Mijn volgende nod zal dus ook niet op 7 december zijn...wanneer wel is vooralsnog nog even onduidelijk.

Ik moest na de echo direct bloedprikken (om te zien of ik wellicht een vroegtijdige eisprong heb gehad)(dan is deze ronde voor mij alweer voorbij...zonder resultaat). Ik word vanmiddag over de uitslag gebeld door mijn eigen gynaecoloog, dan bespreken we gelijk hoe nu verder...zo blij als ik eergisteren was, zo verdrietig ben ik nu... het voelt als 'straf' van het universum...zo van 'het is niet de bedoeling dat je zo blij reageert, dat zullen we je direct eens even afleren...' Ik weet het, dat slaat natuurlijk nergens op, maar toch...dit is zo'n enorme emo-achtbaan...pfff...even bijkomen, hoor...

15. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen zeg... echt niet leuk nee :( Veel sterkte... Hopelijk hoef je niet te lang te wachten op de volgende poging.

16. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Vervelend victiore :( sterkte!

17. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Hè getver, Victoire...dikke knuffel!

18. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Hallo dames mag ik me ook bij jullie voegen?
    Mijn man en ik hebben min of meer besloten om weer voor een kindje te gaan proberen. :D:D we hebben alleen nog niet echt gezegd of we nu direct beginnen, maar ga er wel vanuit. Dus bij deze..

We gaan voor ons derde kindje (ons sterretje niet meegerekend) en eerste poging! NOD op de 14e als het goed is. M'n cyclus schommelt nogal maar de Laatste was 29 dagen.

En nu zal ik even bijlezen;)

19. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Hè bah, Victoire:(
    Sterkte!!

20. Louloute

♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥

8. (9) :
    Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje
    Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje
    Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen
    MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje
    nmv, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje

9. (1) :
    Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1ste kindje

10. (5) :
    Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje
    cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje
    BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje
    Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje

11. (7) :
    Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby
    Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje
    Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje
    izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje
    Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Smood, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje

12. (8) :
    Repeltje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje
    MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje
    Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje
    rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje
    Sateschnitzel, 25jaar, ronde 11, 1e kindje
    Marianne1, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje

13. (3) :
    Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje
    LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje

14. (3) :
    TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje
    Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje
    MamaSamm, ?? jaar, ronde 1, 3e kindje

Datumloos (1) :
    Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje

Buiten de lijst (1):
    7 december: Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje

Totaal: 39

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

Deel Deze Pagina