Dikke digitale knuffel victoire, dat zijn niet de berichten die je wilt horen. Ik hoop dat je snel weer aan de slag kunt.
Lieve dames, Tot mijn grootste verbijstering kan ik van de lijst. Ik geloof er tot nu toe niets van ook al staat het er. Het rare is dat ik twee dagen geleden viezigheid had net afvegen ook rood en op mn tampon oud bloed. Denk dat ik nu ook wel kan stoppen met mn tarwekiemolie.
Volgens mij kun je bij Kruidvat alles online bestellen en dan afhalen in de winkel of thuislaten bezorgen. Ideaal en discreet, ik ga het eens proberen! (ik ben nl. altijd 'bang' dat er kennissen in de winkel komen binnenlopen precies als ik met mijn doosjes bij de kassa sta)(woon in een durp)
Dank je wel. Al is het voor ons beide niet erg geloofwaardig nog. Zo zei ik een aantal dagen geleden dat ik van de vorige lijst af mocht omdat we haast geen sex hadden. En was ik niet verder gegaan met ovutesten. Wel was ik begonnen met tarwekiemolie dus twijfel nu of ik het door moet blijven slikken. Dus als iemand hier iets van weet.
@smood. Wauw proficiat! Dat is een hele leuke verrassing Tarwekiemolie kun je tijdens de zwangerschap gewoon doorslikken. Er zitten nl veel goede vitamines in (ik dacht vitamine E). @victoire. Aarghh wat balen zeg! Hopelijk is het toch geen verloren ronde. @mamasamm welkom en succes!
Victoire! Aaaaah nee, wat balen zeg.. Ik heb daar helemaal geen verstand is, is er dan nog wel een kansje op een eitje? Ik ga knoeterhard voor je duimen.. jeetje smood, dat is gaaf! Gefeliciteerd.. Tarwekiemolie kun je gewoon blijven slikken hoor!
Smood dat is snel! Gefeliciteerd! Tarwekiemolie kan je gewoon blijven slikken hoor is vooral vitamine e wat erin zit. Kan in elk geval geen kwaad!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (9) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje nmv, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 9. (1) : Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1ste kindje 10. (5) : Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje 11. (7) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje Smood, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje 12. (8) : Repeltje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Sateschnitzel, 25jaar, ronde 11, 1e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje 13. (3) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje 14. (3) : TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje MamaSamm, ?? jaar, ronde 1, 3e kindje Datumloos (1) : Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje Buiten de lijst (1): 7 december: Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje Totaal: 39 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
smood wow wat gaaf zeg gefeliciteerd!! dan was het innestelingsbloedinkje denk ik wat je paar dagen geleden had! yay eerste roze op de lijst!
Gefeliciteerd smood!! Goed begin voor een roze lijst?? Dankje! En vergeten m'n leeftijd te vermelden. Ik ben 25.
@Smood Super gaaf! Proficiat! Wat onwerkelijk inderdaad..Toppie! Ben blij voor je! @Victoire Dat is echt k*t, kop op... Hopelijk is deze maand nog niet voorbij idd.. Dikke knuffel xxxxx Wie zijn er nog meer al begonnen met klussen? Mijn NOD is dinsdag en we zijn eergisteren begonnen...😊
Bedoel je niet je ei? Als ik het zelf goed uitgerekend heb, hebben we hier maandag een 'springer'. Aangezien we maandag elkaar alleen tijdens het eten zien, gaan we zondag maar aan de slag...