ja maar daarom ben ik ook bezig met tempen + ga beginnen met ovtesten al die calculators heb ik toch niet zoveel vertrouwen in 'cardioasperine' wat is dat dan precies? Is dat een soort van aspirine? Je moet er wel mee oppassen hè want niet iedereen heeft dat nodig! welkom Juul77!
Hallo allemaal, Ik mag mij denk ik ook hier gaan aanmelden. 5 dagen te vroeg ongesteld geworden. Even getwijfeld of het geen innestelingsbloeding was, maar van wat ik ervan lees verlies ik nu gewoon echt teveel. Ik ga er maar even van uit dat de griep mijn hele cyclus overhoop heeft gegooid en ga dus maar even van mijn gemiddelde cyclus uit Dan is mijn NOD 8 december Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 12 Wilt iemand mij erbij zetten?
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (3) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje 9. (1) : Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1ste kindje 10. (1) : Juul77, 37 jaar, 2e ronde, 2e kindje 11. (1) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje 12. (0) : 13. (1) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 14. (0) : Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 7 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Balen meid! Ik kom je hier ook weer gezelschap houden! We duimen er weer voor deze maand! 😊 Ik zal vanavond mijn gegevens weer even opgeven voor de lijst... We gaan ervoor!
Tip van Renske: Gebruik niet die van clearblue met 2 hormonen (die dus je 4 dagen aangeeft) Bij mij gaf hij namelijk wel 7 dagen aan! Elke dag knipperende smiley en pas na 7 dagen een continue smiley. Resultaat: 7 dagen in stress terwijl eisprong nog lang niet kwam. En op het moment dat het wel moest gebeuren, beide geen zin meer, totaal in de war! Haha! Gewoon de 2 dagen - indicator gebruiken heeft mijn voorkeur en is m'n advies haha!
Hoi allemaal, ik sluit me alvast hierbij aan. Heb net een miskraam achter de rug en na wat uitrekenen zou mijn NOD op 8 dec. moeten zijn. Verloskundge zei dat dit gewoon gerekend moest worden als menstruatie, dus we gaan het gewoon weer proberen! 2e ronde (1e ronde na miskraam), 16 jaar, 1e kindje.
Hey @Renske, had je liever hier niet gezien Maar we kunnen wel elkaar er weer doorheen slepen deze ronde. Hopelijk nu wel meer geluk voor jullie @Tylmare; wat verdrietig dat je net een miskraam hebt gehad. Hoe ver was je? Echt moeilijk Wil je veel sterkte wensen en hopelijk is het gauw raak voor jullie en mag het goed blijven gaan. Sterkte!
@appelboompje Dank je wel, was zeker heftig! Hoop het niet nog eens mee te hoeven maken, maar helaas heb je dat zelf niet in de hand. Hartje klopte zaterdag al niet met 8+2, gister weeën gehad en ben vandaag het vruchtje verloren en heb nacontrole gehad bij de verloskundige. Gelukkig was de baarmoeder helemaal schoon en eierstokken ook. Ze zag geen reden waarom we eerst een menstruatie moesten afwachten.
Oh dat is echt wel heel vers! Man...wat erg... Ik heb eigenlijk geen woorden voor je die er echt toe doen. Dikke knuffel voor je...
haha duidelijk! En dat voor testen die nóg duurder zijn... heb er meer klachten over gelezen! Vind jij de gewone fijner dan andere goedkopere testen?
Dank jullie wel! Is inderdaad erg vers maar doen voorlopig nog even rustig aan uiteraard. heb de ovulatietesten al wel in huis. zijn het er samen over eens dat we de eerst volgende kans weer moeten aangrijpen. Een kindje is hartstikke welkom!
Ik wil er ook graag bij Ben nooit heel regelmatig, uitgaande van gemiddelde kan ik er op 11 december bij. 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje.
Ik heb die goedkopere testjes waarbij je streepjes af moet lezen nog niet gebruikt. Ik ken mezelf te goed, ik moet duidelijkheid hebben in de vorm van wel of geen smiley... Haha... Ik kan niet tegen onzekerheid van vage streepjes 😉 Maar dat is voor iedereen verschillend. Misschien dat ik het ook nog wel eens ga proberen (maar hopelijk komt het natuurlijk niet zo ver) Haha...
ik ga deze maand ook de clearblue gebruiken. goed dat je dat zegt Renske,. Geen dubbele hormoonstick voor mij dus! én deze maand ga ik alles op alles zetten om niet voortijdig te testen (ik ben zo'n 50 euries per maand kwijt aan vroegtijdige testen!) echt een ziekte van mij haha