NOD-Lijst 8 t/m 14 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloute, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloute

Louloute Niet meer actief

Femmefatalex
    3-5 dagen heb ik gelezen!
    kijk..dit tabelletje heb ik gevonden op de site van clearblue:
    Bekijk bijlage 430509
    dusss
    stel je ei springt vandaag. Dan heb je tussen 14 en 27 % kans om zwanger te worden
    als het morgen spring dan tussen 14 en 16%
    + de evt. 33% kans als jullie morgen nog een keer klussen ;)
    ik weet alleen niet hoe betrouwbaar dit tabelletje is! maar het is zeker geen verloren zaak dus, hoe dan ook ;)

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Leuk tabelletje louloute!

@noontje. Dat is een leuke start, meteen een knaller! Veel klusplezier

3. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    mijn baarmoeder is erg zacht en teruggetrokken m'n vruchtbaar slijm lijkt ineens weg en terug plakkerig.

zou de eisprong voorbij zijn zonder lh piek?

of geeft het lichaam dezelfde baarmoeder symptomen als je geen eisprong hebt alsof je wel eentje krijgt?

4. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    @louloute dankjewel! Wat raar dat je 4 dagen voor je eisprong meer kans hebt op zwangerschap (16%) dan 3 dagen voor je eisprong(14%)!
    Mijn ovulatietest van vandaag (14:30) is overigens nog steeds positief! Is dat normaal? Hoe lang blijven jullie ovulatietesten positief?

5. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Ik wil graag nog wat toevoegen. Een tijdje terug las ik een artikel over Cervixslijm ( ja haha wat ik allemaal wel niet lees tegenwoordig ) Behalve dat het doorzichtig en rekbaar is, heeft het een functie. Het zorgt er namelijk voor dat eventuele zaadjes makkelijker door kunnen zwemmen naar hun eindpunt. Een soort van natuurlijk ' zwem maar lekker door middel ' zeg maar. Als ik dan terug kijk op mijn vorige periode hand ik rond mijn LH piek veel slijm. Misschien dat dat erop wijst dat je al dagen voor je eisprong een verhoogde kans hebt.

6. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Volgens mij is die piek bij iedereen anders, dus het zou best kunnen!

7. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Meiden. Nogmaals getest. Dit was knaller vorige maand

2e nu net.

Wat denken jullie. Action is nooit zo paars by my.

8. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Ga een poging doen om te reageren, ben gestart met lezen op pag. 38 dus sorry als ik iemand vergeet! :)

@Bo87, jeetje kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. Wat ben je dan rijk he, met gezonde kids...

@femmefatalex, ik zou zeggen positief..

@nmv, veel plezier met inhalen ;)

@Silverwings, haha relax klussen is ook wel eens fijn :p

@Renske87, Noontje, gefeliciteerd met jullie gevonden eitjes, klusze!

@Juffie, haha wat kan je lichaam je voor de gek houden he, wel beterschap!

@hier, ongeduldig op het wachtbankje, had dus zondagavond mn eisprong. vandaag wel gekke sliert slijm na het plassen, wat dat nou was????
    Gisteren had ik ook een negatieve ovtest, gek dat ik dan nu niet meer hoef te testen, nu is het echt afwachten!!!!:)

9. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    ervan uitgaande dat de foto's hier altijd lichter zijn zou ik zeggen positief:cool:

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Amore1 ja he ?? Denk t ook. Voel nu ook ovu pijn. Net nog niets haha. Ben op werk. Jammer genoeg geem dipstick bij. Die zijn vaak knallender. Maar deze is net als de knaller vd action voorgaande 3 mnd. Dus t zal dan wel. Dan 2 dgn eerder mn ei dan verwacht...

Meer mee kijkers ?

11. Louloute

Louloute Niet meer actief

ja hè ik zat ook al te kijken! ik ben benieuwd wat de reden daarvoor is!
    ik weet niet of dat 'normaal' is maar ik had ook 2 dagen achter elkaar positief getest (za&zo). De test van gister was nog best donker, maar niet meer positief en vandaag al super licht. Ik denk dat LH wat tijd nodig heeft om zich op te bouwen en om weer uit je bloed te verdwijnen, kan zoiets kloppen? :(haha voel me echt sherlock soms met mn ei zoeken.

Bo87,
    volgens de officiële regels is de onderste test negatief. Maaar..als ie in het echt donkerder is..+ heb gelezen dat die testen nooit een echte knaller later zien.

Amore1,
    ik vind het ook zo gek haha, vandaag was mn laastste ovu test van deze ronde. Ik vond het eigenlijk best leuk haha! Nu idd echt afwachten. Zucht ;) wanneer ga je testen? zwstest bedoel ik dan hè :p

12. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Als ik het uithou 8 december. Ben niet zo'n snelle hcg aanmaker en maak mezelf best wel gek met al dat testen. En jij?

13. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    meiden

ondanks m'n negatieve ovulatietesten staat mijn baarmoeder ver naar achter en is zacht, en ik heb links en rechts wat "spanningen en zeurende lichte pijn" ...

iemand ervaring?

14. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik wil me ook graag aanmelden :)

Susanne, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    NOD 14 december, maar kan ook eerder zijn gezien ik volgens mij gisteren al mijn eisprong had (5 dagen eerder dan normaal).
    Normale cyclus 26 dagen.

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @bo. Ik denk het nog niet hoor! Zou nog even doortesten.
    @amore. Slijmsliert kan nog duiden op eisprong. Ik zou voor de zekerheid nog een keer klussen vanavond.

Hier vanavond onder de douche ook rekbaar slijm gespot, maar op de ovu's slechts een heel licht streepje. Ben benieuwd wat hij morgen gaat doen.

16. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Plan was sowieso om te klussen vanavond dus we gaab er nog ff voor ;)

17. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Mijn action testen Op de eerste foto was echt n knaller.. zw en k sprong er toen af.. action is nooit paarser geweest. Ik doe zo nog een dipstick vd zekerheid. Hihi.. hy is iig morgen zeker knallend als dit m niet is....

Tnx allemaal vd lieve reacties over t ongeluk. K probeer mega veel afleiding te zoeken maar t staat op.mn netvliezen...... ik werk met tbsers.. was al zo voorzichtig met mn kids maar nu nog extra ....

18. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    #418 Bo87, 25 nov 2014
    Laatst bewerkt: 25 nov 2014
    Wat denken jullie ?

19. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid