Tnx ladies !! Mooi op tijd dit x. Mijn NOD mag vd lijst van 12 naar 10 dec ajb !! Yessssssssss hahaha hoe blij met 1 dag.
@Bo Idd een mooie! Have fun together.. Haha 😉 Ik vind wel spannend omdat ik deze maand geen testen heb gedaan, wie zit er allemaal al op het wachtbankje?
Perfecte test gister, kom ik thuis, is manlief hondsberoerd En vanavond is hij pas laat (lees: écht laat) thuis, dus heb het vermoeden dat het 'm dan ook niet gaat worden...als tie überhaupt al beter in z'n doen is, is net wel gaan werken.. Afgelopen zondag wel nog geklust, maar dat was voor de fun zullen we maar zeggen (), zal waarschijnlijk ook te vroeg zijn geweest of wat denken jullie? Zo balen Tuurlijk voor hem rot dat hij zo beroerd was hoor, maar ik was gister zo blij met m'n knaltest..
@Bo: positief hoor! Ik geef het zelf een beetje op meiden, ik ben nog NOOIT zo laat geweest en daarbij gooi ik nu bakken vol geld weg aan die ovulatietesten omdat ik die van de action zelf niet meer vertrouw (je kop gaat zotte toeren doen hoor als zo iets voor komt) gisteren nog geklust, maar heb een vermoeden dat ik geen ei krijg deze maand. de tekenen zijn er wel maar mijn testen zijn alles behalve in de buurt van positief! heb alle pillen net de vuilnisbak in gegooid buiten de foliumzuur en ik wacht op gemak af maar zo door doen zoals ik zei (lees pillen, tempen ect ect ect) GEDAAN!! voor alle meiden die kunnen gericht oefenen: you go girls
Ik weet het niet, want ik heb ook geen ovulatietesten gedaan Wij houden het dus nog maar even gezellig de komende dagen just in case!
Ladies, wat een hoop geklets! Bo wat een heftig voorval om getuige van te zijn...juffie2 beterschap...sabrinakenneth heb nog even geduld en vertrouwen in je lijf, stressen werkt op zo veel manieren averechts (ik weet het makkelijk gezegd, maar zeker goed bedoeld!). En alle klussers...veel plezier en engelengeduld bij het wachten! Voor mij is het waarschijnlijk klaar voor 2014... Gister echo gehad, er groeide niks (cyclusdag 12). De cyste was wel veel kleiner en is duidelijk aan het verdwijnen. Gistermiddag telefoon gehad van mijn eigen gynaecoloog over de voortgang. Ze gaf aan dat ik met deze ronde beter kon stoppen (het proces met medicatie afbreken en opnieuw beginnen). Ik heb er gisteravond goed over nagedacht en besloten haar vandaag nog even terug te laten bellen voor overleg. Ik wil zelf graag nog een week door, want de kerstvakantie komt eraan en dan worden er geen behandelingen of controles uitgevoerd. Ik red het niet om voor de kerst nog een nieuwe ronde in te gaan, dus betekent dat een 'verplichte pauze' tot tweede week januari... en of ik nou stil sta of nog even aanmodder met een inimini-piep-klein-kansje op een ei...dan modder ik liever nog even door (mits het geen kwaad kan, natuurlijk)...maar dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik er alles aan doen....ik hoop dat ze hiermee akkoord gaat.
Sabrina wat klote allemaal zeg. Geen touw aan vast te knopen zo he .. en t erge is dat je er zo veel teveel mee bezig bent.. onbewust en bewust. Probeer gewoon om de 1 a 2 dgn te klussen. Dan heb je alles 'benut'. Ik had mezelf voorgenomen alleen op cd 15/16 ovu test te doen omdat ik veel teveel bezig was ermee. En door n voorgevoel toch op cd 13 getest en gewoon mn knaller heb terwijl ik eigenlijk al 5 mnd op cd 15 pas positief test. Dus ook al ben je wel regelmatig... t blijft altyd relatief onvoorspelbaar !! Het lukt me dit x goed om het los te laten... vanaaf en morgen nog klussen en dan wachten we weer.....
Als er nog een ieniemienie kansje is Victoire dan snap ik dat je die dan toch wilt proberen te benutten! Ik duim voor je dat ze er mee akkoord gaat.. Tweede week Januari, dat duurt ook nog wel heel lang hoor
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (10) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje nmv, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Juffie2, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje Repeltje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje 9. (1) : femmefatalex, 22 jaar, ronde 1, 2e kindje 10. (6) : Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje 11. (7) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindjeü Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje Smood, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje 12. (7) : MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Sateschnitzel, 25jaar, ronde 11, 1e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje Lijntje00, 25 jaar, ronde 11, 1e kindje 13. (3) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje 14. (4) : TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje MamaSamm, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Susanne, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Datumloos (6) : Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje Amore1, 28 jaar, 3e ronde (1e na mk), 3e kindje Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 44 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Deze ronde totaal niet actief op het forum mee gelezen (sorry). Ik ga eerst aan mezelf werken. Door alle stress en vreetbuien hier een dikke 10 kilo aangekomen sinds ik gestopt ben met de pil en dat is pas in september geweest. We hebben nu besloten dat ik eerst met mn gewicht en conditie aan de gang moet voor we hier verder actief mee verder gaan (wil geen futloze moeder worden die alleen maar op de bank hangt ). We blijven het gewoon gezellig houden en niks gebruiken en laten het wel verder over ons heen komen. Voor de lady's de al mogen heel veel klus plezier
Hmm, ik had vanmorgen weer een temp van 36,6. Ik had eigenlijk verwacht dat hij zou stijgen. 36,4.... 36,7..... Maar het is dus weer 0,1 graad gezakt, dat is jammer. Misschien dan toch nog geen ei gehad? Even afwachten wat de temperatuur van morgen doet. We zullen zien. No panic, ik kan hem tot nu toe niet gemist hebben, want we hebben netjes nog om de dag geklust. Maar ik ga nu ook jouw advies opvolgen. Gisteren geklust, maar morgen ook nog maar een keer voor de zekerheid haha! Tot er een overduidelijke stijging/ei waarneembaar is in mijn lijstje. Hoe ziet jou temp-lijstje eruit?
geen idee! il wil zo laat mogelijk testen..maar ik kijk wel! op zich testen zat in huis, als ik wil kan ik nu al beginnen haha! maar is niet zo slim natuurlijk. zelfs als ik zwanger ben is de kans 0% dat ik wat zal zien! I dont wanna test today Maybe I just wanna stay Just take it easy cause there is no stress. I know its not an awful crime Something special in my mind Nothings gonna cause me to test. lalalala haha jaaaa die is positief!!! veel plezier Victoire, gelijk heb je, al heb je een ieni-mini kans is het nog steeds groter dan 0! Sabrinakenneth, ah meid toch! gewoon blijven klussen, je ei komt wel! of is al geweest maar misschien heb je die toch gemist ondanks alle testen etc snap wel hoe frustrerend het is! Noontje, balen zeg! maar wie weet zit er ergens een survival-zwemmer van de vorige klus-sessie! ikke! mn temp ging goed omhoog vanochtend! gister ook al een beetje. Dus afwachten maar nu!
Zoveel meiden op elke data, alleen ik sta in mn eentje! Voor iedereen met een positieve ovutest heel veel plezier ik heb net een testje gedaan, ik wacht nu op het resultaat. Zal m zo ff plaatsen.. Sabrina misschien heb je jou eitje inderdaad gemist! Of komt ie nog.. ik begrijp dat je je zorgen maakt en m graag wil vinden, maar misschien komt ie juist als je t eventjes los laat. Veel succes en ik hoop dat je ei toch nog snel komt! Renske, nou misschien dat ik na vandaag bij jou plaats mag nemen op t wachtbankje! (Ligt een beetje aan mn test natuurlijk)
Ik heb ook niet getempt.. Ik temp al een tijdje niet meer omdat ik er niks mee kan.. Ik werk onregelmatig, ben vaak 2 nachten per week van huis (aan het werk) en ik moet dan 's nachts regelmatig uit bed om bij een cliënt te kijken/ te helpen en dan klopt mijn temp. al niet meer.. Daar werd ik alleen maar krankjorum van! Ik sta er ''a blanco'' in deze maand! We zullen het zien rond 11 December
Aahhh wat betekend dit nou weer?! Ik test nu al 3 dagen positief!! Op dag 14, 15 en nu dag 16 positief getest. Moet mn ei nou nog springen? En hoe moet ik tellen?
Goh, paar dagen niet op het forum geweest Ik wist mijn ei altijd te vinden omdat ik er de klok op kon zetten. 14 dagen na menstruatie mn ei, en 14 dagen erna mesntruatie. Altijd. Maarja 10 november miskraam gehad, dus lichaam is wat van slag denk ik Kan inderdaad zijn dat ik mijn ei al heb gehad, maar dan was die zo'n 9 á 10 dagen na de miskraam geweest, en dat lijkt me sterk. Temperatuur opnemen doe ik niet aan, ten eerste omdat ik het totáál niet zie zitten om dat te doen En het werkt bij mij niet om elke dag op dezelfde tijdstip te tempen. Als het na een paar rondes nog niet is gelukt kan het altijd nog Wel had ik vandaag ook weer ovu test gedaan (de afgelopen week eigenlijk dagelijks) En het lijkt erop dat er zowaar een iets donkerder streepje erop komt. Dus met een beetje geluk heb ik een 'verlaat' ei
Hey meiden, Ik ben ook niet zo actief met meelezen, sorry! Wat ik wel duidelijk merk hier is dat de meesten ook een stuk actiever zijn met "raak schieten"😉 temperaturen en ovulatietesten hebben ons nooit geholpen helaas, dus dat laat ik ook maar gaan... Zover mij bekend de meeste nu in de meest actieve periode, dus heel veel geluk gewenst allemaal en op.... Naar een knalroze kerst!!!!!
Je ei springt binnen 24-48 uur na je eerste positieve test. Hij kan dus op dag 14, op dag 15 of op dag 16 gesprongen zijn. Het duurt soms even voordat het LH uit je lichaam is. Ik heb soms ook 3 dagen lang positief getest. Als het morgen nog positief is zou je voor de zekerheid een zwangerschapstest kunnen doen.