Hoi dames, Hier ook op het wachtbankje, denk dat mijn ei gister was. Vandaag ook tempstijging van 36,4 naar 36,6. Hopelijk zet deze trend zich door. Deze maand op het goede moment geklust in ieder geval dus hopelijk is het raak! Iedereen succes met wachten en voor de dames die hun ei niet hebben gevonden, sterkte en hij komt echt!
vruchtbaarder ga ik niet worden als ik m'n lijf mag geloven, heb pijn links en rechts van mijn "baarmoederbuikstreek" m'n baarmoeder is zo hoog en zo zacht dat ik er amper aan kan en slijmerig en nog geen testen, zelfs niet bijna. ik ben al 2 weken aan testen dus echt missen lijkt me niet gebeurd. ik HOOP dat het nog komt
Vervelend he sabrina, hier nog geen teken van ei helaas.... nog even en ik moet naar een ander nod topic
ja echt, ik weet dat ik vrolijk moet zijn enzv, maar ik ben bijna tegen het depressieve aan.. ik kan er eigenlijk echt niet meer tegen en alles in mijn persoonlijk leven (werk ect) valt ook nog eens ENORM tegen nu en ben echt down, maar ECHT down
Gebruikt iedereen al gelijk ovulatietesten of is dit pas na meerdere rondes? Ik wil het graag eerst nog even wat vrij laten en mijn vriend niet te veel onder druk zetten Ik denk overigens dat ik mijn eisprong toch niet heb gehad, maar dat er misschien een cyste zit. Morgen bel ik maar eens naar de huisarts, gezien ik toch al een dag of drie last van mijn buik heb rond die zone. Wellicht is het verstandig er eens naar te laten kijken, dit is niet de eerste keer dat ik dit voel en bijna een week eerder ovuleren is wel erg vreemd.
Dames, ik lees wel geregeld mee, maar reageren doe ik niet zoveel... Ik ben bang dat ik er dan veel te veel mee bezig zal zijn en de komende 2 weken niet door kan komen. Ik zit ondertussen trouwens op het wachtbankje!
Je "moet" niks. Ik heb ook genoeg momenten gehad dat ik er echt helemaal doorheen zat. Dit hele proces brengt een hoop emotie, onzekerheid en teleurstelling met zich mee. Het is lang niet altijd een vrolijk proces en het is logisch dat je er af en toe niet meer tegen kan. Het belangrijkste is dat je voor ogen houdt waar je het allemaal voor doet. Dat mooie wondertje.
Ik ben na 5 maanden begonnen met ovu testen. Lijkt me verstandig om even naar je HA te gaan. Hopelijk is het niks ernstigs!
Yes!! Ik heb bijna een eitje!! Net vruchtbaar slijm gespot en ovu test was bijna-knal vanmiddag! Dat wordt klussen de komende dagen!!
Als het niet wil lukken, zal ik het over een paar rondes ook een proberen met testen. Dan weet ik ook zeker wanneer mijn eisprong plaats vindt in de cyclus. Nu leidt ik het af aan het gevoel bij mijn eierstokken, maar misschien ovuleer ik wel pas een paar dagen later.
Ik zit in de volgende NOD periode, maar nu de inseminatie vrijdag is, denk ik dat de NOD 13 december is . Ik denk dat ik me hier maar moet aanmelden ...
Goedemorgen dames Ten eerste BEDANKT voor alle steun! Gisterenavond had ik echt pijn aan mijn baarmoeder, alsof ik m'n regels zou krijgen, en afwisselend links en rechts zeurende pijn. Mijn baarmoeder is trouwens nog steeds erg teruggetrokken en zeer zacht.Ik hoopte ergens dat dit een teken zou zijn dat mijn follikels aan het groeien waren en op het punt stonden om te barsten maar dit was de test van deze morgen:
en dit is mijn temp kaart ondertussen voor mensen die er verstand van hebben, (het lijkt wel een rollercoaster waar je wel op wil gaan zitten met de schommelingen)
Dat kan best..Je kunt namelijk best het groeien van je ei voelen i.p.v de daadwerkelijke eisprong! Ow en om antwoord op je vraag te geven.. Ik heb de eerste 12 maanden ook geen ovulatietesten gebruikt hoor! Stond ik er lekker relaxed in..
Ik gebruik de digitale van CB nu sinds 1 maand. Stuk minder stress moet ik je zeggen... Smiley of niet. Ik had nu ook die met dubbele hormoon dus ik heb sinds zondag knipper smileys gehad en vandaag een constante smiley. Ei gevonden dus!! Wel 2 daagjes later dan verwacht dus mijn NOD mag naar 12 Dec... En die ovulatiepijn heb ik ook altijd een paar dagen vóór mijn ei springt, dat kan idd het groeien van het eitje zijn, gewoon doortesten, des noods van die digitale halen dan weet je goed waar je aan toe bent!
De echo dinsdagochtend gehad. Geen groeiend eitje te bekennen 😫😪Bloedgeprikt op progesteron, uitslag wees uit dat ik geen 'stiekeme' eisprong heb gehad. Er gebeurt gewoon niets. Mijn baarmoederijmvlies was wel gegroeid, dat dan weer wel, maarja, daar word ik niet zwanger van... Waar ik wel erg blij mee was: de cyste was eerst 6cm, maar nu nog maar 2,5cm. Dus die is iig aan het verdwijnen. Toch belde de gynaecoloog mij 's middags na het overleg intern met het advies te stoppen. Ik was erg verdrietig. Na een overpeinzing van mijn kant heb ik gister teruggebeld en nóg eens overleg met haar gehad, met het idee dat ik het nog een week wil aankijken. Ze ging akkoord en dus mag ik nog even door, waarbij ik deze dagen een iets hogere dosering hormonen injecteer. Dit in de hoop dat er dan de komende week alsnog een wél eitje gaat groeien en ik voor de kerstvakantie nog één kansje heb...(afdeling sluit met kerst, dit is voor mij de laatste mogelijkheid op een ei en iui in 2014...) We houden het spannend, zal ik maar zeggen...pfffft!!! Ik ben echt zo emotioneel als een draaideur! Duimen wordt zeer gewaardeerd 😉