Zo hehe mijn test is ook al goed donker, zodanig dat ik vanavond nog een keer ga testen. Indien positief dan klussen we vanavond nog even, anders slaan we een dagje over.
O! Ineens zin in zure haring! En lamskoteletjes. En frikadel speciaal. Zure haring: check. Lekker! Rest niet in huis gelukkig
Ik denk dat ik vandaag m'n eisprong heb! De afgelopen 2 dagen vruchtbaar slijm gehad. Gister een positieve ovu test. Vanmorgen een temp dip en ik voel nu steken links onder. Kan het nog duidelijker??
Mmm denk da ei woensdag gesprongen is of donderdag Stel donderdag en we hebben laatste keer dinsdagavond geklust .. Leeft z'n sperma zo lang? Dat er kans is?
Op pagina 27 geloof ik, rond 21 nov, staat haar test. Vroeg me ook af hoe dat zo vroeg al kan, maar ze is hier niet meer geweest geloof ik. Hoe dan ook, het is super natuurlijk en ik hoop ook dat er vanaf volgende week nog heel wat mooie testjes bij komen
ik HOOP dat m'n temp morgen omhoog is, dan (als ik uitga van de symptomen ect) zou ik woensdagavond mijn ei hebben gehad en dat zou nog ideaal geweest zijn.
Mijn temp is gelukkig ook omhoog vandaag. Had gedroomd dat mijn temp gedaald was tot 35,0 en dat hij daar bleef.... Hopelijk geen voorspellende droom haha
Ben blij dat ik niet temp, dan zou ik echt de hele maand niks los kunnen laten . Nu in ieder geval een week even nergens aan proberen te denken en dan weer zenuwen. Ik ga uit van 12 dec nod. Heb momenteel ook mijn typische ei klachten steken in mn linkerzij en steken en druk in mn linkeroksel. Vanavond vroeg t bed in en morgenvroeg nog aan de klus! iemand mij vertellen wat ik moet doen als ik de lijst wil bijwerken? Omdat er staat dat je niet mag kopiëren?
Ha! Ik heb eindelijk weer een negatieve ovulatietest! (Wel 2 streepjes, maar weer veel lichter) en zit nu officieel op het wachtbankje... Mijn NOD mag overigens naar 11 december..
Bij mij zorgt het tempen juist dat ik er een beetje controle over weet te houden. Bij vorige cyclus wist ik al voordat ik mijn NOD had dat ik niet zwanger was doordat mijn temp kelderde 2 dagen van tevoren. Het geeft me ook de zekerheid dat ik bij mijn PCO geen vals positieve ovutesten heb maar dan ook echt mijn ei heb gehad en niet alleen de LHpiek..
Hallo dames, Tot nu toe heb ik nog niet echt mee geschreven maar nu ook mijn ei eraan komt wordt het wel weer spannend. Ik hoop dat mijn ovu test morgenavond pas gaat knallen want vl is zondagochtend pas weer thuis (hij is sinds gistermiddag weg en dan zal er niet veel gebeuren tot zondagavond verwacht ik. Het wachtbankje wordt al lekker vol en hopelijk vanaf volgend weekendcde eerste positieve berichten! Laat die late sinterklaas/vroege kerstkadotjes maar komen!