Goedemorgen! ik weet niet hoe ik alle stukjes moet quoten ect dus ik zeg aan alle dames, veel geluk, en die wat iets voelen , gewoon testen en die wat kunnen klussen, hup hup go for it Ik heb eindelijk een piek haha maar ook alcohol gedronken gisteren (kon me ff niet meer schelen was er zo wat onderdoor) maar het deed deugd! en nu heb ik natuurlijk een uitschieter op m'n temp kaart (je zou zeggen m'n ovulatie maar ik weet wel beter met m'n alcohol) maar het deed deugd
@juffie. Dat had ik vorige maand ook. Toen zei ik tegen mezelf; geniet maar van het idee dat je zwanger bent en maak je niet druk over wel of niet zwanger,. Klinkt stom maar het gf mij wel wat rust. Succes met wachten! @sabrina. Moet kunnen toch. Zolang je niet straalbezopen bent @victoire. Ik gebruik de smileys ook alleen ter bevestiging, dus 1 of 2 per maand. Ik kom erbij op het wachtbankje
zucht wat denken jullie van dit... als je niet in de buurt van je vruchtbare periode bent, is deze dan ook zo duidelijk? positief is ie niet maar toch vrij duidelijk? of zie ik dat fout
Je ei komt eraan een deze dagen. Dus alvast succes! Ik deed voorheen ook altijd testen met de smileys veel duidelijker. Hier op bed met onwijze buikkrampen van de iui. Pfff nog een paar dagen voor t een beetje dragelijk is. Zag dat er nog 2 dames met iui bezig zijn. Hoe is jullie ervaring?
Mogguh dames... Ik denk dat ik ook op het wachtbankje kan ploffen! Gisteren wel krom gelegen van de pijn in mijn buik, zat rechts en had ook wat bloedverlies heel licht roze.. Dat vind ik dan weer niks, al kan het heel goed een ovulatiebloeding zijn.. We zullen het zien! Sabrina, hij is idd verre van positief en dat streepje hoeft helemaal niet te zeggen dat hij snel positief zal zijn.. Het is helaas gewoon een kwestie van door testen tot je je knaller hebt..
Sabrina, die test is idd verre van positief maaaaar Hoe laat test je eigenlijk? Ik had het ook: s ochtends een heel licht streepje en s middags ineens een knaller! Bij mij liepen de testen ook niet op. Het ging zo: licht-licht-licht-2 gelijke strepen dag 1positief- dag 2 s ochtends heel licht weer - dag 2 s middags knaller - iets lichter maar nog wel duidelijk - weer super licht Er zat dus ook geen systeem in ofzo, als je het zeker wilt weten kan je meerdere malen per dag testen en dus niet s ochtends want bij mij waren de streepjes s ochtends super licht!
Spannend juffie ik hoop het voor je! Ik heb ook super gevoelige borsten maar is geen zwsymptoom bij mij Ik heb wel lage rugpijn..maar betwijfel dat t een echt symptoom is. En misselijkheid soms maar dat heb ik ook vaker ivm gevoelige darmen. Dus hoe graag ik het ook wil, ik heb geen symptomen
Ik kom ook aanschuiven op t wachtbankje! Vanmorgen was m'n temp gestegen van 36.5 naar 36.8. Hopelijk blijft ie de komende dagen ook hoog. Het klinkt gek maar ik heb een goed gevoel over deze ronde. We hebben dit eitje goed benut en ik hooooooop zo dat het deze ronde raak is. Ik hoop het voor jullie allemaal!! m'n nod mag van datumloos naar 12 december.
Ik zit ook op het wachtbankje. Vorige ronde geen ei kunnen vinden de ronde daarvoor meerdere pieken. Deze ronde dag 11 in de avond een smiley dag twaalf hele dag smiley dag dertien in de ochtend en stijgende temperatuur en alle dagen ons best gedaan. Iedere middag vier dagen achter elkaar dus ben heel benieuwd. Dag veertien negatief trouwens dus geen smiley. Jammer genoeg nu koorts weet niet of dat een negatief effect heeft op het bevruchten en innestelen tzt. Dames allemaal succes met wachten. Vorige rondes teste ik best vroeg vond ik leuk en gaf mij hoop deze ronde ga ik proberen niet te testen omdat ik toch wel ongesteld wordt als het niet gelukt is. Hoop of geen hoop.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥ 8. (10) : Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje nmv, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Juffie2, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje Repeltje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje 9. (1) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 10. (5) : Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje 11. (10) : Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindjeü Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje Smood, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje femmefatalex, 22 jaar, ronde 1, 2e kindje DDucky, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Sateenkaari, 20 jaar, 3e ronde, 1e kindje 12. (9) : MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Sateschnitzel, 25jaar, ronde 11, 1e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje Lijntje00, 25 jaar, ronde 11, 1e kindje Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje 13. (4) : Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje Tunisiana, ?? jaar, ronde ??, ?? kindje miich, ?? jaar, 3de ronde iui, 1e kindje 14. (4) : TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje MamaSamm, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Susanne, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Datumloos (5) : Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje Amore1, 28 jaar, 3e ronde (1e na mk), 3e kindje Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 48 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hallo allemaal, ik wil mij hier ook graag melden. Ik denk dat ik 11 december mijn nod heb, hopelijk! Wvw, 28, 3e ronde, eerste kindje. Succes allemaal, hopelijk veel roze!
merci dames, ik weet het ook niet meer, ik test rond 10 u deze morgen (ik zal zo weer testen) en ens hier posten. ik heb wel weer pijn links in de buik en verschrikkelijke goesting dat was bij mij ook wel weer een "teken". verder heb ik daarstraks nog een "slijm check" gedaan en amai ik had véél vruchtbaar slijm, en héél mooi rekbaar.. maar ja... dat heb ik nu al een week
Volgens mij breng je dan zelf thuis of in ziekenhuis de sperma in.. En wat het verder precies wil zeggen weet ik niet. Wel dat iemand die ik ken daarmee zeanget is geraakt na tweede/derde keer iui
Nee die is nog steeds niet veel beter. Lees net pas weer mee dus heb je voorgrond gemist maar ben je altijd zo laat met je ei?
Nee ik heb vaste cyclussen gehad tot deze maand van 34 dagen deze maand tarwekiemolie genomen en nu is de ei er niet heb ovulatietesten besteld van zwanger & kids. 50 dipsticks en een nieuwe basale "ovulatiethermometer".. just to be sure heb wel de hele tijd pijnlijke steken ter hoogte van m'n beide eierstokken en soms afwisslend en ook bijna de hele tijd een "natte" onderbroek..