NOD-Lijst 8 t/m 14 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloute, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Hoi meiden,
    mag ik me bij jullie voegen? Ik weet niet precies wanneer mn NOD is, maar ik denk tussen 7 en 9 december...schrijf hem maar op 9 ;)
    Ik ben 31 jaar, 3e ronde, 4e kindje.

2. Juul77

Juul77 Lid

10 feb 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Ik meld me hier ook weer even! Niet zo heel actief op het forum geweest, maar wel af en toe even bij gelezen. Baal hier ondertussen: ben nog altijd aan het wachten op m'n eisprong. Test me al dàgen (10) suf...maar nog altijd geen smiley. Ik had altijd een cyclus van 31 dagen, maar sinds een paar maanden lijkt m'n cyclus steeds langer te worden. Snap er niks van! NOD op 10 december gaat dus al niet meer lukken. Ik denk dat ik misschien beter op datumloos kan??
    Ik ga maar eens op onderzoek uit hoe ik m'n eisprong op een natuurlijke manier kan opwekken/vervroegen...

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Die kwaaltjes kwamen bij mij pas later... En helaas bleef de misselijkheid bij mij heel lang aanwezig!
    Maar ik had wel een week voor NOD ineens een pukkeluitbraak, ik denk door wisseling in de hormonen.

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

Juul, teunisbloemolie kan je ei vroeger laten komen! Heb het zelf gebruikt deze cyclus, normaal heb ik n cyclus van 35 dagen, deze keer 31!

Ddis, yay eindelijk iemand die me komt vergezellen op 9 dec! Welkom hihi :)

Sabrina jippie daar is ie dan! ;) veel plezier!

5. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik kan van de lijst af, omdat we de komende 3 rondes even een pauze gaan houden van het proberen. Begin in januari met een super uitdagende baan die ik heel graag wilde hebben, dus wil even fris en zonder extreme moeheid een 1e indruk maken daar. Denk dat we in februari/maart weer verder gaan proberen. Dan kom ik weer terug op het forum. Mn NOD was 12 dec op de lijst.

Jullie allemaal heel veel succes! Hopelijk veel roze op de lijst!

6. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Gezellig! het is weer een spannende tijd...

7. Juul77

Juul77 Lid

10 feb 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de tip Louloute! .. Ik hol NU naar de drogist ;). Teunisbloemolie ga ik zeker volgende cyclus proberen!! ...Hoop echt zo dat die eisprong een dezer dagen nog komt, duim,duim,duim

8. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Welkom littlemiss nog wat ;) en brondy en ddis

Sabrina, fijn dat je een smiley had. Klusze:)

Adriana getsie wat een rotdroom. Naar is dat. Vanavond maar over baby's dromen :)

Renske, vorige zwangerschappen weinig symptomen in de eerste maanden dus kan er weinig zinnigs over zeggen... Oja ik lustte wel bepaalde dingen niet meer die ik normaal heel lekker vind

Marianne succes met je nieuwe baan

Juul, zoekze hoop dat ie nog komt

9. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ben wel benieuwd wat jullie erger/lastiger vinden om af te wachten: de tijd tussen menstruatie en eisprong of de tijd tussen eisprong en NOD? Ik vind die laatste lastiger.. Eerste is ook vervelend, als dan de eisprong in zicht komt, heb je wel zoiets van 'we kunnen in ieder geval weer iets (hopelijk productiefs) gaan doen', maar dit is spannender of zo, vind ik. Je wilt het nu gewoon zo graag weten (al heb ik niet veel kans, deze ronde).

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Duidelijk de 2wk na het ei. Gister ging nog zo goed. Vandaag alweer veel ermee bezig. Na mijn ei pijn woe heb ik 2 dgn niks gevoeld aan pijntjes. vrijdag ben ik dat rare elastische propje verloren en continu ongi krampjes. Ene keer hevig (vooral met volle blaas en of bij het uitplassen) en andere keer alleen bij drukken op die plek. T zit zowel links als rechts als het midden en zaterdag ochtend had ik even wat flinke steken links. Ik heb dit alleen in maand 1 zo heftig gehad. Aanhoudende buikpijn tot mn ongi. Toen had ik een mooie roze test vd kv maar is mis gegaan. Afgelopen maand had ik ook n roze test maar niet deze klachten al zo vroeg, pas op 10dpo kreeg ik wat rugpijn ed. Ik zit nu pas 5 dpo.

Haha nu denk ik.. tempte ik ook maar 😏 zegt natuurlijk niks he haha. En van google word je ook niks wijzer pff.

Welkom nieuwe meiden !!

11. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Zo herkenbaar...ik heb ook af en aan vervelende steken en ongi krampen.. Maar goed, van m'n vorige zwangerschap weet ik nog (al hoeft dat niets te zeggen) dat ik ook al snel gevoelige borsten kreeg en die heb ik niet, dus ik houd me maar voor dat de kans al echt heel klein was en dat m'n lichaam me gewoon voor de gek houdt ;) Nog 'even' afwachten maar ;)

12. Louloute

♥ NOD lijst 8 t/m 14 december 2014 ♥

8. (10) :
    Tries123, 31 jaar, ronde 15, 2e kindje
    Loveexx, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Appelboompje, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Moemi, 32 jaar, ronde 6, 1e liefdesbaby, 5 (stief) kinderen
    MJK, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Dubbeltje, ronde 5 (2e na mk), 27 jaar, 3e kindje
    nmv, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Juffie2, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Repeltje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje

9. (2) :
    Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    DDis, 31 jaar, ronde 3, 4e kindje

10. (5) :
    Juul77, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Renske6, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje
    cvm1985, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje
    BellaDS, 30jaar, ronde 17, 1e kindje
    Bo, 27 jaar, ronde 6, 3e kindje

11. (12) :
    Jingle, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Noontje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Uil85, 29, ronde 7, 2e kindje
    Silverwings, 30 jaar, ronde 8 na BBZ, 1e kindje
    izzy1974, ?? jaar, ronde 2, 1e kindjeü
    Jeszss, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Smood, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje
    femmefatalex, 22 jaar, ronde 1, 2e kindje
    DDucky, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Sateenkaari, 20 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Wvw, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Brondy, 29 jaar, 13e ronde, 2e kindje

12. (8) :
    MotherMary, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Adriana, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje
    rosalincke, 39 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Kiwi1405, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje
    Sateschnitzel, 25jaar, ronde 11, 1e kindje
    Lijntje00, 25 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Debbie, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    Arendje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje

13. (5) :
    Laawra, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje
    LadyJoey, 31 jaar, 1e ronde, 3e kindje
    Tunisiana, ?? jaar, ronde ??, ?? kindje
    miich, ?? jaar, 3de ronde iui, 1e kindje
    LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 2 na miskraam, 1e kindje

14. (4) :
    TanteTrien, 22jaar, ronde 14, 1e kindje
    Ik87, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje
    MamaSamm, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Susanne, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje

Datumloos (5) :
    Jijenikke, 28 jaar, ronde 8, 1ste liefdesbaby
    Victoire, 37 jaar, ronde 4 IUI, 2e kindje
    Amore1, 28 jaar, 3e ronde (1e na mk), 3e kindje
    Tylmare, 26 jaar, ronde 2 (1e ronde na miskraam), 1e kindje
    Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje

Buiten de lijst (0):

Totaal: 51

Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

13. Louloute

afwachten op mn nod vind ik het ergst! pff. Heb geen geduld! Ik zou het liefst gewoon binnen spieken ofzo! Kijken wat er alml gebeurt. Big brother voor mn eigen lichaam, lol..
    hoezo heb je niet veel kans? als je geklust hebt dan heb je altijd kans toch :)

14. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Yep, maar we hebben zondag geklust, dinsdag had ik m'n knaltest, maar dinsdag was manlief hondsberoerd en woensdag überhaupt niet thuis, dus niets gebeurd. Vandaar de kleine kans, of hij moet langlevend zaad hebben, wie weet :p

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik krijg het gevoel dat het deze ronde niet gelukt is... Mijn huid reageert erg snel op hormonale schommelingen en daar is nu nog niets van te merken. Bij mijn dochter had ik iets meer dan een week voor NOD al een pukkeluitbraak...

16. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL

thx!

ja dat zeggen ze nu blijkbaar. Mag van mijn man het niet meer nemen.

17. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Duidelijk deze periode. Voor mn ei vind ik t spannend door de ovu testen en de spanning rondom het klussen. Nu kan ik niks doen, alleen afwachten en daar ben ik niet goed in. Voel me heel zenuwachtig:)

18. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Afgelopen zaterdagavond had ik ongeveer een halve minuut hele scherpe steekjes achter mijn schaambod en gisteren en vandaag lijk ik daar ook iets te voelen. Als maandag mijn eisprong was, zou dit dan eventueel een innesteling kunnen zijn?

Nu ben ik er natuurlijk veel meer op aan het letten, kan goed zijn dat ik dit voorheen ook gewoon had maar er niet zo mee bezig was. Ik weet niet eens zeker of mijn eisprong wel maandag was :D

19. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    @sabrina yes!! Eindelijk!! Veel klusplezier!! Hij springt nu binnen 24-48 uur dus hij kan vandaag, morgen of overmorgen springen. Ik zou het lekker iedere dag doen als dat lukt! En tarwekiemolie zou je nu best weer kunnen nemen. Nu kan het geen kwaad meer.

@Adriana he bah wat een nare droom!

@hier een vraagje. Normaalgesproken heb ik duidelijk vruchtbaar slijm, maar ben ik vervolgens de dag na m'n ei weer droog. En ik heb nu al drie dagen last van witte cremerige afscheiding. Heel vreemd. Iemand een idee waardoor het kan komen? Ik ben nu 3dpo denk ik dus is nog te vroeg voor kwaaltjes.

20. Kerstelfje

1 dec 2014
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Mag ik met jullie meekletsen?
    We hebben een baby van 9 maanden en we wilden volgend jaar voor kindje twee gaan, maar we konden niet wachten, dus deze maand ronde 1!!!!

Deel Deze Pagina