NOD-Lijst 8 t/m 14 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloute, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske6

Renske6 Niet meer actief

Vandaag 7 dpo en alweer nergens last van grrr@! $#@
    Ik wou dat ik kotsend en moe de dag doorkwam nu, samen met pijnlijke boobs....
    Zeg jullie even alsjeblieft in koor;
    HET KAN NOG KOMEN!!??

😯

2. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Goedemorgen iedereen,
    Temp weer netjes gestegen. Gek om over tijd te zijn en pas 2dpo. Echt heel gek. Was bang toch nog ongesteld te worden gisteren, wat de afgelopen 2 cyclussen ook op maandag avond gebeurde. Maar het bleef weg en is nog steeds weg. Om mezelf even wat meer rust te geven stop ik nu met tempen. Vandaag laatste werkdag en dan lekker vrij Tot maandag en we gaan een weekendje weg. Plus dat ik mijn nieuwe choreografie moet leren, dus afleiding genoeg!
    Fijne dag allemaal!

3. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Er zijn véél dames die géén klachten hadden tot 2 weken na nod en toch zwanger zijn! hou moed!

ik mag ook op het wachtbankje!

met héé ééél veel geluk hebben we gisteren wat gedaan!

mijn man kon eerst niet tot een orgasme komen (zit bij hem echt in z'n hoofd)

beide wenen beide gefrustreerd.

tot ik op hem ingepraat heb en we zijn even "op verplaatsing" gaan klussen en dat lukt voor hem, omdat de spanning weer erg groot was :)

hopelijk loopt er al zittend niet té veel uit aangezien ik erna meteen ben gaan liggen.
    deze morgen negatieve test dus sprong is voorbij

heeft het nog zin om vandaag wat te doen?

donderdag heeft manlief een sperma test.

4. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Don't worry Renske, ik had de vorige keer pas na een positieve test dat ik wat klachten voelde. En die positieve test had ik pas een week na NOD.

5. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Heftig sabrina ! Waarom zo vroeg al een onderzoek bij manlief ? Dit is de 5e ronde toch ?

Renske ! Het kan nog meid !! Tuurlijk...miss is de innesteling niet eens gebeurd nu 😃

Hier nog altijd buikpijn en last vd darmen. Ook creme achtige afscheiding. Maar nog zegt het niks. Ook nachtmerries.. zegt ook niks. Zucht pffff

6. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb eigenlijk vragen

- als het ei gesprongen is komt er toch geen positieve ovulatietest toch?

- gisteren positieve ovu test, vandaag niet meer dus ei moet gesprongen zijn of kan die nog springen?

- heeft het nog zin om straks sex te hebben om het ei te bevruchten?

7. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Een ovulatietest meet je piek, dus als je test nu negatief is wil het niet zeggen dat hij al gesprongen is.. Dus het heeft zeker nog zin om seks te hebben!

8. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ohyeahhh ik heb pijn in mn borsten !!! Nooit gehad op 6 dpo. Ik met mn goede voornemens. Heb getest. Test van one step. Ik zie vaag wat.. maar in donker krijg ik t niet op de foto. En kan haast niet op 6 dpo he hihi
    Zal wel weer vals zijn zoals ik steeds heb .... duim duim duim

9. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha 6 DPO, das wel heel erg! Dan mag ik ook bijna :p

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Haha ja he. Schaamteloos. Weet je waarom ik test ? Omdat ik er toch 30 heb haha. Ik hou me nu in hoor. T geeft me ergens gewoon rust. Ik werd overmoedig toen ik gevoelige borsten had net.. normaal pas 1 dag voor menstruatie of totaal niet. 😉

Nu wacht ik tot maandag .... uhu. Hahaha. Mn banner klopt overigens niet meer. 😑

11. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@Bo87'foto bij daglicht? ;) wat een spannende week weer! Hoop dat we niet te erg voor de gek worden gehouden door ons lichaam en dat we straks heeeeeel veeeel roze kunnen invoeren op de lijst!

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dat hoop ik ook juffie, mooi gezegd ;)

Whaha bo begin je nu al? Wel spannend hoor een vaag streepje.

13. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    @silverwings: maar moet hij dan vandaag niet nog een piek weergeven als hij nog niet gesprongen is? Heb overigens toch nog veel pijn. Pff echt zeurende pijn die zo er is dat ik een dafalgan wil nemen.
    Deze morge dacht ik dat hij weg was ma blijkbaar niet

14. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    @Sabrina, nee dat hoeft niet..

@Bo, haha! Maandag? We zullen het zien! We zijn nog maar woensdag he, maandag duurt nog heeeeeeeeeeel lang! :p

15. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Woensdag? dinsdag zelfs! 😛

16. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Precies... tis pas dinsdag haha erg he !! Ik zal f kijken of foto lukt. Is zo moeilijk soms.

17. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Oooow jemig, ja het is idd pas dinsdag haha! Ik wil zo graag dat het woensdag is en dan een uur of 10.00! Vanaf dan ben ik 6 dagen vrij :)

18. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ik denk dat jullie t niet zien. En denk zelf dat het een voorgedrukte is. Zie t alleen schuin namelijk. Slaat ook nergens op dit hoor. Gelukkig ben ik nu nuchter onder al die klote testen.

19. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ingezoomd

20. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik ben ook een slechte tuurder, maar sorry ik zie niks..

Deel Deze Pagina