Wauw juffie gefeliciteerd..ik las idd elke x verdachte klachten. Morgen hopelijk nog duidelijker !! En mooi roze !! Ben zo blij voor je. Victoire ik vind t leuk om te zeggen 'zeer verdacht'. Ik hoop t zo... maar blijf met beide benen op de grond. Hoop ik. Wat duren dagen toch lang. Nog steeds gevoelige borsten, vloeistof uit tepels, hoofdpijn en weer branderige ogen 😥 moe !! Jou ovu testen knalde niet echt.. die van mij is net zo opgedroogd als mn knaller vorige wk. Wel bizar... Mn buikpijn is minder geworden gelukkig.
Wat er net letterlijk door mijn hoofd schoot? "o dear Jesus, we have a live one!" Najaaa, hoe kom ik daar nou weer bij?!? Hahaha! WAUW ...GEFELICITEERD MEIS, zo te zien wordt je weer mama!!
Hoi dames! Ben al even aan het meelezen hier maar zou er ook graag bij willen op jullie lijstje! Wij zitten nu in de tweede ronde en gaan voor ons eerste kindje NOD vermoedelijk op 9 december. Allemaal heel veel succes en gefeliciteerd aan degenen die al positief hebben getest!
Juffie van harte gefeliciteerd!!! Heel duidelijk hoor!! Louloute ja pff nu moet ik zeggen dat ik die van dag 8 onderweg gedaan heb dus dat ik m in mn tas heb laten drogen/duidelijk worden.. misschien issie scheef gaan liggen en heeft de kleurstof in dat lijntje opgehoopt? Of zeg ik nu iets heel doms..? Welke dag moet ik nou aanhouden?
Ik zag ook een streepje Juffie! Ben benieuwd of je test morgen veel duidelijker is! Of begreep ik verkeerd dat je nogmaals wilde testen?
Ja morgen toch maar weer...met ochtendurine en hopen dat tijdens t doorlopen er mooie streep opkomt ipv pas erna.....
Spannend juffie! Duim met je mee, alvast gefeliciteerd meid k zit op dpo 4 en herken ook al een aantal klachten die jij nu hebt. Bij mij gaat het komen van de pregnyl die ik donderdag heb gespoten.
hoi hoi, eigenlijk begon het bij mij gelijk te kriebelen toen onze jongste geboren werd maar onze kinderen zijn 7, 5 en 2 eigenlijk sinds de jongste naar de psz gaat is het ook bij mijn man gaan kriebelen gelukkig. wij hopen dat het ons gegund is nog een wondertje en dat alle dames hier snel zwanger mogen worden van een gezonde kleine natuurlijk
Gefeliciteerd juffie. Bij jou zag ik m meteen. Sorry andere testers, bij jullie zag ik niks Hier 10dpo maar ik test niet tralalalala. Zondag mag ik van mezelf
Gefeliciteerd Juffie! Top! Hoezo opgedroogd? Ik heb ook die testen volgens mij, van de kruidvat? Je moet hem toch binnen een aantal minuten aflezen? En wat betekent opgedroogd dan? Vanaf hoeveel tijd?
Bijzonder he, dat het zomaar gaat kriebelen . Ik hoop dat het jou ook gegund is (en mij natuurlijk ook )
Gefeliciteerd juffie! Ik zie het streepje duidelijk en dat al zo vroeg! Ben benieuwd naar je streepje morgen!
@repeltje, hoe gaat het met jou? Heb ik nou over jou berichtjes heen gelezen of was je ff wat minder fanatiek met schrijven?😀 Over 6 dagen mag je testen? Hoe voel je je?
Net met avondurine getest en weer goed zichtbaar streepje. Het zijn kruidvattesten ja die ik gebruik, Renske. Morgenochtend nog een en als die ook positief is, geloof ik t! Haha anders kan t nog zijn dat ik doosje met nepstreepjes heb gebruikt nl. En ik bedoel het zoals ik t zeg: als test nog nat is en dus binnen de beschreven afleestijd van bijsluiter dan is streep nog vaagjes en als urine echt opgedroogd is, dan pas wordt streep zo duidelijk als ie op foto staat. Denk idd dat ei eerder is geweest als test morgen ook positief is!
Wauw juffie, hoop zo voor je dat ie mooi oploopt!!! Ik heb eens een vraag he.. Ik doe sinds deze maand tempen en mn slijm bijhouden.. Ovu testen doe ik niet meer want die kloppen voor geen fluit bij me Nu heb ik vruchtbaar slijm, Maar mn temp is naar beneden gekelderd tot 36,2 Afgelopen weekend had ik ook za en zo 36,2 en maandag 36,4 en vanochtend dus weer 36,2 Van het weekend trouwens geen vruchtbaar slijm en gister ook niet, sinds vandaag dus pas.. Is het normaal dat je temp eerst zover naar beneden gaat? Heb wel een kaartje maar die staat via mn telefoon zit nu op de ipad, Misschien als het me lukt dan download ik m ff en dan plaats ik m via mn tel dan kunnen jullie meekijken als jullie willen